Gå til innhold

Nå er jeg redd


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har drukket så mye alkohol i helgen.. Sprit rett fra flasken. Selvom det gjør vondt. Kranglet med familie, venner og kjæresten (ingen er uvenner nå da). endte opp med at jeg braste ut i gråt. På slutten. Jeg har det så vondt nå, og vil bare skade meg selv. Føler ikke jeg strekker til noen vei og vil ikke være mere til bry..

Hva kan jeg gjøre? Har allerede en psykolog, men hun er den siste jeg vil ringe. Jeg er også redd for at om jeg spør om hjelp, så blir jeg avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykiatrisk legevakt.

Anonym poster: a5c98830e8a0cc2f6e14663d8231a36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke kontakte psykologen din?

Anonym poster: 6da613059086b2c9a0fec55129c94ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatrisk legevakt, absolutt! Evt en anonym hjelpetelefon.. Det virker som om dette er akutte forverringer? Så når det verste gir seg, må du virkelig bytte psykolog!

Men for all del, snakk med NOEN! :hug:

Anonym poster: 0c654c82e7f12e801288ab4e7b61432d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å gå over etter et døgn, ja. Men nå har det gått to.. klarer ikke legge meg til å sove, klarer ikke snakke med noen, og alt er bare .. forandret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du har rett til å bytte psykolog! Jeg ville ringt legevakten... Håper du får det bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse. Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no.

Lykke til,

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...