Gå til innhold

Tynne kondomer erfaring: RFSU -Tru feeling og Thin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om det er noen kvinner og Menn her inne som har prøvd ut disse tynne kondomene

RFSU- Thin

RFSU- True feeling

hva er deres erfaring?

Har dere klart å sprekke disse kondomene?

Er di vert di ekstra kronene for di med en tyn lommebok og stor sex lyst?

Noen andre anbefalinger?

Jeg har selv prøvd Thin for lenge siden, det klarte vi og sprekke så...tja er lit nervøs for å prøve meg på et nytt ett, men kan ikke fordra disse 20 cm tykke gratis kondomene.

Men så klart Takk helsedirektoratet! jeg er veldig takknemlig, dere har faktisk vært til stor hjelp! men som prinsessa på kukken så er jeg bare ikke helt 100 % tilfredstilt ;)

Endret av AYOTUNDE
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du kunne jo spørre eksen min. Fant nemlig Thin-varianten i tre forskjellige bukselommer. Dum som jeg var tenkte jeg ikke på å spørrre om kondomene funka bra før jeg kastet ham ut! ;-)

Anonym poster: 5c6f9f9c84ac4ec27718a8a413d988a1

• Liker 5
Skrevet (endret)

"Prinsessa på kukken", haha - jeg lo!

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Skrevet

Har brukket Thin en del, aldri sprukket. Og veldig fornøyd med de.

Har prøvd latexfrie kondomer og, det er herk det, tykke og klønete.

Skrevet

Vi bruker thin, veldig fornøyde. Har aldri sprukket og kjæresten kjenner mye mer med dem enn f.eks profil.

Anonym poster: fd289c4026d58b969ecd35f3f3f9e320

Skrevet

RFSU- True feeling er tørrtrang og vond.Ikke verdt noen ting.

Bruker RFSU-Thin hele tiden,og den er tynn og fin.

Nesten så jeg ikk merker den.Har brukt den i mange år uten at en eneste har sprukket.

Skrevet

Begge disse to kondomene synes jeg er bra. True feeling kanskje hakket bedre. Aldri sprukket.

Skrevet (endret)

.

Endret av Lady Stardust
Skrevet

Har latex allergi..... Finnes det flere varianter?

Anonym poster: 497aa8c285c4eb769963fffae1453969

Skrevet

Jeg kjøpte Thin en gang vi skulle ha sex. Den ble altfor liten for kjæresten min, og han synes den var ubehagelig å ha på. Skal aldri kjøpe den mer iallefall. Han er btw normal i størrelsen.

Anonym poster: e634897f6f0bd81bcc94ada4a441f090

Skrevet

Har du "brukket" kondomene?:P Må være laget av skikkelig ubøyelige materialer de kondomene der.

Anonym poster: 056a20f2cbd17746d3a1e906cc659004

Skrevet

Har latex allergi..... Finnes det flere varianter?

Anonym poster: 497aa8c285c4eb769963fffae1453969

Jeg vet bare om 1 merke, men er bare og undersøke på nett og apotek.

Vet ikke hvor alvorlig latex allergi du har, for jeg har lett latexallergi, og da funker det fint med vanlig kondom, så lenge det ikke blir brukt for mye.

Men jeg har bare sex i forhold, så dermed bare nødvendig i begynnelsen, og evt ved glemt prevansjon.

Skrevet

Har du "brukket" kondomene? :P Må være laget av skikkelig ubøyelige materialer de kondomene der.

Anonym poster: 056a20f2cbd17746d3a1e906cc659004

Hehe... kom nok en e for mye med, sånn går det da man skal skrive raskt.

Skrevet

Jeg kjøpte Thin en gang vi skulle ha sex. Den ble altfor liten for kjæresten min, og han synes den var ubehagelig å ha på. Skal aldri kjøpe den mer iallefall. Han er btw normal i størrelsen.

Ikke tykk penis? Vi sliter med at kondomet sklir av..nesten..det er for trangt. Det var vanlig profil. Er thin ok i størrelsen da? Han er normalt lang..vet ikke..ca 14/15 cm..litt grov/tykk.

Skrevet

Ikke tykk penis? Vi sliter med at kondomet sklir av..nesten..det er for trangt. Det var vanlig profil. Er thin ok i størrelsen da? Han er normalt lang..vet ikke..ca 14/15 cm..litt grov/tykk.

Thin er ikke noe bedre størrelsesmessig. Det går bare halvveis på, får den ikke helt inn, bare rot og kløn med den også.

Lurer på hvilken størrelse kondomene egentlig er ment for? :klo:

Anonym poster: a91f0cdd8f8457a2f830472571ecf9e5

Skrevet

Thin er bra, men ikke true feeling.. Vi strevde veldig med å få det på for det var egentlig for lite. Men vi fikk det nå til og satte i gang. Han var veldig fornøyd for dette, var jo det beste kondomet vi noen gang hadde hatt!! Ikke så rart at det kjentes så bra kanskje, for da vi var ferdige tuslet han ut på badet uten kondom :fnise: Det hadde ramlet av og lå igjen inni meg :skratte: Men det gikk nå bra denne gangen og det ble ingen baby av dette uhellet. Men anbefaler det ikke!

Anonym poster: 03682411b4bf68c4c1b991eb4402db55

• Liker 1
Skrevet

Det samme skjedde her også. Kondomen sklidde av, og den krøllet seg som om den var for trang. Vet faktisk ikke hvor stor kjæresten min er, men vil tro 17 cm. Kan være den passer på din kjæreste. Du får prøve :) men kjipt om det blir et bomkjøp. Holder meg til p-piller jeg :P

Skrevet

Jeg synes Thin er en veldig bra kondom.

Bruker bare den vi

Anonym poster: bde67b3bda793f46e5b6f438b36cae7d

Skrevet

Thin fungerer veldig bra her. Aldri sprukket, og kjæresten sier han føler mye mer enn ved f.eks vanlig profil.

Skrevet

Kanskje prøve thin da.. noe annet som ligner og som.er bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...