shuzs Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hei dere! Det er en ting jeg har lurt på i evigheter, og føler her er det rette stedet for å høre oppriktige meninger. Jeg er 181 cm høy og har vært veldig høy siden jeg var 16 år. Jeg synes høye sko ser helt fantastisk ut på jenter men jeg tør aldri bruke det selv pga høyden og at andre menn skal føle seg som småtasser vedsiden av meg. Hva synes dere om høye jenter som går med høye sko? Jeg er utrolig spent på å høre deres meninger her!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg syns det er stilig når høye jenter går i høye sko, så fremt de gjør det med selvsikkerhet (og at de klarer å gå på skoene, selvfølgelig). Om høye jenter som går med høye sko virker usikker og ukomfortabel med høyden, trekker det bare negativt fokus mot høyden. Uansett vil jeg tro at alle ser på det forskjellig, så du får nok en del forskjellig svar her. Men mitt råd: Vær stolt av høyden din, og gå med høye sko om du føler deg vel med det. Anonym poster: d76ccd15cbf80258fb6b5ab12743c934 1
Sugerøret Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 vil si det har med hva du har på deg og ikke så mye høyden. Selv om du er høy ,betyr det ikke at du kan se flott ut i høye heler. 1
shuzs Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2013 Jeg syns det er stilig når høye jenter går i høye sko, så fremt de gjør det med selvsikkerhet (og at de klarer å gå på skoene, selvfølgelig). Om høye jenter som går med høye sko virker usikker og ukomfortabel med høyden, trekker det bare negativt fokus mot høyden. Uansett vil jeg tro at alle ser på det forskjellig, så du får nok en del forskjellig svar her. Men mitt råd: Vær stolt av høyden din, og gå med høye sko om du føler deg vel med det. Anonym poster: d76ccd15cbf80258fb6b5ab12743c934 Tusen takk for meningen din! ! :D Jeg Skal begynne å gå med høye heler fra nå av, og være stolt av det!
Gjest bambam Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Jeg skulle ønske jeg var så høy som deg!
shuzs Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeg skulle ønske jeg var så høy som deg! Du er da god Tusen takk!! Jeg kunne godt tenkt meg å vært 10 cm mindre jeg da men! Man vil vel alltid ha det den andre har. Endret 24. januar 2013 av shuzs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå