Gjest Linda sofie Skrevet 11. juni 2013 #4721 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tror Tina vinner Å jeg som faktisk likte henne for en del uker tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 11. juni 2013 #4722 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tror Tina vinner Å jeg som faktisk likte henne for en del uker tilbake! nå bare irriterer hun :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 11. juni 2013 #4723 Del Skrevet 11. juni 2013 vet vi hvem som er i juryen? eller er det å spoile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4724 Del Skrevet 11. juni 2013 Som Sander så fint da: Han røk ut i fjor, han røk ut i år. Nå kan han bare drite i å melde seg på neste år Anonymous poster hash: 473d0...af3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. juni 2013 #4725 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er så morsomt å se når Louis blir stresset! "Æ ska sette himmel og jord i bevegælse, Mexico kjem te å revne i to! " Endret 11. juni 2013 av LonelyAngel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 11. juni 2013 #4726 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tviler på KR blir med neste år å. Han sa jo da han røyk ut at nå gir jeg opp, Får da være måte på hvor mange sjanser TV3 skal gi han! MEN kanskje han gjør som Patrick å melder seg på Paradise hotel Sverige neste år 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. juni 2013 #4727 Del Skrevet 11. juni 2013 Kristian René er sikkert en av de Paradise-deltakerne som skal være med på Robinson... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. juni 2013 #4728 Del Skrevet 11. juni 2013 Evt så blir han programleder til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 11. juni 2013 #4729 Del Skrevet 11. juni 2013 Evt så blir han programleder til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4730 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg leste et sted at Kristian jobber på Rema1000 i Tromsø... Anonymous poster hash: 463fe...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4731 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg leste et sted at Kristian jobber på Rema1000 i Tromsø...Anonymous poster hash: 463fe...d97 Hva så? Alle har en jobb. Anonymous poster hash: 0a401...8c8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. juni 2013 #4732 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tviler på KR blir med neste år å. Han sa jo da han røyk ut at nå gir jeg opp, Får da være måte på hvor mange sjanser TV3 skal gi han! MEN kanskje han gjør som Patrick å melder seg på Paradise hotel Sverige neste år Det skulle da virkelig ikke forundre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 11. juni 2013 #4733 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg må si jeg håper Sander og Isabell vinner, men har mine tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 11. juni 2013 #4734 Del Skrevet 11. juni 2013 Evt så blir han programleder til neste år Tror faktisk han ville gjort en mye bedre jobb enn Triana for å si det sånn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 11. juni 2013 #4735 Del Skrevet 11. juni 2013 Håper Isabell vinner! Hun er i mine øyne den som er mest verdig nå! I tillegg er hun den eneste som har vært med hele veien, og hun har alltid vært blid og hyggelig mot alle..Dessverre syns jeg ingen av gutta som er igjen er verdige! Birger skulle SÅ vært der nå, vunnet hele shiten med Isabell :D 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. juni 2013 #4736 Del Skrevet 11. juni 2013 Evt så blir han programleder til neste år Men det håpte man jo om Petter P tidligere også uten at han ble det. Så jeg tror nok ikke at KR blir det heller. Desverre. Han hadde nok gitt mer liv til serien enn Triana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 11. juni 2013 #4737 Del Skrevet 11. juni 2013 Det du spurte om havner i nettopp samme kategori som eksempelet mitt. Jeg stilte et spørsmål, og jeg stilte det pent. At du ikke vil etterkomme forespørselen er helt ok, men ikke påstå jeg antyder at dette er "min tråd". Herregud a! Er det noen som sporer av tråden så er det deg!!! Hvor mange innlegg trenger du å forsvare deg?? PS: Du trenger ikke å svare på dette innlegget. Til deg anonymbruker: I fare for å provosere Chloe yttligere, så vil jeg gjerne henvise deg til google. Har stått endel om det på vg nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4738 Del Skrevet 11. juni 2013 Men det håpte man jo om Petter P tidligere også uten at han ble det. Så jeg tror nok ikke at KR blir det heller. Desverre. Han hadde nok gitt mer liv til serien enn Triana. Tja, spørs om han ikke bare hele tiden så sitt smutthull til å bytte plass med en av deltakerne Anonymous poster hash: eb3f2...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. juni 2013 #4739 Del Skrevet 11. juni 2013 Herregud a! Er det noen som sporer av tråden så er det deg!!! Hvor mange innlegg trenger du å forsvare deg?? PS: Du trenger ikke å svare på dette innlegget. Til deg anonymbruker: I fare for å provosere Chloe yttligere, så vil jeg gjerne henvise deg til google. Har stått endel om det på vg nett Jeg velger å svare når jeg nevnes. Det handler ikke om avsporinger, men spenningsdrepere. Ja, Google var en god idé. Pass opp for kommentarfeltene, så ikke du leser mer enn du hadde planlagt. Du er bruker nummer to som har hisset seg opp etter jeg kom med en høflig formulert forespørsel. Det er virkelig ikke meg som trenger å forsvare meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. juni 2013 #4740 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg er dritt lei Triana. Hadde vært kult med en ny programleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg