Soulless Skrevet 10. mars 2013 #241 Skrevet 10. mars 2013 Haha, jeg MÅTTE jo prøve! Nå får det bare briste eller bære
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #242 Skrevet 10. mars 2013 Hvor mange har dere på checking you out? Og har dere mange bilder? Og hvilken? Tok bare et med webcam jeg... Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507 Har 40 på "checking you out". Har 3 bilder, 2 tatt på fest og 1 tatt før trening.
Bonito Skrevet 10. mars 2013 #243 Skrevet 10. mars 2013 Ha en fortreffelig natt dere, og lykke til med stemmene :D Jeg trenger min skjønnhet søvn nå. lol Lykke til til deg også. Blir spennende å se i morgen. Godt vi er flere sier jeg bare, føler meg ikke fullt så teit da. Haha
Ferny Skrevet 10. mars 2013 #244 Skrevet 10. mars 2013 Har 40 på "checking you out". Har 3 bilder, 2 tatt på fest og 1 tatt før trening. Men på bildene i albumene - stemmer folk på de bildene? Har liksom fem stjerner på alle, men er det sånn som bare står der? WTF
sta Skrevet 10. mars 2013 #245 Skrevet 10. mars 2013 Har bare brukt ett bilde. Får holde for nysgjerrigheten altså
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #246 Skrevet 10. mars 2013 Men på bildene i albumene - stemmer folk på de bildene? Har liksom fem stjerner på alle, men er det sånn som bare står der? WTF De trykker vel på antall stjerner på bildene....i begynnelsen var stjernene grå, nå har jeg 5 stjerner på alle. Så i teorien må vel det bety at dersom du har bare ett bilde som er helt på trynet så kan det gå utover scoren.
Ferny Skrevet 10. mars 2013 #247 Skrevet 10. mars 2013 De trykker vel på antall stjerner på bildene....i begynnelsen var stjernene grå, nå har jeg 5 stjerner på alle. Så i teorien må vel det bety at dersom du har bare ett bilde som er helt på trynet så kan det gå utover scoren. Hm, jeg så for meg at folk bare så og stemte på det hovedbildet - og at de stjernene kommer fra folk som har giddet og klikke inn på profilen og snoke litt rundt (og som kanskje likte det de så i utgangspunktet?). Hvis ikke skjønner jeg ikke at alle bildene har fem stjerner, for er jo folk som har klikket rødt på meg.
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #248 Skrevet 10. mars 2013 Hvor mange har dere på checking you out? Anonym poster: 3c289c3f663c92fa131a384e9f9da507 Jeg har 7 på checking you out, men får ikke sett hvem de er da. Hvor finner dere denne "checking you out" - dingsen?
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #249 Skrevet 10. mars 2013 Hm, jeg så for meg at folk bare så og stemte på det hovedbildet - og at de stjernene kommer fra folk som har giddet og klikke inn på profilen og snoke litt rundt (og som kanskje likte det de så i utgangspunktet?). Hvis ikke skjønner jeg ikke at alle bildene har fem stjerner, for er jo folk som har klikket rødt på meg. Ikkje peiling...får se om de som kommer inn får opplyse oss andre
Bonito Skrevet 10. mars 2013 #250 Skrevet 10. mars 2013 Hvor finner dere denne "checking you out" - dingsen? På samme sted som My page fanen. Over fanen står det en grønn boble med tallet på hvor mange det er.
Soulless Skrevet 10. mars 2013 #251 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Jeg må virkelig si at nivået virker ikke til å vœre så høyt, så hvis jeg ikke kommer med nå blir jeg surmulen! *ler* Endret 10. mars 2013 av Soulless
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #252 Skrevet 10. mars 2013 På samme sted som My page fanen. Over fanen står det en grønn boble med tallet på hvor mange det er. Ok. Null her da.
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #253 Skrevet 11. mars 2013 Weee, jeg blei godkjent! Lite sammendrag av "velkomsten". Mail: "Congratulations and welcome to Beautifulpeople.com BeautifulPeople is pleased to inform you that the majority of the members have found you very attractive and you have therefore been granted full membership." Siden: Står sammendrag av min "suksess": - Average photo score: 4,95 - 40 checking you out - 7 followers - 55 likes - 3 messages Det var forsida...hmmmm...la oss bevege oss inn. Er en flik jeg kan gå innpå og bedømme andre menn. Oi, man må verifisere sida si ved å ta bilde av seg selv med en lapp med dato og signatur...enn det! Står det kun vil være synlig for admin...farsken, da må jeg sminke meg pent i dag Eller, ser nå at man må ikke, men at man da får flere fordeler.... Så kan jeg gå inn og stemme på om guttaboys får bli med...let's see...jeg må bedømme en før jeg får gå videre til noen andre. Er litt ekkelt å skulle trykke ett av fire valg, blir sånn "du er stygg, du får ikke". Ekle greier. Nei, den går jeg ut av, det var ikke noe gøy å skulle rate mennesker på en sånn overfladisk måte. Ugh. Moving on. Likes: Yikes. En liste over folk som har trykket "liker" på meg og hva de gir meg tilgang til, om de har likt et av bildene mine, sendt meg melding, lagt meg i favoritter, om de har stemt positivt på meg eller vært innom profilen min mer enn 3 ganger. Messages: Må ha kjøpt medlemskap for å få lest dem, eller verifisert med bilde som det står over. Forum: Må ha betalt medlemskap. Events: De "pene" blir visst inviterte på egne events hvor du kan ta med deg venner (men de må også være pene står det.) Så dett var dett. Blei litt kvalm kjenner jeg, men mulig det er fordi jeg har vært våken i 20 timer. Så, dere andre som er kommet inn, hva gjør dere nå? Sletter eller utforsker dere litt til? 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #254 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Kan også legge til at de som har "likt" meg er fra hele verden, så ikke kun lokalt dette... Hahaha, men INGEN amerikanere liker utseendet mitt! Der røyk drømmen om amerikansk hunkemainn Endret 11. mars 2013 av Emmanuelle 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #255 Skrevet 11. mars 2013 Gratulerer! Må si det er litt vanskelig å slette seg igjen når man først kommer inn! Man føler seg så... Ekslusiv, haha! Uff! I became one of them!! FORTELL MEG HVOR PEN JEG ER!!! En del av meg går: Og en annen: Leste på Events nå: BP members will be granted complimentary entrance before 11.00pm. Trodde det sto compliments først. "You looking good tonight, miss!" "That boob-job is the best i have seen in ages!" "Someone have worked out" osv osv. Hehe. Anonym poster: 083604cb21a5bfcaaee0e2ee8f942d09 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #256 Skrevet 11. mars 2013 Du som la ut soldatbilde av deg selv, jeg trykka på beste score på deg. Berre så du veit det
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #257 Skrevet 11. mars 2013 Jeg tror jeg var på vei til å bli utstemt, så jeg slettet kontoen før jeg fikk en knekk i selvtilliten Anonym poster: 665692d8021c0d1f4bdd355b6b561a11
Ferny Skrevet 11. mars 2013 #258 Skrevet 11. mars 2013 Kan også legge til at de som har "likt" meg er fra hele verden, så ikke kun lokalt dette... Hahaha, men INGEN amerikanere liker utseendet mitt! Der røyk drømmen om amerikansk hunkemainn Ha, ha! Gratulerer med tilgang!! De "likesene", var det noe man ikke så noe til underveis? Jeg ser bare at folk har sjekket meg ut, og fått noen mail om meldinger, men ikke noe mer. Fortsatt noen timer igjen her, men folk skal virkelig slå seg vrange om jeg ikke kommer inn nå tror jeg. Den grønne har i hvert fall rykket bra ifra siden i går kveld (puh!!). Hahaha. Føler meg litt som en spion som prøver å snike seg inn et sted hvor man egentlig ikke har lov til å være...
Miah Skrevet 11. mars 2013 #259 Skrevet 11. mars 2013 (endret) "Johan N., 33 years old from South Africa, has sent you a message." Æhh? Tror profilen blir raskt slettet om jeg kommer inn. PS: Om dere går innpå mailen deres kan dere klikke på hvem som har "checking you out", se alder, forsidebilde osv. Alle som har gjort det med meg er over 30, en er over 50, og kun en var like gammel som meg. Ughr. Fant nå ut at "checking you out" er det samme som hvem som har gått innpå profilen din, log når jeg nå klikket på alle som hadde gått innpå meg, så kommer de til å få melding om at jeg har gått innpå dem. En fryktet funksjon som jeg er glad vi ikke har på facebook! Endret 11. mars 2013 av Miah 1
sta Skrevet 11. mars 2013 #260 Skrevet 11. mars 2013 Venter fortsatt i spenning... tja, blir ikke noe aktiv medlem der ihvertfall Litt veeeel overfladisk for min smak, men for all del, passer sikkert for noen det også Eller får man invitasjon til event, DA blir man Skikkelig eksklusiv altså! Smart at man må verifisere med bilde, med tid og dato da. Burde vel egentlig være på flere sider? Litt enklere å sortere bort de falske profilene ihvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå