Gå til innhold

Ufølsom klitoris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem. Jeg har ikke kjæreste og har lite sex med andre folk, men sexlysten er det ikke noe i veien med. Så da må jeg greie meg selv ;) Så til problemet mitt; når jeg begynner å fingre meg selv kommer jeg bare om jeg gnir skikkelig hardt på klitoris, og gjør jeg det selv føler jeg ikke alltid at jeg når toppen. For å f

Anonym poster: 6f866bb14d2669127fd26eded4687c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!! Her gikk det fort i svingene! :) fortsetter her jeg:

For å få en ordentlig orgasme må jeg ha en kraftig vibrator eller hard dusjstråle...

Har jeg rett og slett gitt klitorisen min for mye juling? Den var mer følsom før.

Noen tips til hvordan få dette på rett kjør igjen? :)

Anonym poster: 6f866bb14d2669127fd26eded4687c1a

Skrevet

Mulig du har herdet klitorisen da ja , om du har hold på lenge og ofte med dusj/vibrator ;)

Skrevet

Det er ikke bare det at alt har blitt en vane? Husk at veldig mye går på det psykologiske også. Nå har jeg naturlig nok ingen klitoris selv :P men utifra egen erfaring har dere jenter også mye å hente ved å spille på det psykologiske ;)

Skrevet

samme greia her, litt kjedelig dog. Savner å være jomfru og on fire 24/7. Klitorisen er nok herdet ja, har hatt pauser lenge og hatt "problemet" i mange år nå. Så hva hjelper mot en herdet klitoris til å bli mer følsom??

Anonym poster: 484acffc1ab301d9832f23207b4f32d4

Skrevet

Har dere prøvd orgasmekrem? Jeg har en bitteliten flaske som heter On, man drypper et par dråper på klitorisen, og den blir mye mer følsom. På meg ble det nesten så følsomt at det gjorde vondt, så blir sjeldent brukt.

Vet ikke om man kan bli avhengig av orgasmekrem da, og at problemet blir enda verre etter en tid. Kjøpes ihvertfall på Kondomeriet. :)

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke om dette er noe som fungerer på absolutt alle.

Start forsiktig, stryk over kroppen din, lukk øynene og tenk på noe som tenner deg. En fantasi, et minne, en følelse. ta deg god tid, ligg i et badekar, på sofaen eller i senga. Ikke stress med det. Bruk fingerene og neglene, stryk ned halsen, skuldrene, kjærtegn deg selv, brystene og brystvortene om de er sensitive, bare forsiktig, såvidt du er bortpå, litt som at det kiler men også er godt. Fortsett slik, ikke gå ned mellom bena med en gang. Kom i rett stemning. Jobb deg gradvis nedover og fortsett lengre ned, langs lårene - utsiden og innsiden. Kjenn at du selv blir tent, kjenn at du blir våt. Pust dypt og rolig, prøv å kjenn det pirre gjennom hele kroppen. Bruk tankene sammen med følelsen av dine egne fingre. Strykk opp på utsiden av leppene - terg deg selv. Hold på slik at du bare lengter etter å bevege fingrene litt lengre mot midten men ikke gjør det enda. Hvis du får til dette vil det mest sannsynlgivis føles mye bedre når du først lar fingrene gli mellom og opp. I tillegg kan du jo se om du får noe utav gpunktstimulering også ;)

Skrevet

samme greia her, litt kjedelig dog. Savner å være jomfru og on fire 24/7. Klitorisen er nok herdet ja, har hatt pauser lenge og hatt "problemet" i mange år nå. Så hva hjelper mot en herdet klitoris til å bli mer følsom??

Anonym poster: 484acffc1ab301d9832f23207b4f32d4

Kåtskap. Noe som pirrer deg såpass mentalt at du kommer i et høyere nivå enn dagliggnukkemodus. Om det er å fantasere om fetisjer eller sette stemning til å tirre deg mot sensuell nytelse, og siden holde tilbake, eller prøve å øke følsomheten med kremer og vakuumpumpe - det fins mange veier til nirvana.

Hva med å vibrere g-punktet, hjelper det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...