Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Bra at Isabell røk, hun oppfører seg som en unge. Og den demonen hennes, er hun 7 år? Jisses!

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

Må si meg enig her.

Hun er barnselig, men hun er iallefall ikke så fæl og motbydelig som Tina da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at Isabell røk, hun oppfører seg som en unge. Og den demonen hennes, er hun 7 år? Jisses!

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

Er SÅ enig. Krysser fingrene for at de ikke sender henne inn igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig tåpelig at Isabell mener på at hun har måtte kjempe sååå mye, pakke kofferten sååå mange ganger, vært på solo sååå mange ganger osv. Du har vært med hele veien og stått med Sander hele tiden mens han var inne på hotellet. Hva bitcher du over?

Anonymous poster hash: 53268...5fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Tina skal dele pengene med KR og Charlotta?

Tviler på hun skal dele de med begge to?

Kan se for meg hun slipper kulen og deler de med KR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tåpelige kommentarten til Isabell - Du klarte å få meg ut tilslutt ! Grunnen til at det har hvert vanskelig er fordi hun har ligget i redet sitt trygt og godt den siste tiden . Men kan jo forstå at hun er irritert, men var godt å se at hun røk - Men selv om hun muligens kommer inn igjen med en ny partner, så tror jeg Sander og Tina vinner.

Anonymous poster hash: 6c488...20d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun deler pengene med KR...Så er det hvertfall kjipt nå som det er over om hun har gitt fra seg halve bunten til han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sikkert den eneste som aldri ha likt Isabell.

Hun er 24!!!! å oppfører seg som en 8 åring.

"jeg bare elsker Justin Bieber og Hello Kitty, Favoritt fargen min er rosa og jeg synger barnesanger dagen lang. Wiiiii"

Anonymous poster hash: 57759...f1b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Tåpelige kommentarten til Isabell - Du klarte å få meg ut tilslutt ! Grunnen til at det har hvert vanskelig er fordi hun har ligget i redet sitt trygt og godt den siste tiden . Men kan jo forstå at hun er irritert, men var godt å se at hun røk - Men selv om hun muligens kommer inn igjen med en ny partner, så tror jeg Sander og Tina vinner.

Ikke tåpelig i det hele tatt, det var jo sant da. Og angående å ligge trygt i redet så har jo Tina hengt som en fastsugd flått på KR i ukesvis og levd livets glade dager til Lauretta kom inn. Hun har ikke pakket kofferten halvparten så mange ganger som Isabell.

Håper det tredje paret blir Isabell og Birger for da får jeg noen å heie på igjen. Akkurat nå heier jeg på Luis og Glenn, for Tina fortjener ikke å vinne og Sander er egentlig bare en sleip slimål som jeg heiet på kun fordi han var Isabells partner. Skulle Charlotta komme inn igjen og bli stående i finalen sammen med Tina og Sander heier jeg faktisk på Tina... :rolleyes:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På slutten viste de først "den gutten vi har valgt" så "den jenta" og da viste de bilde av at Birger fremdeles sto sammen med juryen! Faen assa!

Anonymous poster hash: bcf36...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg er sikkert den eneste som aldri ha likt Isabell.

Hun er 24!!!! å oppfører seg som en 8 åring.

"jeg bare elsker Justin Bieber og Hello Kitty, Favoritt fargen min er rosa og jeg synger barnesanger dagen lang. Wiiiii"

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Jeg foretrekker mye heller noen som har stagnert i 8-års alderen enn sånne som Tina og Charlotta som har stagnert i fjortisalderen. Isabell er i det minste hyggelig mot folk.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange hoteller finnes det egentlig på landsbygda i Mexico? Hvis alle jurymedlemmene har bodd forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig tåpelig at Isabell mener på at hun har måtte kjempe sååå mye, pakke kofferten sååå mange ganger, vært på solo sååå mange ganger osv. Du har vært med hele veien og stått med Sander hele tiden mens han var inne på hotellet. Hva bitcher du over?

Det har hun da ikke, din løgner. Hun sto med Magne før Sander, og hun må jo ha hatt en annen partner før det også siden Isabell ikke var Magnes første partner. Så hun har faktisk hatt ganske mange partnere. I tillegg har hun vært på solo.

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

*Snikspoiling*

Så klapp igjen da! For oss som ikke fikk den detaljen med seg er det ikke interessant å høre! Ta det i spoilertråden heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvorfor er det spoiler?! Det har jo blitt vist på TV!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har hun da ikke, din løgner. Hun sto med Magne før Sander, og hun må jo ha hatt en annen partner før det også siden Isabell ikke var Magnes første partner. Så hun har faktisk hatt ganske mange partnere. I tillegg har hun vært på solo.

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

De fleste har vel vært på solo da. Isabell er da ikke den som har vært der mest og vært mest utsatt som hun klager over :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det spoiler?! Det har jo blitt vist på TV!

Selv om det er blitt vist på TV, så er det fortsatt spoiler. Kan du ikke heller si sånt i spoilertråden da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At Isabell har pakket kofferten flest ganger er vel logisk siden hun har vært der hele tiden?

Anonymous poster hash: 37cad...748
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...