Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må du bestemme deg "for alltid" da? Jeg har valgt å avstå fra alt som kan minne om sex og kjærlighetslignende forhold i noen år nå, men selv om jeg har tatt denne beslutningen nå så betyr ikke det at jeg ikke kommer til å ombestemme meg dersom jeg skulle møte en som jeg har tro på at det skal fungere sammen med.

Vil du ikke ha forhold eller sex nå, så la vær, men det er jo absolutt ingenting i veien for at du kan endre mening senere dersom du møter noen du kunne tenke deg å leve sammen med.

Anonym poster: 44885154c68b4e0e717b87e79899ded7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel gjort noe lignende selv. Jeg ser for meg at det er sånn mitt liv kommer til å være, og jeg planlegger livet mitt ut i fra den tanken at jeg kommer til å leve resten av livet mitt uten en partner. Det er faktisk utrolig deilig, men jeg ønsker ikke barn heller, så sånn sett føles det ikke som noe tap.

Jeg er likevel åpen for tanken om at det muligens vil komme en mann inn i livet mitt som jeg blir så fryktelig glad i at mine ønsker for fremtiden forandrer seg, men pr i dag ser jeg på dette som ganske usannsynlig og ikke noe jeg ønsker å kaste bort tid på å lete etter når jeg har det bra på egenhånd. Og mine erfaringer tilsier nemlig nettopp det: at jeg har det bedre alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg vurderer å gjøre.

Går jeg glipp av så fryktelig mye, bortsett fra å bli såra? Jeg har absolutt INGEN tro på den store kjærligheten. Syns det bare virker som at alle forhold går i dass til slutt. Alle trådene her på KG hvor damer er så utrolig overfladiske og utrolig kravstore gjør meg deppa.

Sex er ikke noe som jeg er avhengig av, da jeg ikke har hatt det så mye før. Det jeg har opplevd av sex har heller ikke vært særlig bra.

Høres det rart ut å bevisst styre unna både sex og forhold for mange år, hvis ikke for alltid?

Eneste som plager meg med dette, er at jeg kanskje sier fra meg mulighetene til å få barn.

En lang pause tror jeg kan være bra om man har brent seg tidligere. Jeg er enig i at det er dumt å kaste bort tid og energi på å treffe noen når du føler sånn som du gjør nå.

Men jeg tror ikke du kommer til å føle sånn for alltid. Bare gi deg selv tid. Og ikke stress med at man trenger å ha en kjæreste/sex for å ha det bra. Man klarer seg da helt fint alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener ts. Det er ikke bare kvinner som sårer, og den "menn er bare snille og søte og vil ha normalt forhold" kan du dra langt ut på landet med. Er mange menn som bryter deg ned, bryr seg ikke om deg, er utro, er frekke, forlater,uengasjerte osv.

Jeg har ikke tro på skjebne eller kjærlighet som en magisk kraft, men jeg tror på det som en følelse. Selvfølgelig går det ann å møte noen som har det på samme måten! Men det krever tid, anstrengelse og at man ikke gjemmer hode ned i sanden.

"Luck is what happens when preparation meets opprtunity"

Det egentlig spørsmålet er hvem er du? hva slags type menneske er du? er du villig til å betale hundre kjærlighetssorger for en lykke? Er det vonde den prisen vi betaler for å oppleve noe godt? Og er det verdt det?

Anonym poster: 7f72488cc6f67dc31daf699abc358cd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Logg deg av KG om du ikke har et veletablert filter for generaliseringer, overdrivelser og provokasjoner. :)

Jeg tenker at en slik regel er verdiløs da du kommer til å bryte den med en gang du møter noen som er av interesse.

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Jeg sa for noen år siden at jeg skulle leve i sølibat resten av livet for alle menn var noen jævla drittsekker som bare var utro. Jeg klarte det i 1,5 år, da møtte jeg drømmemannen. Så hvis det er sånn at du opplever mye kjipt med dating etc for tiden, så for all del ta deg en pause. Prioriter andre ting. Men resten av livet? Tviler på at det skjer. Er ganske sikker på at du vil finne en jente som er rett for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med alt som het menn, og da spesielt sex når jeg flyttet fra min mann for 1,5 år siden. Jeg hadde den innstillingen at jeg skulle bo alene og ikke involvere meg med noen, da jeg ikke likte sex, og anså det som bortkastet tid og energi som ikke gav meg noe som helst. Og et forhold til en mann involverer sex, naturligvis, så da skulle jeg heller leve alene.

Mine lovnader til meg selv holdt i ca 3 uker, før jeg traff en mann som jeg falt pladask for. Vi kom raskt til sexdelen og han gir meg opplevelser jeg aldri har drømt om.

Det jeg vil fram til er at man aldri vet hva som kommer. Avstå fra sex og damer til du finner den du ønsker å bruke tid på. Men ikke sett et ALLTID krav for deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er helt normalt å tenke sånn rett etter et vondt brudd. Men så går det litt tid, man kommer seg ovenpå igjen, og ser annerledes på det.

Gode råd fra flere her om å bare legge dating og kjæresteri på is ei stund. Gjør hyggelige ting sammen med venner, dyrk hobbyer, gjør positive ting for deg selv, og så skal du se at du snart er i vater igjen.

Du er bare 26 år og skal gjøre deg mange erfaringer framover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2013 den 20.21, Purple Haze skrev:

Du er bare 26 år og skal gjøre deg mange erfaringer framover :)

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Man up. Finnes mange bra damer der ute. Kanskje ikke i Norge, men trenger ikke dra lenger enn til Sverige eller Danmark før dem er så søte så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

True that.

Ser bare ikke slik på det akkurat nå.

Og det skjønner jeg godt. Been there done that noen ganger. Men fra en voksen dame med noen vinternetter under beltet; dette vil endre seg. Det viktigste er at du får det bra med deg selv før du går inn i et nytt forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer få fler barn om et par år..

Anonym poster: 462beea57097a61a0b4cee20566155c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logg deg av KG om du ikke har et veletablert filter for generaliseringer, overdrivelser og provokasjoner. :)

Jeg tenker at en slik regel er verdiløs da du kommer til å bryte den med en gang du møter noen som er av interesse.

Enig, i begge punkter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Det er kanskje ikke så koselig og få barn med ei bare for å ha barn heller,ser du på tråder her er det nok av barn som ikke har kontakt med far..Avvent hele situasjonene til HUN står der rett foran deg og du er tapt for alltid :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...