pus87 Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin!
Whu Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Vel, du finner sikkert en eller annen gris med masse penger som stiller lave krav til kvalitet Det er bare å se etter "likemenn".
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Hva er en rik mann ? Det må du nesten definere før noen eventuelt kan hjelpe deg her Og, hva har du å by på som gjør at en rik mann skal falle for deg da ? Husk at de fleste såkalt rike menn er godt utdannede, med sans for både kunst og kultur, gjerne kombinert med sport (alt fra motorsport til seiling). 1
Gjest annemor30 Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Hva legger du i rik? Kan ha ordnet økonomi uten å være rik;-)
anora Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Spørsmålet er om du er en over gjennomsnittet pen kvinne? har du en slank kropp? Du ser aldri en rik mann med en mindre pen og overvektig kvinne. Uansett,kjøpt deg en hund og gå deg en tur til snarøya 4
Gjest spavalica Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin! Rike menn er overalt,men da må du være over gjennmsnittet pen og se smashing ut
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Jeg har en styrtrik kompis i Oslo, men jeg vil ikke anbefale ham fordi han er så sær.
aquiz Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Du må nok først gjøre noe med deg selv... Rike menn finner du over alt, men det å tiltrekke seg et rikt mannfolk er noe helt annet.. Foretrekker selv mannfolk med styr på økonomien! Inkasso = bye bye! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Jeg har en styrtrik kompis i Oslo, men jeg vil ikke anbefale ham fordi han er så sær. eg og!
Charmander Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Virker som TS er litt dårlig til å ordlegge seg. Det er forskjell på å være "filthy rich" og ha noenlunde kontroll på mastern.
Gjest Darthoven Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Rik mann her. Ikke interessert. Sorry. 1
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Hvis du på død og liv vil leve i overflod og det er så viktig for deg kan du vel utdanne deg og få en godt betalt jobb slik at du kan bli rik selv? Eller gidder du ikke og må snylte på en mann? 1
cppdude Skrevet 20. januar 2013 #13 Skrevet 20. januar 2013 Er mange forskjellige rike menn der ute. Noen jobber hard 24/7, og er sådan opptatt døgnet rundt. Andre er født inn i en rik familie, noen har flaks... Finnes ingen fasit for hvor du finner dem. Har kjent en mann som døde med flere titals millioner på bok, til tross for at han levde som en uteligger...samtidig finnes det folk som lever livet på kredit.
Gjest Tidssone Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Det stemmer da slett ikke at man må være over snittet pen for å finne seg en rik mann. Hva får dere til å tro at rike menn ønsker seg andre ting enn menn som ikke er rike? I alle fall kjenner jeg en del velbemidlede menn som bare ønsker seg kjærlighet. De er bevisste på at mange damer tiltrekkes av pengene og er stresset på grunn av det. Nå er de ikke sånn fantastisk rike, men har noen millioner på bok, bolig og god jobb. Kanskje det er annerledes blant de veldigveldig rike? 1
orgus Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 Ser TS snakker om både "rik mann" og "mann med styr på økonomien". Man trenger jo nødvendigvis ikke være rik for å ha det Hva er definisjonen på "rik" da?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #16 Skrevet 20. januar 2013 eg og! Du skal se vi kjenner samme karen, Oslo er en liten by, går ikke an at det finnes to søkkrike særinger der som ikke en gang de verste golddiggerne vil ta en sjanse på.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #17 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har en styrtrik kompis i Oslo, men jeg vil ikke anbefale ham fordi han er så sær. Litt merkelige menn er ofte morsomme å være sammen med. Jeg er ikke så opptatt av om en mann er rik, men sære folk pleier jeg å like. På hvilke måter er han sær? Anonym poster: d9ee7143801f2bf164c2d5499249ddd0
Rubies_ Skrevet 20. januar 2013 #18 Skrevet 20. januar 2013 Hvor finner man alle disse rike mennene? Er så lei av å møte folk som har null kontroll på økonomien sin! Du vet at mange rike ikke har særlig god kontroll på økonomien de heller. Man kan ha ganske vanlige lønninger, men ha god kontroll på økonomien også.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #19 Skrevet 20. januar 2013 Litt merkelige menn er ofte morsomme å være sammen med. Jeg er ikke så opptatt av om en mann er rik, men sære folk pleier jeg å like. På hvilke måter er han sær? Anonym poster: d9ee7143801f2bf164c2d5499249ddd0 IT-type som jobber 6 dager i uken og med et digert terrarium i stuen. Leiligheten hans kunne vært digg hvis han gadd å pusse opp den. Når jeg skal til oslo i februar (jeg skal overnatte der), skal jeg overtale ham til å sette inn nytt kjøkken/male skapdørene, for det han har nu er furuhelvete fra 1994.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. januar 2013 #20 Skrevet 20. januar 2013 En av mine aller beste venner faller nok inn i kategorien "rik" er jeg redd.... En liten stund etter at selskapet hans 'tok av' og han ble kjent for 'den gemene hop' spiste vi lunch hos meg (for på offentlig sted var det der og da fysisk umulig å få sitte i fred). Og et stykke inn i samtalen så sier han trist og ettertenksomt dette; "... jeg lurer på om det er meg eller pengene mine disse menneskene er interessert i å bli kjent med..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå