Gå til innhold

Er oralsex det viktigste i verden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig finnes det viktigere ting her i verden enn oralsex... Vi har jo blant annet krig og fred og sånt... *er sånn passe blond*...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at oralsex er vanlig blandt alle voksne mennesker er bare sprøyt, og vitner om uvitenhet. Jeg vil påstå det slett ikke er vanlig blandt de som er 50+, og det er ganske mange av dem. For den tiden de startet med sex, var det ganske uvanlig og også en hygieneting. På samme måte som oralsex liksom er så vanlig for dem som er i 20 og 30-åra nå. Man kan bare spekulere i om analsex kommer til å bli akkurat like vanlig på menyen for de som er 10-20 år yngre. Generasjonsskifter osv.

Jeg lurer forøvrig på om det er noen sammenheng mellom bruk av smokke som barn (oral stimulering) og oral seksualitet som voksen? Er det gjort noen undersøkelser på det? Jeg tenker en hypotese av type barn som aldri/sjelden brukte smokke er ukomfortable med oralsex (jenter og suging helst kanskje) mens barn som ofte brukte smokke er komfortable med det. (ikke dra dette over til noe pedo selv om det er et freudiansk tema)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte tommel og ikke smokk DA jeg var liten. Og som voksen liker jeg absolutt ikke oralsex. (Jeg er 29 år).

Gjest Nuske77
Skrevet

Jeg brukte ikke smokk som baby/liten, men har oralsex som en vanlig del av mitt sexliv...

Personlig tror jeg ikke det er noen sammenheng her, men hvem vet.....

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig: Er det virkelig mange menn som går fra jentene sine fordi de ikke suger dem?? Det blir jo for dumt..

Selv synes jeg oralsex er helt fentastisk, både å få og gi!! Det er ingenting som å ligge med hodet mellom bena hennes mens hun får en orgasme:)

Gjest hånden på hjertet
Skrevet

Med hånden på hjertet kan jeg si at ikke en eneste mann har noen gang klart å gjøre oralsex spennende på meg der nede.

Jeg har ikke problemer med å få orgasme alene. Menn klarer å gi meg det av og til. Men når det gjelder oralsex er alle kløner!

Greit at jeg kan fortelle dem hvordan de skal gjøre det, men det hjelper ikke særlig.

"Å gi en kvinne orgasme ved oralsex"? Tror ikke så forferdelig mange menn gjør det så ofte akkurat...Mange av dem er enten overivirige og tror at det skal gå for oss etter 1 minutt, mens andre er altfor langsomme og kjedelige.

Skrevet
Med hånden på hjertet kan jeg si at ikke en eneste mann har noen gang klart å gjøre oralsex spennende på meg der nede.

Jeg har ikke problemer med å få orgasme alene. Menn klarer å gi meg det av og til. Men når det gjelder oralsex er alle kløner!

Greit at jeg kan fortelle dem hvordan de skal gjøre det, men det hjelper ikke særlig.

"Å gi en kvinne orgasme ved oralsex"? Tror ikke så forferdelig mange menn gjør det så ofte akkurat...Mange av dem er enten overivirige og tror at det skal gå for oss etter 1 minutt, mens andre er altfor langsomme og kjedelige.

Det er fordi du ikke har møtt en mann som virkelig kan gi oralsex. En som kan det kan fint gi meg orgasme, men en som ikke har peiling da blir det sånn som du sier.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å få orgasme ved oralsex er fullt mulig... men det tar litt lengre tid enn hvis du skaffer deg en orgasme på egenhånd.

Mens han gjør sin jobb bytter du på å spenne musklene og å slappe helt av der nede, hvis du skjønner... det hjelper! Og du får en kjempegod orgasme når den først kommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

til med hånden på hjertet..

Du har nok vært uheldig med menn du da og ikke funnet en som kan å gi.. eller så er du dårlig med opplæringen ;)

Det er jo mange kvinner som kun får orgasme ved netopp oralsex, og det er ikke noe som er deilgere enn å bli slikket..

Ikke tar det lang tid heller..

Gjest Anonymous
Skrevet

Veslebråka sier:

Jeg vil påstå det slett ikke er vanlig blandt de som er 50+

For noe tøys ....

Alle generasjoner tror de "oppdager" nye spennende ting i sexlivet. og alle generasjoner tar fullstendig feil - alt er blitt oppdaget før.

Skrevet
Jeg lurer forøvrig på om det er noen sammenheng mellom bruk av smokke som barn (oral stimulering) og oral seksualitet som voksen?

Jeg brukte ikke smokk som barn, men er meget komfortabel med oralsex (gi og få).

Gjest Cuddly
Skrevet

Absolutt en viktig del av sexlivet, ja!

Syns ikke det tidligere, men med kjæresten jeg har nå - deilig...

Har noe med kjemi å gjøre for min del ivertfall :P

Skrevet

I mine forhold har oralsex vært helt naturlig! Liker å gi og få!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Vi har det aldri, rett og slett for vi ikke føler behov for det. For min del er det ikke røft nok ehehehh jeg er slesk :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...