AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #21 Skrevet 26. januar 2013 hadde ikke sagt nei til Magic Mike Anonym poster: 35fb18853bc279d990c4002735c0b1fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #22 Skrevet 26. januar 2013 Er det harry med stripper i utdrinkningslag uansett? Eller kan det gjøres på en litt mer stilfull måte enn bare en mann som tar av seg en politiuniform og danser litt? Har dere noen forslag? Anonym poster: d6f0857a951b03921b8de76cb75ace5c fy søen det er virkelig Harry. Det er en grunn til at jeg aldri er med på utdrikkingslag....for det er j....harry. Anonym poster: 30079c475fe78321736952aa8e4ccfb2 2
Pria Skrevet 27. januar 2013 #23 Skrevet 27. januar 2013 Spurte mannen min akkurat nå, fikk følgende svar "det er så inne hampen jævla harry". Og nei han er ikke den typen som sier det han tror jeg vil høre. Han hadde en pinlig opplevelse i et utdrikningslag for noen år siden med en stripper som ikke akkurat var en sekser på terningen. 1
2014brud Skrevet 3. februar 2013 #24 Skrevet 3. februar 2013 Jeg tenker jo at noe av vitsen med utdrikkningslaget er at det skal være harry.. For meg så er det shots, stripping og sånn "Las Vegas" stil Men personlig så kunne jeg ikke tenke meg lapdance..det kan lett bli flaut eller ukomfortabelt. Jeg tenker litt mer en flink og veltrent danser på en scene.. Noe sånn som i filmen Magic Mike hadde nok vært morro
Alice123 Skrevet 3. februar 2013 #25 Skrevet 3. februar 2013 Skal ikke utdrikkningslag være skikkelig harry, da? Er litt lei den der "nå skal vi være så immari hampen elegante og fine og bare ta spa og drikke musserende", så blir så selvhøytidelig for meg. Jeg syntes det er morsomt med stripper. Det er dritharry, men nettopp derfor er det morsomt også. Man må ta det for det det er, liksom.
Tøffeldyret Skrevet 3. februar 2013 #26 Skrevet 3. februar 2013 Mannlige strippere synes jeg er litt kleine. Så hadde ikke satt så veldig pris på det om det kom en mannlig stripper i et utdrikkningslag jeg var på. Men jeg hadde da ikke GÅTT HJEM heller. Det er jo bare kjempebarnslig og uhøflig. Hvis man deltar på noe som ikke er heeelt sånn man liker det selv - så er man da voksen nok til å holde ut likevel! Nå må dere gi dere. Kvinnelige stippere er noe helt annet. Det synes jeg ikke er harry eller kleint. Kanskje bittelitt kleint å bestille stripper hjem, men å gå på en strippeklubb synes jeg er passende
Alice123 Skrevet 3. februar 2013 #28 Skrevet 3. februar 2013 Jeg syntes det er like forferdelig pinlig, harry og kleint med kvinnelig som mannlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå