Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Huge difference. Med 128 000 kommer hun jo til å få DEN leiligheten da.

Poenget var at hun sutra over at hun trengte pengene fordi hun sårt trengte en leilighet(skittent triks) og det første hun bruker penger på er pupper.

Jeg mistenker absolutt ikke at hun er den skarpeste kniven i skuffen, men det behøver man vel ikke å være heller, for å prioritere leilighet før pupper...

Sa hun noe om at hun skulle kjøpe leilighet? Kan jo hende hun bare skal leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Huge difference. Med 128 000 kommer hun jo til å få DEN leiligheten da.

Poenget var at hun sutra over at hun trengte pengene fordi hun sårt trengte en leilighet(skittent triks) og det første hun bruker penger på er pupper.

Jeg mistenker absolutt ikke at hun er den skarpeste kniven i skuffen, men det behøver man vel ikke å være heller, for å prioritere leilighet før pupper...

Hun ville ha større pupper. Big deal. Skjønner ikke hva problemet ditt er

For alt vi vet, så har hun kanskje noen penger spart opp på en sparekonto ;)

Anonymous poster hash: 53268...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Truls - Out of yourself

Anonymous poster hash: 894e9...153

Takk takk takk :)

Anonymous poster hash: 6ad51...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun noe om at hun skulle kjøpe leilighet? Kan jo hende hun bare skal leie.

Hvorfor skulle hun trenge 150.000 kr til å leie en leilighet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt naivt å tro at Isabella er som hun er fordi hun bare "er seg selv" og har "behold barnet i seg".

Tror det er en taktikk hun har hatt hele livet, å se søt og uskyldig ut og leke et barn for at folk skal like henne. Brydde meg ikke til å begynne med, men når jeg så henne på trehjulsykkelen, skylden på en demon og kjefte pga en maur må jeg si at jeg mistet litt respekt for henne.

Alt i alt virker hun som en slitsom person å forholde seg til, for hun er så "se så søt jeg er !" hele tiden og forventer at jeg skal ta hode på skrått og si "awww" hver gang, noe jeg rett og slett ikke hadde orket i en venninne.

Men ser også at hun har tatt noen smarte valg og hun er nok ikke helt dum, eller like uskyldig som hun fremstår,men som det blir sagt her oppe, så jobber hun dårlig under press og må være en forferdelig partner, av og til virker det som om hun ikke greier å verken formulere seg eller snakke. Det blir så usammenhengende og forenklet.

Syns det er trist at Tina vant, syns hun har gjennom hele spillet vært grusom, forbanna og backstabbet folk. Det hun gjorde mot KR var helt sykt,men samtidig så følte jeg at det bare lå i hennes natur å være sånn.

For meg så virker det mer som at du ikke forstår humoren og ironien til Isabell. Hun var ikke oppriktig da hun snakket om denne "demonen" (trodde da alle forsto det), hun sa også i en episode, at "nei, selvfølgelig er det ingen demon, det er Isabell sine onde side" eller noe lignende.

Og du tok vel ikke Isabell seriøst da hun kjeftet Sander på grunn av den mauren? For meg så er det ganske klart at hun ikke var oppriktig, så veldig rart at noen oppfatter det som ordentlig kjefting.

Anonymous poster hash: 9932f...c80

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morteno

Å gud den kjolen var trashy! Ser jo g-strengen :sjokkert:

Det er jo blitsen på Kameraet som gjør det. Er ikke gjennomsiktig til vanlig.. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakka til Tina fra finalefesten er virkelig noe av det mest grusomme jeg har sett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er jo blitsen på Kameraet som gjør det. Er ikke gjennomsiktig til vanlig.. Tror jeg.

Mhm sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så virker det mer som at du ikke forstår humoren og ironien til Isabell. Hun var ikke oppriktig da hun snakket om denne "demonen" (trodde da alle forsto det), hun sa også i en episode, at "nei, selvfølgelig er det ingen demon, det er Isabell sine onde side" eller noe lignende.

Og du tok vel ikke Isabell seriøst da hun kjeftet Sander på grunn av den mauren? For meg så er det ganske klart at hun ikke var oppriktig, så veldig rart at noen oppfatter det som ordentlig kjefting.

Anonymous poster hash: 9932f...c80

Det er heller du som ikke forstår meg her. Selvfølgelig tror jeg ikke at hun ser demoner, det hadde gjort henne mer syk enn barnslig. Men det er akkurat det at jeg ikke syns hun er morsom, bare irriterende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLAR FOR COMEBACK: - Jeg er klar for mer TV. Dette er ikke det siste det norske folk har sett av Kristian René, sa hovedpersonen selv til Seoghør.no etter at finalen var over.

Haha, seff skal ikke Kristian gi seg :balltre:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLAR FOR COMEBACK: - Jeg er klar for mer TV. Dette er ikke det siste det norske folk har sett av Kristian René, sa hovedpersonen selv til Seoghør.no etter at finalen var over.

Det er jo bare gøy det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle hun trenge 150.000 kr til å leie en leilighet?

Hallo!!!! Det er jo sikkert fordi hun da kan leie i cirka halvannet år for de pengene, ikke sant?

Tipper imidlertid at hun mente kjøpe leilighet, og da er jo dette litt egenkapital å ta med seg, selv om det ikke dekker mer enn 1 / 10 del av en leilighet minimum.

Skjønner ikke at dette kan være så vanskelig å forstå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må han jo se om noen VIL ha han med på mere tv. Hvis han da ikke er en av dem som skal være med på den Robinson og PH-greia. Skulle ikke forundre meg det egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!! Det er jo sikkert fordi hun da kan leie i cirka halvannet år for de pengene, ikke sant?

Tipper imidlertid at hun mente kjøpe leilighet, og da er jo dette litt egenkapital å ta med seg, selv om det ikke dekker mer enn 1 / 10 del av en leilighet minimum.

Skjønner ikke at dette kan være så vanskelig å forstå....

Hvor har jeg skrevet at det er vanskelig å forstå?! Vanlige mennesker jobber, så at hun skulle trenge disse 150.000 så forferdelig mye som hun sa på grunn av månedlig leie er jo bare helt latterlig og henger ikke på grep.

Hun mente jo selvfølgelig at hun skulle kjøpe. 150.000 i egenkapital er ikke lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Først må han jo se om noen VIL ha han med på mere tv. Hvis han da ikke er en av dem som skal være med på den Robinson og PH-greia. Skulle ikke forundre meg det egentlig...

Hva slags greie er det?

Anonymous poster hash: f70e8...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er heller du som ikke forstår meg her. Selvfølgelig tror jeg ikke at hun ser demoner, det hadde gjort henne mer syk enn barnslig. Men det er akkurat det at jeg ikke syns hun er morsom, bare irriterende

Du skrev jo at du mistet respekten for henne på grunn av at hun skylder på en demon når hun gjør noe galt og at hun kjeftet på Sander fordi han drepte en maur, noe hun ikke gjorde, og den demonen var bare tull. Hvis du mente noe annet så burde du ha formulert deg annerledes.

Anonymous poster hash: 36e26...078

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev jo at du mistet respekten for henne på grunn av at hun skylder på en demon når hun gjør noe galt og at hun kjeftet på Sander fordi han drepte en maur, noe hun ikke gjorde, og den demonen var bare tull. Hvis du mente noe annet så burde du ha formulert deg annerledes.

Vel,du skjønte det til slutt,gratulerer

Beklager at du trodde at jeg virkelig mente at Isabel ser demoner.

Endret av Butterscotch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel,du skjønte det til slutt,gratulerer

Beklager at du trodde at jeg virkelig mente at Isabel ser demoner.

Nå er ikke jeg den samme AB:en som svarte deg først, og jeg trodde også du mente det. Du skrev at du var mistet respekten fordi hun kjeftet på Sander på grunn av en maur, noe hun ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...