Gjest traust Skrevet 11. februar 2013 #301 Skrevet 11. februar 2013 Vinner følelse Innsendt av: Anonym Hva mente du med å si: Jeg føler ingenting, akkurat som Adelen sa tidligere når hun vant i Larvik?? Hei hei Du, ettersom jeg var ganske tullete i hodet, fordi jeg nettopp hadde vunnet, vet jeg ikke helt hvorfor jeg sa det. Det var på en måte en vits, fordi det ble et "berømt" -sitat blant MGP-gjengen. Jeg følte selvfølgelig masse! Masse glede! Klem fra Margaret:-)
Nowayback Skrevet 11. februar 2013 #302 Skrevet 11. februar 2013 Gratulerer Margaret. Syns det var det beste som vant. Deilig låt som ikke i det hele tatt minnet om MPG. Anonym poster: bae562651f3010dad4882f4df9dc533a Og nettopp derfor svikter den i den internasjonale finalen. Norge gjør samme feil gang på gang. Sender artisten med den sterkeste vokalen og den låta som passer minst til Grand Prix. Adelen med Bombo hadde gjort det SÅ mye bedre i Malmø. Utrolig fengende sang, og en sjarmerende ung jente som hadde trukket masse stemmer. Typisk Grand Prix sang. Stemmen hennes derimot er ikke perfekt, men dette heter MELODI grand prix, og ikke The Voice! Skal sies at jeg også likte Berger sin sang. Er bare det at den passer ikke i Grand Prix. Det appellerer ikke til resten av Europa, spesielt ikke Øst-Europa.
Shinigami Skrevet 11. februar 2013 #303 Skrevet 11. februar 2013 Og nettopp derfor svikter den i den internasjonale finalen. Norge gjør samme feil gang på gang. Sender artisten med den sterkeste vokalen og den låta som passer minst til Grand Prix. Adelen med Bombo hadde gjort det SÅ mye bedre i Malmø. Utrolig fengende sang, og en sjarmerende ung jente som hadde trukket masse stemmer. Typisk Grand Prix sang. Stemmen hennes derimot er ikke perfekt, men dette heter MELODI grand prix, og ikke The Voice! Skal sies at jeg også likte Berger sin sang. Er bare det at den passer ikke i Grand Prix. Det appellerer ikke til resten av Europa, spesielt ikke Øst-Europa. Hva snakker du om? Husker du Tooji ifjor? Veldig fengende låt som alle tenkte at skulle appelere til hele europa, akkurat som Adelen. det andre de begge hadde tilfelles var den dårlige vokalen... Når det er sagt, så er jeg veldig usikker på hvordan Margaret skal bli tatt imot, men hvem vet? Kanskje det er noe sånt som Margaret som Europa vil se fra Norge. 3
Nowayback Skrevet 11. februar 2013 #304 Skrevet 11. februar 2013 Hva snakker du om? Husker du Tooji ifjor? Veldig fengende låt som alle tenkte at skulle appelere til hele europa, akkurat som Adelen. det andre de begge hadde tilfelles var den dårlige vokalen... Når det er sagt, så er jeg veldig usikker på hvordan Margaret skal bli tatt imot, men hvem vet? Kanskje det er noe sånt som Margaret som Europa vil se fra Norge. Tooji sin låt var IKKE fengende. Jeg hadde aldri tro på at denne skulle slå til i Europa. Var den dårligste låten i den norske finalen til og med. "Bombo" hadde nådd mye, mye lengre. Skal ikke si at Margaret Berger vil floppe totalt, men har ingen tro på at det blir en vinnerlåt. Kommer vi på øvre halvdel, vil jeg kalle det en suksess.
Gjest Gaea Skrevet 11. februar 2013 #305 Skrevet 11. februar 2013 Har ikke sett på MGP, men ble litt nysgjerrig på sangene til Adelen og Margaret. Margarets sang er ikke helt min stil, men hun er i hvert fall flink! Sangen til Adelen orket jeg ikke å høre ferdig en gang... Mer fengende enn Toojis sang? Det synes jeg absolutt ikke, de er like ille begge to.
Nowayback Skrevet 12. februar 2013 #306 Skrevet 12. februar 2013 Hva snakker du om? Husker du Tooji ifjor? Veldig fengende låt som alle tenkte at skulle appelere til hele europa, akkurat som Adelen. det andre de begge hadde tilfelles var den dårlige vokalen... Når det er sagt, så er jeg veldig usikker på hvordan Margaret skal bli tatt imot, men hvem vet? Kanskje det er noe sånt som Margaret som Europa vil se fra Norge. http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10113550
Gjest Sobril Skrevet 12. februar 2013 #307 Skrevet 12. februar 2013 http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10113550 Leste den, og fra det innerste i mine trommehinner kan jeg ikke høre et fnugg av likhet i disse låtene. Fordi det er "elektro" i begge er Margarets en plagiat? Som jeg har sagt tidligere her er sistnevnte veldig Depeche-aktig. Det går er vel overhodet ikke an å sette Euphoria i samme kategori??!
loffen Skrevet 12. februar 2013 #308 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Leste den, og fra det innerste i mine trommehinner kan jeg ikke høre et fnugg av likhet i disse låtene. Fordi det er "elektro" i begge er Margarets en plagiat? Som jeg har sagt tidligere her er sistnevnte veldig Depeche-aktig. Det går er vel overhodet ikke an å sette Euphoria i samme kategori??! Helt enig! Den ligner jo ikke på Euphoria i det hele tatt! Minner meg om introen på denne: Endret 12. februar 2013 av loffen
Shinigami Skrevet 12. februar 2013 #309 Skrevet 12. februar 2013 Er det mulig?? Vi blir jo beskyldt for å kopiere sverige uansett hva vi sender jo :/
Gjest Ratata Skrevet 12. februar 2013 #310 Skrevet 12. februar 2013 Vinner følelse Innsendt av: Anonym Hva mente du med å si: Jeg føler ingenting, akkurat som Adelen sa tidligere når hun vant i Larvik?? Hei hei Du, ettersom jeg var ganske tullete i hodet, fordi jeg nettopp hadde vunnet, vet jeg ikke helt hvorfor jeg sa det. Det var på en måte en vits, fordi det ble et "berømt" -sitat blant MGP-gjengen. Jeg følte selvfølgelig masse! Masse glede! Klem fra Margaret:-) Var det jeg tenkte meg
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #311 Skrevet 12. februar 2013 Var det jeg tenkte meg Det er så rart at flere av oss klarte å få det med oss, og tok den med en gang, mens du insisterer på at du umuuuuulig kunne ha visst? Du fikk ikke det med det, get over it. Anonym poster: 96720266a606312d8a1c1368f0de9204
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #312 Skrevet 12. februar 2013 Og nettopp derfor svikter den i den internasjonale finalen. Norge gjør samme feil gang på gang. Sender artisten med den sterkeste vokalen og den låta som passer minst til Grand Prix. Adelen med Bombo hadde gjort det SÅ mye bedre i Malmø. Utrolig fengende sang, og en sjarmerende ung jente som hadde trukket masse stemmer. Typisk Grand Prix sang. Stemmen hennes derimot er ikke perfekt, men dette heter MELODI grand prix, og ikke The Voice! Skal sies at jeg også likte Berger sin sang. Er bare det at den passer ikke i Grand Prix. Det appellerer ikke til resten av Europa, spesielt ikke Øst-Europa. Ingenting er bedre enn om vi stiller med en bra låt/ artist/ framføring og samtidig slipper å vinne. Det er absolutt det beste. NRK og vi lisensbetalere har nok av utgifter. Samtidig er det fint å slippe å gjemme seg bak en pute når det norske bidraget framføres. Anonym poster: bae562651f3010dad4882f4df9dc533a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #313 Skrevet 12. februar 2013 Jeg synes Tooji sang var mye mer fengende enn Margarets sin i hvert fall. Anonym poster: 5bd80955c03e49feec1f0802a5721e5b
Gjest Borghild Skrevet 12. februar 2013 #314 Skrevet 12. februar 2013 Gi meg styrke! Har fått den jævla bombodritten på hjernen! Arrrgh, jeg HATER den sangen! Margaret sin er myyyye bedre selv om jeg syns Datarock skulle vunnet!
Nowayback Skrevet 12. februar 2013 #315 Skrevet 12. februar 2013 Gi meg styrke! Har fått den jævla bombodritten på hjernen! Arrrgh, jeg HATER den sangen! Margaret sin er myyyye bedre selv om jeg syns Datarock skulle vunnet! Den sitter på hjernen din, SELV om du hater den? Interessant.
Nowayback Skrevet 12. februar 2013 #316 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Hva snakker du om? Husker du Tooji ifjor? Veldig fengende låt som alle tenkte at skulle appelere til hele europa, akkurat som Adelen. det andre de begge hadde tilfelles var den dårlige vokalen... Mener å huske at det var noen gamle russiske bestemødre som i aller høyeste grad ikke hadde vokal, som kom på 2.plass i fjor. Helt hårreisende, men slik er MGP. Endret 12. februar 2013 av gutt_26
Gjest Borghild Skrevet 12. februar 2013 #317 Skrevet 12. februar 2013 Den sitter på hjernen din, SELV om du hater den? Interessant. Man pleier da ikke få låter man liker på hjernen! Er irriterende drittlåter man får på hjernen og det er jævlig irriterende. Får du kun kule låter du digger på hjernen vil jeg gjerne ha oppskriften. HATER å ha den bombofaenskapen i hue hele tiden! Drittlåt! 1
Gjest Ratata Skrevet 12. februar 2013 #318 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Det er så rart at flere av oss klarte å få det med oss, og tok den med en gang, mens du insisterer på at du umuuuuulig kunne ha visst? Du fikk ikke det med det, get over it. Anonym poster: 96720266a606312d8a1c1368f0de9204 ? Den skjønte jeg ikke helt men jeg tror det beror på en misforståelse. Om jeg forstår deg rett; Nei, jeg skjønte ikke at det var en imitasjonen. Noen i tråden forklarte det for meg, og jeg visste ikke at da Margaret Berger sa dette, at det var en imitasjon. Jeg fikk med meg at hun sa det, ja. Og det har jeg ikke nektet på. Det jeg derimot ikke fikk med meg var at hun Adelen hadde sagt dette før en gang. Derfor skjønte jeg ikke at Margaret imiterte noen da hun sa det Og det må da gå an å poengtere noe uten at man skal få slengt let it go etter seg..synes det er litt ufint og det skaper en unødvendig dårlig stemning. Og ja, jeg er litt nærtagen. Spesielt når jeg ikke mente noe galt med det jeg sa. Endret 12. februar 2013 av Ratata 1
Nowayback Skrevet 12. februar 2013 #319 Skrevet 12. februar 2013 Man pleier da ikke få låter man liker på hjernen! Er irriterende drittlåter man får på hjernen og det er jævlig irriterende. Får du kun kule låter du digger på hjernen vil jeg gjerne ha oppskriften. HATER å ha den bombofaenskapen i hue hele tiden! Drittlåt! Bailar al son del Bom-bom-bom-bom-bom-bo Bailar al son del Bom-bom-bom-bom-bom-bo Bailar al son del Bom-bom-bom-bom-bom-bo Bailar al son del Bom-bom-bom-bom-bom-bo Bom-bom-bo
loffen Skrevet 13. februar 2013 #320 Skrevet 13. februar 2013 Man pleier da ikke få låter man liker på hjernen! Er irriterende drittlåter man får på hjernen og det er jævlig irriterende. Får du kun kule låter du digger på hjernen vil jeg gjerne ha oppskriften. HATER å ha den bombofaenskapen i hue hele tiden! Drittlåt! Det hjelper å synge alle versene i 'Napoleon med sin hær'!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå