Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Gratulerer til Tina og Sander da. :) Artig at det ble en fra slemmelaget, og en fra snillelaget som vant. Og ikke minst at de delte hele beløpet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Er egentlig veldig overraska over at Isabell og Sander ikke fikk mer stemmer. Men herregud, reaksjonen til Kristian Rene da! Han virker jo helt psykopat, unner ingen andre glede! :sjokkert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha litt sykt i grunn, at tina stolte mer på sander enn sinn egen forlovede. Den svir KR

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bra ikke Tina slapp den da!

Men jeg syntes det var ganske spoila at tina vant siden hun endelig hadde mulighet til å ta silikon

Anonymous poster hash: 21854...8f3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

SÅ SKUFFA!

Tenk på alle de timene jeg har ofret paradise hotel.. Også vinner Tina. Verdens mest motbydelige menneske..

Sander skulle ha sluppet den kula.

Anonymous poster hash: a50a2...046
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Haha litt sykt i grunn, at tina stolte mer på sander enn sinn egen forlovede. Den svir KR

Ja, ikke rart de ikke er sammen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja så lenge Louis ikke vant så er jeg glad :)

Altså jeg blir helt overgitt over at KR krever at Tina slipper kula. Vil hun ikke, så vil hun ikke! Ingen grunn til å sippe så

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Fyfaen noe så trasig som Kristian skal man lete lenge etter. FOR en oppførsel på TV, kjenner jeg blir flau altså! "æ e ikkje fornøyd.. blablabla" å hold nå kjeftn !

Digger at Sander vant! :D

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende resultat :(

Og irriterer meg at vi ikke fikk se hvor Lauretta og Remi ville gå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg kommer ikke over det.. "Æ e keiseren over hotellet, det e Æ som e vinnern!" Også vinner han ikke. "Æ får det alltid som æ vil!" Yeah not so much.. Ler meg i hjel. Og såååå sinna

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om jeg aldri har likt Tina, ble jeg litt glad i henne når hun ikke slapp <3 Var bra hun fikk litt penger da, synes jeg.

Anonymous poster hash: 473d0...af3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Remi ville nok gå til Tina og Sander, men jeg har gledet meg til å se hvor Lauretta ville gå. Åh.

Jeg er litt satt ut over hvor få stemmer Birger og Isabell fikk.

Gratulerer til Tina og Sander :)

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Haha jeg kommer ikke over det.. "Æ e keiseren over hotellet, det e Æ som e vinnern!" Også vinner han ikke. "Æ får det alltid som æ vil!" Yeah not so much.. Ler meg i hjel. Og såååå sinna

Flaaaaut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...