Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja jeg har et sånn dobbelt forhold til KR. På ene siden spiller han spillet og tør å gjøre seg upopulær, og det skaper liv i badeparadiset. På den andre siden er han så tvers i gjennom ekkel og sleip at jeg blir litt dårlig av å se på ham. Han har ikke blitt kjekkere siden i fjor ihvertfall.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes KR ser veldig puslete ut jeg da.. Så lurer litt på hva det er han har drevet å trent?

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har et sånn dobbelt forhold til KR. På ene siden spiller han spillet og tør å gjøre seg upopulær, og det skaper liv i badeparadiset. På den andre siden er han så tvers i gjennom ekkel og sleip at jeg blir litt dårlig av å se på ham. Han har ikke blitt kjekkere siden i fjor ihvertfall.

Enig i at det er artig at han faktisk er der for å spille og ikke bare sole seg. Men jeg synes han er så... jeg vet ikke.. kvalm på en måte.. og om han fortsetter å snakke om seg selv i 3. person så blir jeg gal :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ærlig Ærlig Ærlig!! Herregud, så mye fokus det er på "Jeg er ærlig"

• Liker 1
Skrevet

Ærlig Ærlig Ærlig!! Herregud, så mye fokus det er på "Jeg er ærlig"

INGEN som er med eller har vært med i Paradise noensinne kan klassifiseres som ÆRLIG.

• Liker 1
Skrevet

Føler det har ligget i kortene fra dag en at Birger burde dra ut...

AnonymBruker
Skrevet

Er det spoiler eller gjetter du bare?

Bare gjetter :)

Anonym poster: 7a15e758aa33a0abdd3af6d1f688be57

Skrevet

What the HELL?!? :sjokkert: :sjokkert:

Skrevet

Nice, nice. Nå blir det badeferie på gjengen.. heeelt til neste person må ut og "alle" plutselig er venner.

• Liker 1
Skrevet

Omg, Tina tror at det er pga. henne at han valgte henne :fnise:

• Liker 18
Skrevet

Mads kommer nok inn igjen han også skal dere se.. Drittsekkene kommer ALLTID tilbake!

• Liker 4
Skrevet

Spoiler på side 31..

Det var du som spoilet ved å skrive dette da. Da jeg leste at Mads gikk ut antok jeg at det var gjetting, men du bekreftet jo at det var sant.

• Liker 5
Skrevet

Amir eller Mads kommer sikkert inn igjen. Eller kanskje begge to.

Jeg likte KR i fjor pga han turte å gå imot strømmen og gjorde ikke det som flertallet ville.

Jeg håper seriøst han vinner i år :)

• Liker 2
Skrevet

Herregud, chillax Tina! Ingen er døde og det er ikke som om du aldri kommer til å se han igjen.

• Liker 3
Skrevet

Det var du som spoilet ved å skrive dette da. Da jeg leste at Mads gikk ut antok jeg at det var gjetting, men du bekreftet jo at det var sant.

Ja det var dårlig gjort.

Hallo ikke noe spoling i denne tråden!!!!! :rope:

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Dette her må jo vært planlagt fra serien sin side? I og med at brevet som lå i sengen til Mads etter utskjekk hadde navnet hans skrevet med pc?? Det var planlagt at han skulle hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, ikke 1 minutt stillhet for Mats? :sjokkert:

Anonym poster: 5df1a9a0c1a7f6175cebfac0700fa047

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette her må jo vært planlagt fra serien sin side? I og med at brevet som lå i sengen til Mads etter utskjekk hadde navnet hans skrevet med pc?? Det var planlagt at han skulle hjem.

Hva sto det på brevet.? Fikk en tlf

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

Skrevet

De må jo skrive på forhånd hvem de skal gå til, 2 timer før parseremonien, så ja de visste det før.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...