Gå til innhold

Sinna på Kazaa og ødelagde sanger ! !


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Grrrr!!! Jeg blir så sinna på kazaa lite for tiden!!

Det er jo nesten kul umulig å få lastet ned hele og ordentlige sanger! Enten så varer de bare noen sekunder, ellers så er ikke slutten med, eller det kommer fæle pipelyder inni!

Hva er vitsen med å legge ut sanger som ikke fungerer da?? Det må jo sitte en hel del mennesker i verden med ødelagde versjoner som de lurer andre til å laste ned fra.

Jeg blir så irritert og oppgitt. Gir rett og slett opp jeg nå jeg en gang mellom 5te og 10ende forsøket fremdeles får en sang som ikke er komplett.

Skal det være sånn?? er det bare hos meg det er håpløst??

:roll: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme som deg Donna så jeg vet at det er fustrerende. Jeg er ikke 100% sikker på hvorfor det er sånn, men jeg har hørt noe om plateselskapene legger ut sånne filer for at folk skal bli lei av å laste ned musikk på nettet og heller gå å kjøpe musikken. Jeg vet ikke om det er hold i dette eller om det er bare rykter, men det høres jo i og for seg ut som det kunne være sant. Så enten må du være tålmodig og fortsette inntil du finner en fil som fungerer, eller så må du gi tapt å gjøre det som plateselskapene selvfølgelig vil at du skal gjøre, nemlig å betale for produktet. :wink:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Har hatt samme problemet sjøl...

En annen ting som IRRITERER meg er at du får lasta ned en helt annen sang enn den du skal!

Bruker bestandig å høre litt på sangen underveis for å sjekke at kvaliteten er god. Men den sangen som kommer ut av mine høytalere er ikke den jeg har klikka download på!!

Hvorfor er folk så tette....??

Tror jeg er litt amper i dag gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Plateselskapene legger ut "skrapesanger", ja. I tillegg er det nok endel som lar søppel ligge på disken sin for å "ha noe å dele" uten å være så kritiske til hva de deler.

Jeg tror faren er størst for å få sanger med ulyd o.l. når en plate er helt ny. Husker da siste til Sting kom, alle sanger jeg prøvde meg på viste seg å være en fil med bare litt av hver sang, nesten som en smaksprøve.. :roll: Noen uker senere var det mer brukbare filer å finne.

Også er jeg kritiske til filer med kommentaren "This is the real deal" og lignende. *paranoid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...