Gjest Lala Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Det er vel normalt å hoppe over mensen en gang? Jeg har hatt mensen ganske regelmessig i 5 år. Vanligvis har jeg det en uke, og blør 5 av dagene. Men denne gangen hadde jeg bare litt brun utflod et par dager. Det har aldri skjedd før, men jeg antar at det kan skje innimellom? Jeg er ikke gravid. Og det er heller ikke eggløsning.
PepsiMax Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Man kan miste mensen av forskjellige grunner, f.eks. stress, sterke følelsesmessige påkjenninger osv. eller man kan miste den for en lenger periode hvis man er syk, går ned for mye/raskt i vekt o.l.
up! Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Eller pga hormonforstyrrelser. Spør legen din.
Løvetanten Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jada, det er ikke uvanlig. Kan hoppe over både en og to, men er det mer eller du føler deg uvel/skjønner at det må være noe i veien så er det greit å snakke med legen
Gjest Lala Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Tusen takk for svar. Heldigvis (eller uheldigvis) fikk jeg det som vanlig i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå