AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #21 Skrevet 3. februar 2013 Skal møte en date i kveld, og regner med (håper....) at det blir litt kosing på oss for første gang...;.) Tenkte å ha på en kul, sort, shiny acne-bukse pga kulden, men samtidig at jeg skulle ha på stayups og undertøy som på bildet. Elsker pent undertøy og følelsen det gir. Men, tror dere han vil synes at det er litt "rart" at jeg har på sånne strømper under buksa..? Inntrykket hans er nok at jeg er litt prektig og ordentlig jente.... Anonym poster: c97b2932b9167581644808ab20945abd TS her! Da er vi i gang, og har hatt en deilig date-helg! Masse sex og kosing. Og heldigvis så elsker han at jeg teaser ham med sexy undertøy og strømper. har noen nye ideer og gleder meg til neste date!!! Anonym poster: c97b2932b9167581644808ab20945abd
Stocking lover Skrevet 3. februar 2013 #22 Skrevet 3. februar 2013 Dersom du bruker strømper eller stayups er du jo alltid klar. Bare kjør på...............
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #23 Skrevet 11. desember 2015 jeg vet, ganmel tråd, men måtte bare kommenter. Hva skjer med at TS snakker med seg selv i den tråden her 50% av svarene er jo fra samme person!! Anonymkode: 6db88...d0b 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #24 Skrevet 11. desember 2015 jeg vet, ganmel tråd, men måtte bare kommenter. Hva skjer med at TS snakker med seg selv i den tråden her 50% av svarene er jo fra samme person!!Anonymkode: 6db88...d0bHaha, så det samme selv Anonymkode: c1664...c1e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #25 Skrevet 11. desember 2015 Men mulig jeg er rar, men her går det også mest i stayups under buksene i denne årstida. Strømpebukser rundt livet er ikke veldig behagelig, i alle fall ikke under bukser, så da er stayups et fint kompromiss! Anonymkode: e9a8f...fa5
Inyourdreams Skrevet 16. desember 2015 #27 Skrevet 16. desember 2015 Synes ikke det er spesielt rart, jeg pleier innimellom å overraske FF med å ha sexy undertøy under vanlige klær. Da får han seg en overraskelse når han drar av meg jeansen, hihi.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 #28 Skrevet 16. desember 2015 jeg vet, ganmel tråd, men måtte bare kommenter. Hva skjer med at TS snakker med seg selv i den tråden her 50% av svarene er jo fra samme person!!Anonymkode: 6db88...d0bHAHA, shit så det nå når du sa det! Hillarious !!! Kanskje en mann som har laget tråden for å prøve å normalisere å bruke dette siden det er hans fetisj eller noe? Eller bare en jente med tidsfordriv Ganske komisk i hvertfall !For å svare på selve tråden så har jeg aldri brukt stay ups under bukse, men under skjørt en gang. Stort sett så bruker jeg det bare hjemme når jeg tar en "skiftepause" før sex på soverommet , ala. "kom inn om 5 minutter kjære!!" Ser for meg at det bulker og irriterer under en bukse? Og når man tar av seg buksen vil man trolig rulle ned stayupsene også om buksen er stram? Anonymkode: f08b5...820 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #29 Skrevet 20. desember 2015 Kanskje en liten avsporing, men jeg jobber på en HM-butikk på et senter i Oslo, og i de siste og særlig nå før jul så er 30 % av alle strømper vi selger stayups, i ulike varianter og denier. Økningen de siste årene er merkbar, og de kjøpes av damer i alle aldre. Selv foretrekker jeg strømpebukser, men ikke under bukser. Da bruker jeg evt knestrømper om jeg skal ha pumps på. Anonymkode: e9a8f...fa5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #30 Skrevet 20. desember 2015 Dere som bruker stayups under bukse , syns ikke kanten igjennom, eller føles det ikke ubehagelig? Og vil ikke stayupsen "rulle ned" når man drar av seg buksa? Anonymkode: f08b5...820
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå