AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #21 Skrevet 20. januar 2013 Du å jo nesten si hvor du bor og hvor mye som kvalifiserer som rik. Synes ikke penger har så mye å si for luksusliv heller, tror jeg aldri hadde det så bra som da jeg var student, Men da hadde jeg ikke bil, bolig og barn. Anonym poster: b5ffe2dde10510bc15f8dbff2755701a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #22 Skrevet 21. januar 2013 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin! Jeg har alltid hatt penger i bakhånd uansett om jeg har tjent helt elendig lite eller om jeg har tjent mye. Regner med at jeg kanskje er gjeldsfri om noen få år grunnet fornuftig pengebruk og fordi jeg har stått på på jobb. Tipper jeg klarer det innen jeg er 36 år gammel :-). Folk som er litt ordentlige og ryddige av seg. Litt pirkete og nøye på ting kanskje? Ikke nødvendigvis den som kjører den feteste bilen. Det viser bare at man er flink til å bruke penger i stedet. Om ikke lønna står i stil med bilen, så kan det bety at personen er flink til å ta opp gjeld i stedet. Tror du bare må se an de du blir kjent med. Se hva som driver dem og om de har noe ufornuftig forhold til noe som har med pengeforbruk å gjøre. Anonym poster: e26bf0cbcbacc99027e91cb681b93442
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå