Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #261 Skrevet 11. mars 2013 Venter fortsatt i spenning... tja, blir ikke noe aktiv medlem der ihvertfall Litt veeeel overfladisk for min smak, men for all del, passer sikkert for noen det også Eller får man invitasjon til event, DA blir man Skikkelig eksklusiv altså! Smart at man må verifisere med bilde, med tid og dato da. Burde vel egentlig være på flere sider? Litt enklere å sortere bort de falske profilene ihvertfall Bættre, jeg ramla over profilen din (iallefall samma bilde). Men ja, ser det er mange som har lasta opp bilder av skuespillere og kommet inn på grunnlag av dem. Derfor har de vel den "verified"-greia, sånn at man ikke skal bli lurt... Men det med at man får beskjed hver gang man har vært inne på en profil? What!! Det er jo noen jeg går inn for å se på kun fordi de er så himla sleske (vi snakker bar overkropp, gullkjede og peace-tegn...).
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #262 Skrevet 11. mars 2013 Ha, ha! Gratulerer med tilgang!! De "likesene", var det noe man ikke så noe til underveis? Jeg ser bare at folk har sjekket meg ut, og fått noen mail om meldinger, men ikke noe mer. Fortsatt noen timer igjen her, men folk skal virkelig slå seg vrange om jeg ikke kommer inn nå tror jeg. Den grønne har i hvert fall rykket bra ifra siden i går kveld (puh!!). Hahaha. Føler meg litt som en spion som prøver å snike seg inn et sted hvor man egentlig ikke har lov til å være... Agreed. Leser andre sin profil og de virker da som hyggelige mennesker mange av dem, men så dukker det jo opp noen a la dette: "Ladies, ladies, ladies!! The wait is over: your prince charming has arrived! My name is Matt and I am ready to settle down with one of you fine ladies. I will sweep any lucky lady off her feet that is willing to take a chance with destiny. Dont fight fate, you know this is meant to be! I am smart!" Kjennes ut som jeg gjør noe ulovlig, at jeg blir ferska hvert øyeblikk. Våkna og var nervøs 4
HedvigR Skrevet 11. mars 2013 #263 Skrevet 11. mars 2013 "Johan N., 33 years old from South Africa, has sent you a message." Æhh? Tror profilen blir raskt slettet om jeg kommer inn. Haha, han har jeg og fått melding fra Og ja, føler meg ikke komfortabel med å ha en slik profil stående lenge!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #264 Skrevet 11. mars 2013 Haha, han har jeg og fått melding fra Og ja, føler meg ikke komfortabel med å ha en slik profil stående lenge! Og jeg... Han ligger ikke på latsiden hvertfall.. Anonym poster: 083604cb21a5bfcaaee0e2ee8f942d09
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #265 Skrevet 11. mars 2013 Jason C. har sendt meg melding, men jeg får ikke lest den Sikkert bare en fiktiv person nettstedet bruker for å få flere betalende medlemmer RRrr Anonym poster: 083604cb21a5bfcaaee0e2ee8f942d09 1
Bonito Skrevet 11. mars 2013 #266 Skrevet 11. mars 2013 Haha, han har jeg og fått melding fra Det hadde jaggu jeg også fått. Her er det tydeligvis om å gjøre å få sendt til flest mulig av de nye så fort det lar seg gjøre. Sånn lå det ann når jeg sjekket nå. 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #267 Skrevet 11. mars 2013 Det hadde jaggu jeg også fått. Her er det tydeligvis om å gjøre å få sendt til flest mulig av de nye så fort det lar seg gjøre. Sånn lå det ann når jeg sjekket nå. Herregud, jeg har også fått melding fra Johan N. Desperat much?
HedvigR Skrevet 11. mars 2013 #268 Skrevet 11. mars 2013 Han er tydeligvis en veldig sosial person denne Johan! Litt frustrerende at man ikke får lest det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #269 Skrevet 11. mars 2013 Han er tydeligvis en veldig sosial person denne Johan! Litt frustrerende at man ikke får lest det. Jeg har sendt inn sånn dritsexy verifiseringsbilde (når man har kommet så langt må man jo gå så langt man kan) av meg selv der jeg holder en lapp med brukernavnet mitt og datoen. Vi har sikkert fått samme meldingen fra snæksi-Johan, så poster den her når jeg får lest den! 1
Bonito Skrevet 11. mars 2013 #270 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg har sendt inn sånn dritsexy verifiseringsbilde (når man har kommet så langt må man jo gå så langt man kan) av meg selv der jeg holder en lapp med brukernavnet mitt og datoen. Vi har sikkert fått samme meldingen fra snæksi-Johan, så poster den her når jeg får lest den! Hohoho. Stakars Johan vet ikke en gang at det sitter en gjeng tupper på samme forum med samme eksperiment. Jeg ler og jeg ler. Red: Ble mer morro enn jeg hadde regnet med det her gitt. Endret 11. mars 2013 av Bonito 1
HedvigR Skrevet 11. mars 2013 #271 Skrevet 11. mars 2013 Uffda, men er det egentlig riktig av oss å legge ut slike meldinger da? Selv om det er jækla artig, så er de jo privatmeldinger... Men også jækla artig
Pepperbiff Skrevet 11. mars 2013 #272 Skrevet 11. mars 2013 Haha, han har jeg og fått melding fra Og ja, føler meg ikke komfortabel med å ha en slik profil stående lenge! haha, jeg også! serieskikker han der.
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #273 Skrevet 11. mars 2013 Uffda, men er det egentlig riktig av oss å legge ut slike meldinger da? Selv om det er jækla artig, så er de jo privatmeldinger... Men også jækla artig Hadde ikke gjort det om fyren var fra Norge, men er jo bare mellom oss. Haha, jeg liker at vi alle har blitt så hekta allerede. 1-0 til beautifulpeople.com! 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #274 Skrevet 11. mars 2013 Jeg har fått en rose. WTF betyr det?
HedvigR Skrevet 11. mars 2013 #275 Skrevet 11. mars 2013 Hadde ikke gjort det om fyren var fra Norge, men er jo bare mellom oss. Santsant
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #276 Skrevet 11. mars 2013 Tror sannelig jeg nettopp møtte Jesus der inne. Ligna iallefall. Hipster Jesus. 1
sta Skrevet 11. mars 2013 #277 Skrevet 11. mars 2013 Bættre, jeg ramla over profilen din (iallefall samma bilde). Men ja, ser det er mange som har lasta opp bilder av skuespillere og kommet inn på grunnlag av dem. Derfor har de vel den "verified"-greia, sånn at man ikke skal bli lurt... Men det med at man får beskjed hver gang man har vært inne på en profil? What!! Det er jo noen jeg går inn for å se på kun fordi de er så himla sleske (vi snakker bar overkropp, gullkjede og peace-tegn...). Brukte samme bilde ja Verified virker veldig fornuftig. Da øker sannsynligheten for at det er den personen ihvertfall. Haha er også nysgjerrig så klikker inn på alt av profiler som har noe annerledes på bildene Mye rart rundt omkring, blir vel litt annet enn bare norske sider også. Litt mindre beskjedenhet vil jeg tro! Som regel vises det når man har besøkt profiler vil jeg tro.
sta Skrevet 11. mars 2013 #278 Skrevet 11. mars 2013 Tror sannelig jeg nettopp møtte Jesus der inne. Ligna iallefall. Hipster Jesus. Ohhh kanskje jeg finner Jomfru Maria også, siden Jesus er singel!
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. mars 2013 #279 Skrevet 11. mars 2013 Brukte samme bilde ja Verified virker veldig fornuftig. Da øker sannsynligheten for at det er den personen ihvertfall. Haha er også nysgjerrig så klikker inn på alt av profiler som har noe annerledes på bildene Mye rart rundt omkring, blir vel litt annet enn bare norske sider også. Litt mindre beskjedenhet vil jeg tro! Som regel vises det når man har besøkt profiler vil jeg tro. Er det mange damer der inne? Får inntrykket av det er mest menn...men det er vel kanskje vanlig på datingsider? Er ikke så veldig bevandret på internettdating. Har rapportert endel med helt klare fake profiler. Venter enda på at en admin skal godkjenne bildet, har du sendt inn verifisering?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #280 Skrevet 11. mars 2013 Vil e-mailen være synlig for andre? Anonym poster: b712e6eca8db0724b4ae0ea00368bb03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå