Gå til innhold

Vond hæl,legger og fremside bein.. Hva skjer

Fremhevede innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Hei

Føler jeg har mast litt på forumet i det siste men det er stadig noe.. Føler ikke at dette er noe og gå til legen og mase om så jeg spør her for og se om noen har peiling på dette:)

Overvektig jente på 25, hjelpepleier, har "innoverbein" og endel plaget med rygg. Driver og trener for og gå ned i vekt og også og styrke ryggen.

Har hatt vondt i ene hælen et pAr uker, når jeg står stille på den helst men det murrer hele tiden. Igår på jobb kjente je det snek seg på , smerte og ømhet i begge leggene og vondt på fremsiden av beinet ned til foten. Er ikke vondt når jeg er i ro men skal jeg reise meg og gå er det stivt og vondt og ømt.

Åhr jeg er lei av ymse plager, hva er dette og hva kan jeg gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du joggesko på jobb? Det blir vel en del ståing og gåing som hjelpepleier så det kan være at foten synes du har belastet den for mye.

Skrevet

Helt vanlig at du kjenner på ting som du ikke har kjent på på lenge når du er stor og begynner og trene. Det er nettopp slike vondter du skal trene av deg. Bare fortsett, så går det over. Husk å bytte sko, bytt gjerne 1 til 2 dager iløpet av en arbeidsdag også.

Anonym poster: bfb8b7e9a770c5629461b844e14e0d09

Skrevet

Sørg for at du har riktige sko og såler til tråkket ditt. Det vil hjelpe mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...