Gå til innhold

P-piller og orgasmer. Noen sammenheng...?


Pusen

Anbefalte innlegg

Ok, helt seriøst....

Har hørt mange ganger, både ellers og her inne, at p-pillebruk kan nedsette sexlysten. Da får alle råd om å bytte merke. Greit nok. Jeg har ikke noe problem. Digger sex og har lyst MYE (hjelper ikke når kjæresten jobber i forsvaret i nord....).

Men mitt spørsmål er; kan p-pillebruk ha noen innvirkning på dette med orgasme????

Tenkte at det kanskje var noen sammenheng ettersom det er det med lysten og mye annet. Vet ikke helt jeg. Skal spørre legen neste gang jeg er der, men tenkte at noen av dere her inne hadde peiling. Har da, som dere sikkert skjønner aldri opplevd noen form for orgasme i hele mitt liv. Blir 23 og er på min sjuende partner og snart vært aktiv i 6 år.

Synes dette er skikkelig kjipt, men blir ikke seksuelt deprimert av den grunn. Elsker å knu**** og har det dødsdeilig. Det er en nytelse. Kommer så nærme at jeg blir rett og slett aggressiv fordi jeg ikke kommer lengre, kommer ikke over kneika liksom. Da blir jeg temmelig irritert og lei meg.

Er en svært seksuell person både i senga (or whereever) og i personlighet. Folk sier at jeg stråler av seksualitet og djevelskap, men.....

Er helt og holdent åpen om dette. Til evn. nye partnere forteller jeg det og forventer ingenting. Har på kødd sagt at den som gir meg orgasme skal jeg gifte meg med... Kjæresten jobber som bare pokker for han syns det er så moro....*smil*

Synes litt synd på ham også, slik som han jobber og sliter. Vil ikke at han skal føle at han ikke strekker til, men det tror jeg ikke han gjør heller. For, som sagt, jeg har jo fortalt hvordan det er og vi har det helt himmelsk i senga og på andre områder.

Dette ble skikkelig rotete. Kunne egentlig ha sluttet etter det jeg egentlig lurte på, men ting baller på seg.

Noen som har noen tips....?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...