Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tina er utrolig egoistisk men det virker ikke som hun ser det selv engang. Husker dere når Mari gjorde masse for å hjelpe hun, Tina bare sa at det var synd for Mari, men hun kunne ikke gjøre noe. Rett etter at Sander hadde hjulpet henne sa hun at hun følte ikke hun skyldte Sander noe enda. Og så måten hun sviktet Kristian Rene på. Hun tenker virkelig bare på seg selv.

Anonymous poster hash: 112b2...7e9
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er dagen! :danse:

Finalen blir gøy, men det er litt deilig at det er over også. Jeg blir så innmari engasjert i hele greia, så det blir godt med en pause.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

De pleier å sende den rett etter den norske.

Første episoden ligger på viaplay, men jeg vil helst se det på tv. Jeg ble litt nysgjerrig om det har startet eller noen som vet når neste kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig Charlotta er verre en Lene og Nanna!!? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7d632...7f5

Jeg har ikke sett den første sesongen så det kan jeg ikke svare på ;) Men jeg synes Charlotta er like ille som Christina, og hun var ganske grusom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes ikke Charlotta er like ille som Christina. Charlotta er ille, men Chistina var helt ekstrem. Å le HØYT når noen slipper kula er bare helt grusomt. For å ikke snakke om at hun tisset på KR mens han var drita og lå i dusjen. Spyttet på Miguel mens han hadde ryggen til.gjorde hun å.

Maren fra sesong 3 var ikke fæl, men hun var forferdelig plagsom å høre på!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina er nok den verste av de jeg husker! Så ikke første sesong, så kan ikke ta med Nanna og Lene selv om jeg har hørt mye om dem. Tina kommer rett etter Christina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicola

Åååh som jeg gleder meg til i kveld!

HEIA ISABELL OG BIRGER!!! De eneste verdige vinnere! Snille, sjarmerende, ærlige og flotte mennesker!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det å være innestengt på et hotell i så lang tid har gjort Louis litt koko :fnise:

Fikk vondt av Glenn under middagen. Crazy women.

Haha samme mener jeg å. Louis var jo helt rar og tullete under middagen. Stakkars Glenn bare satt der å så helt overgitt ut :ler:

Anonymous poster hash: 57759...f1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å giiid.

:popcorn: :popcorn: :kul:

Anonymous poster hash: 993f8...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Tina og Sander vinner håper jeg Sander kaster den kula så hardt han makter i gulvet. Men at hun nettopp har fyllt hver pupp med en halv kilo plast tyder på at hun har fått en slant på enten det ene eller det andre viset hun også.... ÆSJ.

Louis behøver ikke vinne hun heller, forsåvidt. Tror ikke de har stor sjans, men det hadde vært awesome om det ble Isabell og Birger :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Haha håper han smeller kulen så hadt at det spruter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem vinneren blir i kveld, så har dette garantert vært en av Paradise sine beste sesonger, om ikke den beste :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Uansett hvem vinneren blir i kveld, så har dette garantert vært en av Paradise sine beste sesonger, om ikke den beste :Nikke:

Jeg synes dette har vært den aller beste sesongen! Mange sterke personligheter med i år og mye drama. Me like! :danse:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...