Gå til innhold

Er oralsex det viktigste i verden?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere her inne må være utrolig unge og umodne?

Oralsex er et like viktig innslag i sexlivet som samleie og annen kos. Det er veldig opphissende for meg å suge kjæresten, han elsker det og han elsker også å slikke meg, noe jeg synes er superdeilig. Men klart er det noen som hater det burde de jo få slippe, men de fleste ville nok synes det var et stort tap..

Er man ikke så moden synes man kanskje det er ekkelt, men da er man vel ikke egentlig klar for sex av noe slag?

Og det å si at HAN ikke ville suge en annens manns penis er jo helt idiotisk sagt, heterofile menn tenner jo ikke på andre menn da.. hallo? Eneste argumentet må jo være at om han krever å bli sugd, men nekter å slikke tilbake så burde det være ok å la være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oralsex er et deilig tilskudd til det øvrige sexlivet - jeg syns personlig at det er fantastisk å gi kjæresten min en orgasme på den måten. Det er et vannvittig kick for meg og jeg har alltid likt å suge, MEN jeg har ikke alltid likt å bli utført oralsex på...

Det er først de siste årene jeg har fått noe ut av det - så vi er alle forskjellige :wink:

Greeny - lykke til :klem:

Skrevet

Greensky:

Da har vi faktisk litt til felles. Jeg hadde en far som skulle "lære meg opp"...Noe som har gjort at jeg har problemer med både tillit og respekt overfor menn generelt. Vet det er dypt urettferdig, men kan ikke noe for det. VET at de aller fleste menn heller ville kappe av seg armen enn å gjøre noe sånt som det du ble utsatt for, eller det jeg opplevde. Men den lille skepsisen til menn generelt er der likevel. Kjæresten min er den første som har fått min fulle tillit og respekt.

Gjest GreenSky
Skrevet
Dere her inne må være utrolig unge og umodne?

Hva får deg til å tro det? Modenhet er realtivt uansett alder.

Oralsex er et like viktig innslag i sexlivet som samleie og annen kos.

Ja, for deg er sikkert det tilfelle. Men vi er alle forskjellige, og en skal være forsiktig med å dra alle over samme kam.

Men klart er det noen som hater det burde de jo få slippe, men de fleste ville nok synes det var et stort tap

Her skjærer du alle over samme kam. Slik som jeg ser det er det ikke snakk om å "få slippe" å gjøre noe en ikke vil, men å bli respektert for sine personlige grenser. Og hvordan kan du egentlig vite at de fleste ville synes det var et stort tap?

Er man ikke så moden synes man kanskje det er ekkelt, men da er man vel ikke egentlig klar for sex av noe slag?

Jeg vet ikke om jeg forstår deg riktig her. Mener du at dersom en ikke ønsker å utføre oral er en ikke klar for sex i det hele tatt? I så tilfelle synes jeg det er hårreisnde utsagn.

Og det å si at HAN ikke ville suge en annens manns penis er jo helt idiotisk sagt, heterofile menn tenner jo ikke på andre menn da..

Jeg er enig med det at det er to ting som ikke kan sammenlignes men å kalle utsagnet idiotisk av den grunn var vel å ta litt i?

Gjest GreenSky
Skrevet
Greensky:

Da har vi faktisk litt til felles. Jeg hadde en far som skulle "lære meg opp"...Noe som har gjort at jeg har problemer med både tillit og respekt overfor menn generelt. Vet det er dypt urettferdig, men kan ikke noe for det. VET at de aller fleste menn heller ville kappe av seg armen enn å gjøre noe sånt som det du ble utsatt for, eller det jeg opplevde. Men den lille skepsisen til menn generelt er der likevel. Kjæresten min er den første som har fått min fulle tillit og respekt.

Ååå. :cry: Så fælt. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg kan relatere meg til det du skriver, men føler heldigvis ikke slik lenger, etter å ha jobbet mye med meg selv. Men du har rett, tillit og respekt er alfa og omega.

Skrevet

For å svare på det første innlegget, ja oralsex er viktig! Iallefall for oss. Om ikke akkurat det vi setter høyest i verden, så er det en naturlig del av vårt sexliv. Vi elsker begge to å bli sugd/slikket, og det er stort sett slik jeg får orgasme. Sjelden jeg får det bare med samleie. Så, JA til oralsex!! :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Og jeg tror det å like oralsex kommer med alderen, når man blir moden synes man ikke lenger det er ekkelt med sex, peniser eller sperm. Man er komfortabel med egen kropp, partnerens og sexualitet generelt.

Mulig at du har rett, at det å like oralsex kommer med alderen. For noen. Og andre ikke.

Forøvrig synes jeg heller ikke at det er ekkelt med sex, peniser eller sperm. Og jeg er absolutt komfortabel med egen kropp, partnerens og sexualitet generelt. :sjarmor: Likevel har altså ikke oralsex vært min greie. Så langt. Dette har jeg møtt forståelse for av mine partnere. Hadde jeg ikke fått det, hadde det vært på hue ut døra.

Du skriver mye om alder og modenhet. Hva legger du i dette egentlig? Hva vil du definere som umoden alder? Hvor gammel er du selv? (jeg er 26)

Skrevet

Jeg synes oralsex er med på å krydre sexlivet! Men har egentlig ikke vært sammen med noen som var helt "avhengig" av det, eller syntes det var bedre å bli sugd enn å ha samlie. Kanskje det er jeg som ikke er flink nok... :roll:

Da er du ikke modig nok' date=' da er du kjedelig, gammaldags, prippen...ja, så mangt.[/quote']

Joda, gutter snakker sammen, og jeg har hørt flere som synes dama er litt prippen hvis hun ikke er med på det. Det vil vel ikke si at kjæresten din forlater deg pga det, men hvor mye i sexlivet kan være fy-fy før det blir kjedelig? Nei til oralsex, analsex, sex på "uavnlige" plasser, med lyset på, over dyna, etc. Valgmulighetene blir få etter hvert :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
det er slike holdninger som at man er unormal hvis man ikke gjør ditt eller datt som gjør at unge gutter og jenter kjenner seg presset .

Nettopp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes ingen umoden alder. Man kan være umoden uansett alder. Noen er modne i veldig ung alder, andre ikke. Selv er jeg 30, og det er lenge siden jeg syntes det var "ekkelt" å skulle ta penisen til den daværende kjæresten i munnen.

Gjest lene_
Skrevet

selv om man ikke liker å bli slikket elller suge, så betyr det ikke at man er umoden.

selv er jeg veldig glad i å suge og bli sleika, men er opp til hvert enkelt menneske hva man liker å gjøre..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er i mange tilfeller på grunn av umodenhet. Mange liker det ikke fordi de synes det er "ekkelt" osv.. DA er det jo umodenhet. Er det fordi de ikke liker følelsen det gir, da er det noe annet, men litt rart da, siden de fleste jo skulle like å bli kost slik skulle en tro..

Skrevet

tenker bare på hva jeg selv liker jeg, og da bør man gjengjelde dette også :-)

Gjest GreenSky
Skrevet

Ok, la oss for morro skyld si at jeg og alle andre gutter og jenter som ikke er helt komfortable med oralsex er umodne.

Hva med dem som ikke liker analsex, er det umodent?

Eller håndjern?

Eller dirty talk?

Eller trekant?

Sex på et offentlig sted?

Hvor vil du sette grensen?

Poenget mitt er bare at vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. Ser ikke noe galt i det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok, la oss for morro skyld si at jeg og alle andre gutter og jenter som ikke er helt komfortable med oralsex er umodne.

Hva med dem som ikke liker analsex, er det umodent?

Eller håndjern?

Eller dirty talk?

Eller trekant?

Sex på et offentlig sted?

Hvor vil du sette grensen?

Veldig godt poeng Greeny- det og sette en NORM på noe som er så individuelt er utrolig dumt og vips så har du gruppepress

Poenget mitt er bare at vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. Ser ikke noe galt i det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du vet sikkert like godt som meg at oral sex faktisk er like vanlig og naturlig som samleie. Anal sex og alt det andre du ramset opp er ikke det.. hvertfall ikke enda.. Munnen er like aktiv som kjønnsorganene i kyssing og slikking under sex. Anus er liksom ikke så naturlig med, ei heller leketøy/hjelpemidler.

Det er greit nok at noen ikke liker oralsex, men jeg mener fortsatt at det ofte skyldes umodenhet. Siden grunnen i mange tilfeller er at de synes det er ekkelt, ikke vondt eller ubehagelig, men ekkelt. Kjønnsorganer er jo ikke ekle!

Skrevet
Du vet sikkert like godt som meg at oral sex faktisk er like vanlig og naturlig som samleie. Anal sex og alt det andre du ramset opp er ikke det.. hvertfall ikke enda.. Munnen er like aktiv som kjønnsorganene i kyssing og slikking under sex. Anus er liksom ikke så naturlig med, ei heller leketøy/hjelpemidler.

Det er greit nok at noen ikke liker oralsex, men jeg mener fortsatt at det ofte skyldes umodenhet. Siden grunnen i mange tilfeller er at de synes det er ekkelt, ikke vondt eller ubehagelig, men ekkelt. Kjønnsorganer er jo ikke ekle!

Det er din påstand at oralsex er mer naturlig enn f.eks anal ... noen vil helt sikkert hevde at anal er lite OK, naturlig og tilhørende... og ivertfall leketøy og andre hjelpemiddel.

Dette blir jo bare synsing, så hvorfor ikke la folk føle det de føler og like det de liker... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener normalt i den forstand at 95 % av befolkningen (voksne) bedriver det. Anal sex er sikkert "naturlig" for mange, men ikke like vanlig. Jeg trer ingen meninger over hodene til folk, men ser at grunnen til at folk her inne ikke liker det er at de synes det er ekkelt, og det er umodent.

Var tom en hel tråd om det engang hvo ekle manne tisser var.. er ikke det umodent vet ikke jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg mener normalt i den forstand at 95 % av befolkningen (voksne) bedriver det. Anal sex er sikkert "naturlig" for mange, men ikke like vanlig. Jeg trer ingen meninger over hodene til folk, men ser at grunnen til at folk her inne ikke liker det er at de synes det er ekkelt, og det er umodent.

Var tom en hel tråd om det engang hvo ekle manne tisser var.. er ikke det umodent vet ikke jeg..

Hvor har du tallene på det fra?

Så du mener at påsexual undervisningen på skolen så skal de også lære om hvordan man utfører oralsex :roll:

Du synes kanskje at lange hår på bena er ekkelt mens noen synes kjønnsorganer er ekkle- man er da ikke umoden avden grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...