Gå til innhold

Troller du?  

77 stemmer

1. 1. Har du noen gang trollet på forumet?

• Ja, om jeg kjeder meg hender det jeg troller litt i svarene mine eller i startinnlegg.
      12
    • Ja, dette er hele grunnen til at jeg er på forumet
      1
    • Tja, pynter kanskje litt på sannheten innimellom
      7
    • Nei, troller aldri.
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns folk så fort roper troll i tråder, så jeg vil finne ut hvor vanlig dette egentlig er på forumet? Roper vi troll bare fordi det er vanskelig å tro, eller er mye av det sant?

Troller du? Hva er i så fall grunnen til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,troller ikke.Synes ikke noe om det,andre bruker av sin tid på å lese/skrive ,så da synes jeg trollig er en uting

• Liker 1
Skrevet

Jeg troller da ikke!

Jeg posta til og med LØKtråden min på Snikksnakk i stedet for å Seksualitet!

• Liker 1
Skrevet

Nei, syns det er barnslig. Gjorde det litt før da jeg var mer internettsint :fnise: Men nå har jeg roa meg mer ned og ser ikke poenget med trolling. Kan hende jeg tuller litt med folk om en diskusjon havner helt ute på jordet, men forhåpentligvis skjønner den andre at det bare er ironi.

• Liker 1
Skrevet

Nei, gidder ikke. Selv om jeg innimellom faktisk ikke har noe bedre å gjøre, så syns jeg fortsatt at det blir for dumt å kaste bort tiden til andre med sånt piss.

Gjest odisi73
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med trolling.

Har til og med blitt beskyldt for det når jeg ikke har gjort det.

Gjest Animula
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Trolling er en uting. Men den dama whos name can not be mentioned (og jeg husker ikke hva hun het i farta heller) som hadde en lang og romanaktig karakter her for lenge siden høres ut som et interessant unntak. Det var lenge før min tid og jeg har ikke lest det hun skrev, så kanskje jeg tar feil der.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med trolling. Det er jo ikke gøy en gang!

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Altså jeg går utifra at du da mener troller som anonym? Jeg troller aldri under mitt ekte brukernavn.

Jeg er den onde bakmannen bak en av de mest kjente (Kun noe mistenkt for mulig troll selvfølgelig, siden jeg er så god) trolle-trådene her inne. Muahaha :fnise:

Har også hatt andre ikke fult så suksessfulle tråder som jeg godt kan oppgi. Den om hun som spiste bæsj på date, var min trolling. Også den om "relasjonell-markedsøkonomi". :fnise:

Men altså jeg svarer alltid videre i trolle-trådene mine da, så det er ikke bare for å provosere. Jeg prøver å konstruere en humoristisk historie sammen med mitt publikum! Det er nesten kunst!

Endret av Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Spørs hva du mener med trolling, den egentlige definisjonen eller den "nye". Hva trolling egentlig er, er at man provoserer med vilje. Så de fleste her på forumet har nok provosert andre for å få frem poenger, eller bare være en drittsekk eller noe annet. Den "almenne", men inkorrekte betydningen er at man bare kødder rundt.

Eksempel på trolling: "Skatt er vold fordi (...)" eller man går på et ateistisk forum og skriver: "Gud har snakket med meg, jeg har fått en åpenbaring! Alle ateister vend om før det er forsent!" misforstått trolling: "Jeg ble sprutet i ansiktet og jeg likte det ikke, det ble så klissete" - skrevet av en gutt på 14 år.

Endret av SubHuman
Skrevet

Gjør det hele tiden

Anonym poster: 4f1e82a345dd49ce207d29220139568f

Skrevet

Det er fordi du er anonym bruker akkurat som meg.

Jeg er også dobbelt så tøff i kjeften når jeg poster som AB uten at jeg nekter for det som de fleste ABer gjør.

Vi er nokså feige sånn

Anonym poster: 4a5686b10e9c4efa79fcc10b295168a7

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Det hender jeg troller bare for å sette ting helt på spissen. Men det er alltid en eller annen mening med det, selv om folk ikke alltid oppfatter det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...