Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Jeg fikk satt inn hormonspiral for en uke siden, å etter det har jeg hatt utflod som er lyserød/oransje.. Er dette normalt? Hva er det fornoe?
Gjest Xavia Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 HELT NORMALT!! Da jeg fikk satt inn hormomspiral småblødde jeg leeenge. Men til slutt forsvant all småblødning, samt mens. Håper du blir fornøyd med spiralen, for meg var det ikke noe suksess...
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Ok. Men det er ikke blod... Det er utflod, bare at den er lyserød/oransje aktig..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Tror ikke det gjør noe. Jeg hadde også sånn "verken/eller" i ukevis, men nå har jeg ikke hatt mensen på 4 år! Deilig!
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #5 Skrevet 16. mars 2004 Ta det med ro - det er helt normalt og det kan drive på ganske lenge også, men når det først går over blir det bra
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Ok... Jeg har også hattt vondt i venstre låret siden dagen etter jeg fikk satt den inn... De første dagene var det så vondt at det var vanskelig å gå på den. Dette er vel ikke normalt?
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #7 Skrevet 16. mars 2004 :o Det høres litt merkelig ut, men plsier du å få smerter i ryggen/isjiasnerven når du har ekstreme menstruasjonssmerter? I så fall kan det kanskje komme derfra... Mine post-spiral-smerter minnet mye om ekstra ille mens-vondt. Har du kjøpt deg smertestillende? Naproxen eller Alproxen (tror jeg det heter) er betennelsesdempende og smertestillende på underlivssmerter. Tviler uansett på om spiralen kan utløse noe som skader låret, men har du ligget vondt mens den ble satt inn kan du ha fått ei nerve i ryggen i klem og dermed få vondt i beinet - det høres rart ut men...
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 16. mars 2004 #8 Skrevet 16. mars 2004 Nei, jeg pleier ikke å få smerter i rygge/isjiasnerven når jeg har mens.smerter..... Låg ikke vondt når jeg fikk satt den inn heller, låg ganske behagelig faktisk... Jeg var redd for at det ikke er normalt... For eg har noe som heter Leiden Mutasjon i blodet som gjør at jeg har større sjanse enn de som ikke har det, til å få blodpropp :-? Å jeg røyker også...
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #9 Skrevet 16. mars 2004 Hm... høres ut som du bør høre med legen din om dette er farlig/vanlig... Lykke til
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 16. mars 2004 #10 Skrevet 16. mars 2004 Kansje jeg skal gjøre det ja Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå