Gå til innhold

For lav?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en nok så ung jente i 20-årene, men probleme er at jeg er bare 1.48, noe som er ekstremt lavt, kunne dere gutter der ute vært sammen med en så lav jente?

Anonym poster: 4dd3cb8d5f284ab52290be37c3703ff1

Det er nok relativt sjelden at en mann vil avvise en kvinne grunnet høyden. Det med høyde er i større grad noe kvinner ser på hos menn, men det er ikke en egenskap som vanligvis blir vektlagt av menn når de skal velge kjæreste.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok relativt sjelden at en mann vil avvise en kvinne grunnet høyden. Det med høyde er i større grad noe kvinner ser på hos menn, men det er ikke en egenskap som vanligvis blir vektlagt av menn når de skal velge kjæreste.

Korrekt, menn er mer tilbøyelige til avvise på grunn av vekten hos den kvinnelige motparten. Ikke høyden.

Anonym poster: c87fdbe51937c065ddc403ace671cca9

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror grunnen til at gutter (meg selv inkludert) liker lave jenter er fordi da blir vår penis større i forhold til hennes hender og åpninger, noe vi selvfølgelig liker. Høye jenter derimot liker vi fordi hennes former blir større i forhold til våre hender og penis. Vi kan ikke tape. :danse:

Skrevet

Jeg er ett nydelig lite knøtt påm154cm. Og det har aldri hindret meg i å få den mannen jeg vill ha.

Anonym poster: d654a3c129b2d89abbdefdeac3e8b58d

• 2 uker senere...
Skrevet

dytt

Anonym poster: 14d3904690da69a454aec2e708a7743d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei, jeg er en nok så ung jente i 20-årene, men probleme er at jeg er bare 1.48, noe som er ekstremt lavt, kunne dere gutter der ute vært sammen med en så lav jente?

Ja, om du hadde vært "dverg" og ikke liten og nett så er saken en litt annen.

Avril Lavigne & Hayden Panettiere er rundt 1.55cm. Eva Longoria er 1.50. Just sayin.

Du kan trøste deg med at høyde er et mye større issue for menn som er under 1.75.

Jeg tror grunnen til at gutter (meg selv inkludert) liker lave jenter er fordi da blir vår penis større i forhold til hennes hender og åpninger, noe vi selvfølgelig liker. Høye jenter derimot liker vi fordi hennes former blir større i forhold til våre hender og penis. Vi kan ikke tape. :danse:

Hender kanskje, men det er ikke slik at mindre jenter er verken trangere eller løsere. Det er ganske random såvidt meg bekjent. Høye jenter kan være trange og små jenter kan være løse.

Endret av Charmander
Skrevet

Moren min er 150 høy. Far er 184cm. Jeg er 160, og MANN. :( Lave og små mødre gir lave barn.

Anonym poster: d055257435e7a082bd93f4bdb89b8534

Helt sant! Typen min er lav og det samme med mora, selv om faren er høy. Halvbroren min har lav mor og "helbroren" min og meg har høy mor, og halvbroren min er nesten lavere enn meg. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Moren min er 150 høy. Far er 184cm. Jeg er 160, og MANN. :( Lave og små mødre gir lave barn.

Anonym poster: d055257435e7a082bd93f4bdb89b8534

Min mormor er liten, mindre enn meg (jeg er 1,58) og morfar var 1,84. Min onkel ble 1,83 og min mor ble 1,63. Virker som det bare er kvinnene som er lave i min familie da.

Typen min er 1,84. Har aldri hatt problemer med å få type selv om jeg også er liten. Typen sier at han foretrekker små kvinner :)

Endret av Catgirl
Skrevet

Jeg er 160 og synes jeg er altfor høy, i og med at så mange gutter er 1.70 og det er altfor lavt for meg :(

Anonym poster: e00619af011e1a3e472f9a8cac3e73e4

Skrevet

Er selv 159, bare 11 cm høyere enn deg og har ALDRI hatt problemer med aa faa kjæreste paa grunn av det:)

Har hatt kjærester fra 180cm-195cm, saa har sett litt rart ut naar vi har gaatt sammen, men liker litt helan og halvan stil ;)

Har ei venninne som er paa samme høyde som deg og hun har heller aldri hatt problemer med aa faa kjæreste (hun har ogsaa hatt kun høye kjærester).

Tror det er mange menn som synes det med høyde er urellevant. Er nok viktigere hvordan du er som person enn hvor mange cm du er over bakken;)

Anonym poster: f96326ce861939ea12cd6a0463a1e6d0

Skrevet

Jeg er 1.50, venna mine er 1,70-1,80. Typene dems blir facinert av meg, ikke så mye seksuelt, men de spør virkelig mye om hvordan det føles å være så "lita". Da sier jeg bare at det er greiere å se opp til alle, enn å se ned på noen :) Men jeg ser poenget ditt! Kan bli litt i det meste laget når du er på en bar og plutselig kommer en opp til deg og sier "Næmmen så søt og lita du var da!" ...

• Liker 1
Skrevet

Ja :)
Skrevet

Jeg er 1.50, venna mine er 1,70-1,80. Typene dems blir facinert av meg, ikke så mye seksuelt, men de spør virkelig mye om hvordan det føles å være så "lita". Da sier jeg bare at det er greiere å se opp til alle, enn å se ned på noen :) Men jeg ser poenget ditt! Kan bli litt i det meste laget når du er på en bar og plutselig kommer en opp til deg og sier "Næmmen så søt og lita du var da!" ...

Vi gutta er ikke alltid like gode til å tenke hvordan noe høres ut før vi sier ting ;) Men jeg tror mange jenter har en tendens til å legge negative tanker inn i andres utsagn. Jeg ser for meg at det i ungdomstida kan være en veldig vanlig hersketeknikk innad i jentegjenger å si ting som "å så søt og lita du er" for å gi et negativt stikk. Om en fyr sier det tror jeg rett og slett at det handler om at han virkelig synes det - og når vi (de fleste av oss, har hatt den diskusjonen med kompiser også) sier at noen er søt så betyr det ikke det motsatte av sexy/lekker/pen/attraktiv etc. Tenk "oi du var fin".

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med copyright.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...