Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sparks snikspoilet senest i går og på mandag!

Anonymous poster hash: 0a401...8c8

Det i går (om slutten av episoden) var ikke Sparks.

Anonymous poster hash: bcf36...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva da?

På mandag skrev hun at hun håper Isabel ryker. I spoilertråden visste vi allerede på torsdag at KR røyk og at Tina måtte få en annen partner, Sander. Det så ikke dere andre før på tirsdag. Derfor snikspoilet hun det på mandag. Hun skrev også på mandag at hu håper Kristian René blir stemt inn igjen. Det har spoilertråden vist om i nesten to uker. At noen kan stemmes inn igjen fikk ikke dere vite noen ting om før det kom på tv i går!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Uansett så kommer hvertfall 4 til å stemme på Sander og Tina.

Magne

Remi

Charlotta

KR

Mulig Patrick å.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks snikspoilet senest i går og på mandag!

Unnskyld meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag skrev hun at hun håper Isabel ryker. I spoilertråden visste vi allerede på torsdag at KR røyk og at Tina måtte få en annen partner, Sander. Det så ikke dere andre før på tirsdag. Derfor snikspoilet hun det på mandag. Hun skrev også på mandag at hu håper Kristian René blir stemt inn igjen. Det har spoilertråden vist om i nesten to uker. At noen kan stemmes inn igjen fikk ikke dere vite noen ting om før det kom på tv i går!

Jeg har ikke snikspoilet en jævla dritt. Jeg hadde ikke peiling på at Isabell var den som kom til å ryke på Tirsdag.

Og er du helt IDIOT? Alle vet at en fra juryen kan bli stemt inn igjen. Og jeg skrev derfor at jeg ville at KR skulle være en av de som ble stemt igjen. Slik har det vært på ph i alle sesongene.

Prøv hardere neste gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt så jævlig mye respekt for adre så hadde du sluttet å "tro" og "håpe" så mye i denne tråden, etter at flere har spurt deg pent flere ganger om du kan slutte med snikspoilingen din. Så tror ikke du er rett person til å belære om respekt.

Anonymous poster hash: f70e8...e4c

Har aldri snikspoilet med vilje, har bare skrevet det jeg har villet og har håpet skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

På mandag skrev hun at hun håper Isabel ryker. I spoilertråden visste vi allerede på torsdag at KR røyk og at Tina måtte få en annen partner, Sander. Det så ikke dere andre før på tirsdag. Derfor snikspoilet hun det på mandag. Hun skrev også på mandag at hu håper Kristian René blir stemt inn igjen. Det har spoilertråden vist om i nesten to uker. At noen kan stemmes inn igjen fikk ikke dere vite noen ting om før det kom på tv i går!Anonymous poster hash: 0a401...8c8

Vi får ikke sett gårsdagens, dagens og finalen selv før tiden da Viaplay har bestemt seg for å sende dem samtidig som på tv nå. Så det som blir "spoilet" fra nå av vil bare være gjetning, slik som med alle andre. Så for en gangs skyld kan man ikke si at det har blitt snikspoilet. Tidligere derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne gangen her er hun uskyldig.

V får ikke sett episodene en dag før på viaplay denne uken skjønner du.

Anonymous poster hash: 57759...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke snikspoilet en jævla dritt. Jeg hadde ikke peiling på at Isabell var den som kom til å ryke på Tirsdag.

Og er du helt IDIOT? Alle vet at en fra juryen kan bli stemt inn igjen. Og jeg skrev derfor at jeg ville at KR skulle være en av de som ble stemt igjen. Slik har det vært på ph i alle sesongene.

Prøv hardere neste gang da :)

For et språkbruk du har :kjefte: Kanskje tenke litt over hva du skriver :nei:

Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å giiid.

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig relevant må jeg si.

Hvis Tina vinner blir jeg lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvis Sander slipper kula, så blir jeg glad :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir lei meg hvis DET vinner...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Åhh.. jeg lo så sykt når vi fikk se "bryllupet" til Tina og KR fra ett par episoder tilbake. Hvor alle de tidligere deltagerne sitter i kirka, og så står hun der Stavanger jenta å rister på silikon puppene mens hun roper ut: "Hellllllloooo Mexicooo!" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

falldeadhjbqw.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Åhh.. jeg lo så sykt når vi fikk se "bryllupet" til Tina og KR fra ett par episoder tilbake. Hvor alle de tidligere deltagerne sitter i kirka, og så står hun der Stavanger jenta å rister på silikon puppene mens hun roper ut: "Hellllllloooo Mexicooo!" :fnise:

Ja det var morsomt. Også kommer Tina ned kirkegulvet med det sure fjeset å sier nå blir jeg jævlig forbanna eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir lei meg hvis DET vinner...

Hvor respektløs går det an å bli ovenfor andre mennesker?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Anonym har tydeligvis store problemer med å kalle Louis for hun. Lenge leve staheten :roll:

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anonym har tydeligvis store problemer med å kalle Louis for hun. Lenge leve staheten :roll:

Altså, HAN har pikk, å såvidt jeg vet så er det menn som har pikk. Hvor vanskelig er det å skjønne det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...