Gå til innhold

Helt utslitt av planleggingen : )


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For noen uker siden var vi på vårt hjemsted for å planlegge frem mot bryllupet som nærmer seg med stormskritt. Jeg gledet meg veldig til prøvetime, tilpassing av kjole, finne dress til min kjære etc. etc.

Men alt ble ikke så hyggelig. Når bryllupet nå nærmer seg kommer også uenigheter opp. Det er mange som har meninger om festen og hva som passer seg og ikke. Og NEI, jeg er ikke av den typen som bare avfeier alt slik med argumentet om at det er VÅRT bryllup. Vi har invitert masse slekt og venner og har også et ansvar for å legge til rette for at disse skal trives.

Ble helt utslitt av alle diskusjonene til slutt jeg, og har nå hatt to uker fullstendig planleggingsfri. Men i går satte meg meg ned og så min favoritt bryllupsfilm, og da kjente jeg energien, entusiasmen og gleden kom tilbake igjen : )

Så til dere alle; slit ikke dere fullstendig ut med planleggingen. Det er andre ting i verden som skjer også fordi om vi skal gifte oss ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjenner meg litt igjen her. Når det begynner å nærme seg så er det plutselig veldig mange som har masse meninger om dette og hint. Jeg og min kjære har aldri "kranglet" så mye som vi har gjort i denne perioden.

Jeg gikk et par runder med meg selv, og sa at dette orker jeg ikke. Hvis jeg i de neste ukene bare skal går rundt å være frustrert, irritert og sint etc - så er det ikke verdt det. Da får jeg heller ha mindre meninger enn de andre, så slipper vi å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer til å føle når dagen kommer at den blir flott da icon_smile.gif

jeg selv kunne aldri i livet funnet på å gjøre dagen annerledes selv om gjestene ønsket det. Vi vil ha dagen sånn vi vil ha den og ferdig med det liksom! Det er vårt selskap og vår dag og heldigvis vi som avgjør hvordan dagen skal være. Syns nesten det blir frekt av gjestene jeg å legge seg opp i hvordan man velger å ha bryllupsdagen sin. men så klart , vi har jo lagt opp dagen så den skal bli koselig for alle da. Så får jeg håpe at gjestene kommer til å synes det samme icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat som VI vil ha det? - det er faktisk en stor dag f.eks. for foreldre også og de bør vel også ha et og annet å si???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Mesteparten av kranglingen har faktisk vært mellom meg og min kjære...

På et tidspunkt ble veldig mye vi måtte ta stilling til (dekorasjoner, gaver, bordkort, hvor mange gjester etc) og det var ikke bare enkelt å bli enige. Vi har ikke ubegrenset med penger, og blir nødt til å prioritere en del. Og vi er da selvfølgelig uenige om hva vi bør prioritere (!) Jeg er mye mer opptatt av detaljer enn det han er, mens han har en holdning om at "det ordner seg". Da blir jo jeg irritert og svarer med at det kun ordner seg fordi NOEN ordner det (og hvem skal så det være, ikke sant?)Og så har man det gående.

Men vi har som sagt snakket ut om dette, og nå har vi det veldig fint og bare gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du anonyme

Regner med at den kommentaren var til meg. Du skrev: "det er faktisk en stor dag f.eks. for foreldre også og de bør vel også ha et og annet å si??? "

Vel.. heldigvis har både min og sambos familie ikke blandet seg opp i åssen dagen _vår_ skal være. Hvorfor er det automatisk sånn at foreldre skal få bestemme åssen dagen til brudeparet skal være? Jeg klarer faktisk ikke å se det. Vi betaler for selskapet selv, det er vår dag og vi som avgjør hvordan vi ønsker dagen. Og heldigvis ser foreldrene likt på det som oss. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...