Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har 390 og mine er ikke store. Er ingen som vet at jeg har silikon heller. Så det spørs helt hvordan kropp man har. Har jei venninne som har 210 og vi hadde like små pupper før operasjonen, og vi har lik størrelse nå etter operasjon.

Og at hun kanskje skal dra på finalefesten er jo helt tett. Hun kan ikke dusje før 4 dager etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg har 390 og mine er ikke store. Er ingen som vet at jeg har silikon heller. Så det spørs helt hvordan kropp man har. Har jei venninne som har 210 og vi hadde like små pupper før operasjonen, og vi har lik størrelse nå etter operasjon.

Og at hun kanskje skal dra på finalefesten er jo helt tett. Hun kan ikke dusje før 4 dager etter operasjonen.

Når er finalefesten da? Idag er det mandag, så jeg tipper den er til torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror hun har valgt å ta operasjonen nå for å slippe festen. Det er sikkert ikke noe hun har sett frem til å måtte være med KR og hans nye kjæreste. Hvis ikke det er slik så kunne hun jo bare bestilt tid til operasjonen en annen dag.

Anonymous poster hash: bcf36...d52

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er mye og hun går i den samme fella som mange andre som strever etter å se ut som en bimbo. Tina er heldig som har naturlig fine bryster og det er tragisk at hun nå vil blåse seg opp slik.

Nå, Tina - Nå blir du sikkert lykkelig. :ironi:

Næh, min mening er at hun har veldig små bryster, så skjønner hvorfor hun vil ta silikon. Men ser for meg at 400 er altfor mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, min mening er at hun har veldig små bryster, så skjønner hvorfor hun vil ta silikon. Men ser for meg at 400 er altfor mye!

Enig, hun er jo ganske tynn i tillegg så frykter det kommer til å se ut sånn som på Tine Valle, altså helt malplassert ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har valgt å ta operasjonen nå for å slippe festen. Det er sikkert ikke noe hun har sett frem til å måtte være med KR og hans nye kjæreste. Hvis ikke det er slik så kunne hun jo bare bestilt tid til operasjonen en annen dag.

Anonymous poster hash: bcf36...d52

Mm skjønner henne godt isåfall. + at hun jo ikke er god venn med charlotta lenger heller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hun er jo ganske tynn i tillegg så frykter det kommer til å se ut sånn som på Tine Valle, altså helt malplassert ut!

Usj, sant det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det? Eneste jeg har sett er bare at Tina skal silikonopereres i dag.. Skal legge inn 400-450 gram. :hakeslepp:

Ehm hæ? :sjokkert:

Hun som hadde så fine pupper!

Jeg ble hvertfall ikke sjokkert. Det er Tina, den korttenkte jenta. Hun er akkurat som Iselin, bare at hun har mørkt hår, tror hun er smart og er kjempehissig.

Anonymous poster hash: 36e26...078

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm skjønner henne godt isåfall. + at hun jo ikke er god venn med charlotta lenger heller?

Skjønner henne godt jeg å.

Ved ta silikon, så har hun en god unnskyldning for å ikke dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha husker dere Thea?

post-37809-0-28671300-1370891609_thumb.j

Anonymous poster hash: 18bb8...f3a

Anonymous poster hash: 18bb8...f3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjetter jeg der er spente der dere sitter og ser på kveldens episode :) Jeg sitter og venter på de skal legge ut morgendagens episode på viaplay.. Men de gjør kanskje ikke det siden det er finaleuke? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

WOW. Jeg begynte nettopp å like Tina.

Anonymous poster hash: c9856...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Nei det står på Viaplays facebooksider at de ikke kommer til å sende episoder på forhånd denne uka. Så denne uka er det ingen fare for snikspoiling, utover rene spekulasjoner og ville gjetninger :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det står på Viaplays facebooksider at de ikke kommer til å sende episoder på forhånd denne uka. Så denne uka er det ingen fare for snikspoiling, utover rene spekulasjoner og ville gjetninger :)

Okei :-) Kanskje like så greit så blir det like spennende for alle :nigo:

Gleder meg såå til morgendagens episode! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...