Sarafina Skrevet 12. juni 2013 #4841 Del Skrevet 12. juni 2013 Synes helt klart at Louis er en verdig vinner. Glenn har ikke vært der så lenge, men han er jo ikke en dårlig spiller akkurat. Sander er blæh. Hadde ikke blitt sur om Tina hadde vunnet egentlig Hvorfor finnes det ikke en Liker ikke - knapp? Louis er IKKE en verdig vinner, hvorfor mener du det? Hun er en falsk slimål som har spilt på begge lag, og dermed er hun ikke særlig flink taktisk. Synes imidlertid Glenn er verdig, han virker sympatisk (viker som de andre også synes det), og er ikke en dårlig spiller, der er jeg enig med deg. Bare synd de står i par. Sander har jo nesten "spilt på det andre laget" en stund da, han kjempet ikke for Isabell, og han ga Tina vilja si om å få inn KR sist. Rart at Tina stod på så innmari for å få inn KR, for deretter å sende ham ut... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
In<3Love Skrevet 12. juni 2013 #4842 Del Skrevet 12. juni 2013 Vil at Isabell og Birger skal vinne.. Søren at de røk ut heier ikke på noen av de finaleparene som står igjen, pga Louis og Tina .... !! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2013 #4843 Del Skrevet 12. juni 2013 Birger og Isabelle MÅ jo bli det tredje paret! Anonymous poster hash: fd602...16f Var det ikke en i dette programmet som sa at Sander ikke ville stå mot Birger i finalen, da? Jeg tror ikke Birger kommer inn, men at Isabell har en sjangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2013 #4844 Del Skrevet 12. juni 2013 Den kunne kanskje landet i Mexico. Mexico hører til Nord-Amerika...Anonymous poster hash: a45df...14d Poenget til Isabell var jo at demonen skulle bort fra Mexico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juni 2013 #4845 Del Skrevet 12. juni 2013 Bare jeg som reagerte på at KR nærmest truet Tina? "Du skal slippe kula. Vi skal dele pengene" Uhm det er vel Tina som bestemmer om hun skal slippe kula eller ikke da Lurer på hvem som får komme inn igjen. Er de smarte velger de Patrick og Lauretta. Jeg syns også han gikk over streken der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 12. juni 2013 #4846 Del Skrevet 12. juni 2013 Glenn var mye flinkere til å forsvare Loius denne gangen enn det han var sist (da de skulle diskutere hvem som fikk sitteplass før finaleuka). Da sa han bare "jeg vil at Louis skal få sitteplass fordi hun er partneren min og jeg har lyst til å stå med hu" - samme argument som Sander brukte i går. Det er så dumt, ikke overbevisende i det hele tatt. Klart du vil at partneren din skal få bli på hotellet, men det vil jo alle, det er ikke et argument! Men i går viste Glenn for første gang at han klarer å argumentere og tenke litt kjapt/ smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. juni 2013 #4847 Del Skrevet 12. juni 2013 Glenn var mye flinkere til å forsvare Loius denne gangen enn det han var sist (da de skulle diskutere hvem som fikk sitteplass før finaleuka). Da sa han bare "jeg vil at Louis skal få sitteplass fordi hun er partneren min og jeg har lyst til å stå med hu" - samme argument som Sander brukte i går. Det er så dumt, ikke overbevisende i det hele tatt. Klart du vil at partneren din skal få bli på hotellet, men det vil jo alle, det er ikke et argument! Men i går viste Glenn for første gang at han klarer å argumentere og tenke litt kjapt/ smart. Enig. Glenn var mye flinkere enn Sander til å argumentere. Sander hadde ingen gode argumenter å komme med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4848 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hvorfor finnes det ikke en Liker ikke - knapp? Louis er IKKE en verdig vinner, hvorfor mener du det? Hun er en falsk slimål som har spilt på begge lag, og dermed er hun ikke særlig flink taktisk. Synes imidlertid Glenn er verdig, han virker sympatisk (viker som de andre også synes det), og er ikke en dårlig spiller, der er jeg enig med deg. Bare synd de står i par. Sander har jo nesten "spilt på det andre laget" en stund da, han kjempet ikke for Isabell, og han ga Tina vilja si om å få inn KR sist. Rart at Tina stod på så innmari for å få inn KR, for deretter å sende ham ut... Ja, hun har spilt på begge lag og du så jo at det faktisk fungerte i noen episoder. Hun fikk all den faktaen hun trengte, og var ekstremt lur mens hun fikk det. Hun ble jo ferska tilslutt, men du så jo også hvordan det endte! Hun smøg seg ut av den også (noe som jeg mener var helt sjukt). Jeg tror ikke de fleste hadde klart det. Synes hun er en helt genial spiller. Ja, hun har vært litt for falsk for min smak, men dette er et SPILL og hun har klart å spille spillet fantastisk, synes jeg. Bedre enn det Tina, Sander og kanskje eventuelt Glenn har spilt det, derfor fortjener hun det mer enn dem. Sander er jo en marshmellow da. Sorry, men han er idiot. Kan ikke forsvare seg selv og gir inn for det meste. Blir forbanna hvis han vinner, han fortjener det jo ikke i det hele tatt. Endret 12. juni 2013 av Sparks 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4849 Del Skrevet 12. juni 2013 Har fortsatt heller ikke kommet meg over det med Tina/KR. Synes den blir litt for rar, jeg. Føler at tv3 ligger bak det på en eller annen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4850 Del Skrevet 12. juni 2013 Enig. Glenn var mye flinkere enn Sander til å argumentere. Sander hadde ingen gode argumenter å komme med Da Isabell fikk fredningen, var han kjempeflink til å argumentere og stå på sitt, i går syns jeg han var tåpelig. Han kunne gjort en bedre jobb, skulle nesten tro at han ville stå i finale med Tina. "Hun er partneren min og jeg ofrer ikke henne." Anonymous poster hash: 9932f...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4851 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja, hun har spilt på begge lag og du så jo at det faktisk fungerte i noen episoder. Hun fikk all den faktaen hun trengte, og var ekstremt lur mens hun fikk det. Hun ble jo ferska tilslutt, men du så jo også hvordan det endte! Hun smøg seg ut av den også (noe som jeg mener var helt sjukt). Jeg tror ikke de fleste hadde klart det. Synes hun er en helt genial spiller. Ja, hun har vært litt for falsk for min smak, men dette er et SPILL og hun har klart å spille spillet fantastisk, synes jeg. Bedre enn det Tina, Sander og kanskje eventuelt Glenn har spilt det, derfor fortjener hun det mer enn dem. Sander er jo en marshmellow da. Sorry, men han er idiot. Kan ikke forsvare seg selv og gir inn for det meste. Blir forbanna hvis han vinner, han fortjener det jo ikke i det hele tatt. Jeg er helt enig med deg, og vil helst at Louis skal vinne. Anonymous poster hash: 06ec3...d1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. juni 2013 #4852 Del Skrevet 12. juni 2013 Jepp paradise hotel er faktisk er spill og noen ganger MÅ man være slu og falsk. Betyr ikke at man ikke er verdig vinner selv om man har dolket noen i ryggen osv. Men jeg synes Louis er litt i overkant og jeg håper ikke hun vinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4853 Del Skrevet 12. juni 2013 Få ut Louis. Han er ikke en verdig vinner, men tvers igjennom falsk og ufyslig. Han sier at Tina er falsk, men hva er han selv... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4854 Del Skrevet 12. juni 2013 Få ut Louis. Han er ikke en verdig vinner, men tvers igjennom falsk og ufyslig. Han sier at Tina er falsk, men hva er han selv... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e HUN. Anonymous poster hash: 7d632...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4855 Del Skrevet 12. juni 2013 HUN. Anonymous poster hash: 7d632...7f5 HAN har pikk... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4856 Del Skrevet 12. juni 2013 Syns det er rart at ikke de andre ser hvordan Louis lurer alle de andre. Han er tvers igjennom falsk. Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4857 Del Skrevet 12. juni 2013 Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e Anonymous poster hash: 7d632...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4858 Del Skrevet 12. juni 2013 Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e Hva så Vet du hva en transe er eller? Å Louis har sagt hun vil bli omtalt som en kvinne, så respekter det da Anonymous poster hash: 7d632...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4859 Del Skrevet 12. juni 2013 Hva så Vet du hva en transe er eller? Å Louis har sagt hun vil bli omtalt som en kvinne, så respekter det da Anonymous poster hash: 7d632...7f5 Han er en MANN, såvidt jeg vet så har han ikke foretatt kjønnsskifte operasjon eller gjennomgått hormonkurer for å endre kjønnet. Så det er bare å si at man vil være sånn og sånn, også skal man omtales slik av omverdenen fordi at man vil det??? F.eks, hvis en mørkhudet vil omtales som hvit - fordi at h*n vil det, så skal du og jeg omtale h*n som hvit selv om alle ser at h*n er brun... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 12. juni 2013 #4860 Del Skrevet 12. juni 2013 Louis spiller jo som en jente på hotellet da og ALLE omtaller henne som en jente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg