AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har i den siste tiden hatt en indre uro i kroppen, som jeg ikke aner hva det kommer av. Jeg blir andpusten, og hjertet hamrer litt hardere. Litt som om at jeg blir redd. Kjenner det mest i brystkassen. Det er virkelig ubehagelig, og slitsomt, for det går utover nattesøvnen! Noen der ute som har det slik, eller har hatt det slik og vet hvordan man blir kvitt det? Jeg er hjemme alene med 1 barn for tiden, så er ikke stresset eller sliten. Har ingen psykiske plager såvidt jeg vet. Anonym poster: 3d6771b3fa5aa703a2dcefd8bdc54236
Bernardette Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Ikke for å være grusom, men hvordan i all verden skal vi vite det?
Gjest Blomst83 Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Nå skal man være veldig forsiktig å sette diagnoser på andre over nettet.Det er det fagfolk som skal ta seg av,men jeg synes de symptomene(hvis jeg kan bruke det ordet) du beskriver minner ganske mye om angst. Jeg sliter selv med det,og det du skriver er ganske likt med sånn jeg har det når angsten herjer. Og angst kan ikke alltid forklares med en bestemt grunn. Så selvom du ikke føler deg stresset og sliten,eller har en forhistore med psykiske plager kan du erfare angstsymptomer. Hvordan du kan bli kvitt det er det vel ingen fasitsvar på,men kanskje du kan ta det opp med legen din og spør om h*n kan ta noe undersøkelser for finne ut om det er noe somatisk som ligger til grunn,eller om det rett og slett ligger på det psykiske plan. For finner du ut av hva det handler om er det lettere å få gjort noe med det. Og da slipper du også de tilleggs bekymringene du sikkert går med når du ikke vet hva det handler det. Og de bekymringnene kan fort fyre ennå mer opp under angsten hvis det er det det handler om. Det er i hvert fall det jeg tenker
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Helt enig med Blomst83! Slik du beskriver det høres veldig ut som slik jeg opplever min angst. Anonym poster: 0630d3bc726f95ac704f80a8a5b0b228
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Det kan også være for høyt stoffskifte. Hjertebank, høy puls og indre uro er noen av symptomene. Dette er greit å påvise ved hjelp av en blodprøve. Anonym poster: 8269404cecbe02bd58b956eda9f9a91c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå