Kamikatze Skrevet 24. november 2013 #21 Skrevet 24. november 2013 Sitter og lytter til lydboka "Mindhunter", og trekker paralleller.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #22 Skrevet 25. november 2013 Sitter og lytter til lydboka "Mindhunter", og trekker paralleller. Dette er andre gangen du kommer med et usaklig svar i denne tråden her. Ble glad for å se at noen har svart, klikket meg inn og så kommentaren din. Hvis du ikke har tenkt å hjelpe, la vær Anonymous poster hash: 2c685...c46
Clevion Skrevet 25. november 2013 #23 Skrevet 25. november 2013 Kanskje han titter rundt, også i det han ser deg får han epilepsi anfall? Neida, men fra spøk til alvor, han syns sikkert at det er noe spesielt med deg og venter på at du nettopp du skal ta initiativet. Ta heller og sett deg ned ved han og spør, rett ut, ikke rot rundt grøten.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #24 Skrevet 26. november 2013 Kanskje han titter rundt, også i det han ser deg får han epilepsi anfall? Neida, men fra spøk til alvor, han syns sikkert at det er noe spesielt med deg og venter på at du nettopp du skal ta initiativet. Ta heller og sett deg ned ved han og spør, rett ut, ikke rot rundt grøten. Takk for at du tok deg tid til å svare Vil gjerne bli kjent med han, men vet bare ikke om jeg tørr å ta den sjansen. Som nevnt er han fysisk sett mye mer attraktiv enn meg, og det føles litt rart å ta det første steget som jente, jeg tenker at om han hadde vært interessert nok, hadde han tatt kontakt selv. Anonymous poster hash: 2c685...c46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå