Gå til innhold

Trenger meninger!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! :)

Det er en ting jeg har lurt på i evigheter, og føler her er det rette stedet for å høre oppriktige meninger.

Jeg er 181 cm høy og har vært veldig høy siden jeg var 16 år. Jeg synes høye sko ser helt fantastisk ut på jenter men jeg tør aldri bruke det selv pga høyden og at andre menn skal føle seg som småtasser vedsiden av meg. Hva synes dere om høye jenter som går med høye sko? Jeg er utrolig spent på å høre deres meninger her! :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er stilig når høye jenter går i høye sko, så fremt de gjør det med selvsikkerhet (og at de klarer å gå på skoene, selvfølgelig).

Om høye jenter som går med høye sko virker usikker og ukomfortabel med høyden, trekker det bare negativt fokus mot høyden.

Uansett vil jeg tro at alle ser på det forskjellig, så du får nok en del forskjellig svar her. Men mitt råd: Vær stolt av høyden din, og gå med høye sko om du føler deg vel med det.

Anonym poster: d76ccd15cbf80258fb6b5ab12743c934

  • Liker 1
Skrevet

vil si det har med hva du har på deg og ikke så mye høyden.

Selv om du er høy ,betyr det ikke at du kan se flott ut i høye heler. :)

  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er stilig når høye jenter går i høye sko, så fremt de gjør det med selvsikkerhet (og at de klarer å gå på skoene, selvfølgelig).

Om høye jenter som går med høye sko virker usikker og ukomfortabel med høyden, trekker det bare negativt fokus mot høyden.

Uansett vil jeg tro at alle ser på det forskjellig, så du får nok en del forskjellig svar her. Men mitt råd: Vær stolt av høyden din, og gå med høye sko om du føler deg vel med det.

Anonym poster: d76ccd15cbf80258fb6b5ab12743c934

Tusen takk for meningen din! ! :D Jeg Skal begynne å gå med høye heler fra nå av, og være stolt av det!
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var så høy som deg!

Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske jeg var så høy som deg!

Du er da god :laugh: Tusen takk!! Jeg kunne godt tenkt meg å vært 10 cm mindre jeg da men! Man vil vel alltid ha det den andre har. Endret av shuzs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...