Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Isabell og Glenn er de peneste der inne. Synes riktig nok ikke Glenn er kjekk, men har veldig myke og pene trekk i ansiktet.

Hvis jeg skal la personligheten spille inn er Isabell og Birger penest. Charlotta og Kristian havner da som de minst pene der inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvem som er penest kommer an på øyet som ser. Er jo bare å se på meningene her, flere forskjellige meninger ;)

Kan hende det blir flere overraskelser idag... omrokkering på parene f.eks :)

DRAMA DRAMA DRAMA

Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innrømmet til slutt at han var en dårlig spiller da :nigo:

Det virket som han hadde glemt det i snakkeboksen i gårdagens episode da han snakket om for en sterk spiller han er igjen og at han ikke ble valgt fordi de var redde han.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg skal la personligheten spille inn er Isabell og Birger penest. Charlotta og Kristian havner da som de minst pene der inne.

Er veldig enig i dette! Charlotta er fæl, synes jeg.

Isabell er søt, men jeg synes ikke hun er kjempepen/vakker.

Egentlig er det ingen av jentene der inne som er veldig pene etter min mening - har dere lagt merke til det? Pia og Oda f.eks. er jo helt gjennomsnittlige, muligens under også. Birger kan få mange jenter vil jeg tro - derfor positivt at han velger Pia, da går han ikke bare etter utseende.

Patrik er jo den eneste personen der inne som er virkelig kjekk utseendemessig, men han virker å ha en kjip personlighet.

Dernest kommer Glenn, Sander og Amir - KR finnes ikke kjekk, han er bare kvapsete og usympatisk. Det må være selvtilliten hans som dere finner tiltrekkende.

Anonymous poster hash: d824e...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes både Charlotta og Isabell er veldig pene. :)

Til og med hvis du lar personligheten hennes spille inne?

I gårdagens episode når de nye finalistene skulle velges, kunne man virkelig se hvor mye utstråling har å si for skjønnhet. Isabell i snakkeboksen smilte og utstrålte glede hele tiden, og Charlotta så sint og negativ ut hele tiden. De oppførte seg helt motsatt, og i mine øyne viste Charlotta hvordan et surt tryne og en bitchy oppførsel får en til å miste all ytre skjønnhet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Patrik er jo den eneste personen der inne som er virkelig kjekk utseendemessig, men han virker å ha en kjip personlighet.

Anonymous poster hash: d824e...56e

Hva!?! Har vi sett på samme program? hehe Jeg synes han virker sykt morsom, avslappet og snill. En skikkelig bestekompis type.

Anonymous poster hash: bcf36...d52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med hvis du lar personligheten hennes spille inne?

I gårdagens episode når de nye finalistene skulle velges, kunne man virkelig se hvor mye utstråling har å si for skjønnhet. Isabell i snakkeboksen smilte og utstrålte glede hele tiden, og Charlotta så sint og negativ ut hele tiden. De oppførte seg helt motsatt, og i mine øyne viste Charlotta hvordan et surt tryne og en bitchy oppførsel får en til å miste all ytre skjønnhet.

Jeg tenkte kun på utseende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover dere at om Louis og Glenn vinner ikveld, så melder jeg den blekifeite kroppen min på neste sesong av PH.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes isabell er penest :) tina mangler øybryn, har liten nese og enda mindre munn. Hun har alltid et stygt uttrykk. Elendig personlighet. Grusom stemme

Anonymous poster hash: 95fb4...13a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg forbinder Tina med er nedrakking av andre deltakere ved svært grove påstander, trusler og utsagn. Og ikke minst: "Vissom ATTE, dersom ATTE, fordi ATTE!" Ugghhh :bond::murvegg:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg legger bort personlighet er Amir den kjekkeste fra årets sesong, og Charlotta den peneste.

Hva heter bakgrunnssangen på "Han Kristian Rene" videoen?

Anonymous poster hash: 473d0...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg legger personligheten til sides nå.

Jeg synes både Remi og KR er de kjekkeste.

Charlotta er den peneste jenta

Jeg hadde ikke hatt hjerte til å slippe den kula. Være sleip å ta alle pengene selv. Nei. Det er 2 som vinner og da synes jeg man skal dele pengene.

Jeg hadde blitt pissed om min partner slapp kula :kjefte: Da hadde jeg dengt han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik rangerer jeg parene:

1. Louis og Glenn

2. Tina og Sander

3. Isabell og Birger

Når det kommer til både hvem jeg vil skal vinne, og hvem jeg synes fortjener å vinne. Når det kommer til Glenn/Louis så synes jeg begge to fortjener tittelen. Mellom Tina/Sander, er det Tina som fortjener det litt mer enn han og når det kommer til Isabell/Birger fortjener ikke Birger å vinne en eneste dritt. Isabell har vel sikkert spilt litt mer enn Birger. IMO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger personligheten til sides nå.

Jeg synes både Remi og KR er de kjekkeste.

Charlotta er den peneste jenta

Jeg hadde ikke hatt hjerte til å slippe den kula. Være sleip å ta alle pengene selv. Nei. Det er 2 som vinner og da synes jeg man skal dele pengene.

Jeg hadde blitt pissed om min partner slapp kula :kjefte: Da hadde jeg dengt han.

Minner meg om stakkarslige Miguel i fjor... uff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det virket som han hadde glemt det i snakkeboksen i gårdagens episode da han snakket om for en sterk spiller han er igjen og at han ikke ble valgt fordi de var redde han.

Sant, virker jo som han har veldig lyst å vinne. Dog, Birger har spilt bedre enn han på alle måter synes jeg. Pga av Birgers spillestil ble han valgt inn igjen siden han har holdt seg mitt i mellom og ikke gjort noe særlig ut av seg. De som begynner å spille for sterkt, ryker 1 etter 1. Så et med Amir og Ruben? De røk som fluer..

Det virket jo som de andre guttene mente at Birger var sterkere enn Sander, siden de klippet vekk snoren hans fremfor Sander sin og sendte han hjem. Jeg tror ikke Glenn og Louis har en så alt for stor sjangse mot Tina og Sander, siden de to kanskje får stemmer fra begge sidene.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen sa her en gang at jentene har tenna ute på vift, det var en morsom kommentar. :) Isabell, Charlotta og Pia.

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...