Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt av en tøffel Sander er :ler:

Tror ikke jeg gidder å henge i denne tråden mer. Folk bare spoiler jo :(

Tidligere i tråden har du vært den eneste som forsvarte hun som snik-spoiler hver eneste episode. Bra du ikke synes noe om det lengre!

Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvai KR, Tina eller Sander vinner så kan TV3 gå å drukne seg i en bøtte! Birger ER PH!

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

noe av det morsomste i paradise hotell er at hver ENESTE sesong, skal de "sterke" påpeke hvor dårlig de "svake" spiller. Til tross for at de "sterke" ryker ut en etter en som følge av sitt "sterke" spill. Mens de "svake" holder helt til finalen (som oftest)

Skjønner ikke hvordan k.r. og tina kan tro de spiller sterkt når begge har røket ut og blitt sendt inn igjen, og alle i deres allianse enten ikke gidder dem mer, eller er røket ut. Og k.r. driter seg jo litt ut hvis han ikke klarer å vinne paradise nå på 4. forsøk!

Anonym poster: d38b61ec00bec5aa68a85987065d55d8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidligere i tråden har du vært den eneste som forsvarte hun som snik-spoiler hver eneste episode. Bra du ikke synes noe om det lengre!

Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8

Kanskje fordi at hun har sniket spoilet et par ganger selv ;)

Anonym poster: bff40084ee6e56ac4270829905dc8c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tina, din lille rotte.

Anonym poster: 471751e7c9d69e87a262df3ce4e80514

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt så irritert av å se en episode som denne. Tina er så fæl!! Spyr bare jeg hører stemmen hennes.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cytosin

Har aldri blitt så irritert av å se en episode som denne. Tina er så fæl!! Spyr bare jeg hører stemmen hennes.

For et ufordragelig menneske, ja. "Deeeet heeer eeeer joooo baaare heeelt syyyykt", "Isabell eeer jo heeelt blond" - snakk om å kaste stein i glasshus.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina til Sander: "Så du synes ikke KR fortjener en ny sjanse slik som du fikk?" Ke i fan tænk ho med! Han KR e jo den deltakeren som har fått flest sjanser i hele paradise historien!

Hun kan jo ikke være helt god i toppen. Det er faktisk meget imponerende at Tina kaller Isabell dum og blond. Det er jo ingen tvil om hvem som er dum inne på hotellet. Ja Tina, du er STOR i kjeften, men smart, NEI!

Er så lykkelig for at andre her inne også ser galskapen! :D

Endret av jento_2
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiramin

Jeg har blokkert de som spoiler. Både Sparks og hun knallen som skrev hvor forbannet hun ble etter dagens episode.

Så plis ikke siter de...

Anonym poster: 78d82d627f1ee200fb34fef08071b096

Jeg som ble forbannet ? Jeg spoilet jo aldri om du mente meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe rart når de stemte på hvem som skulle få den medaljongen? Tina ga jo ingen stemme??

Pia stemte på Louis sant?

Glenn stemte på Louis

Louis stemte på ...Pia??

Isabell stemte på Pia

KR stemte på Tina

Remi stemte på Tina

Sander stemte på Tina

Hvem stemte Tina på??? Lurte de alle ved å hoppe over henne sånn veldig beleilig??

De sa jo "da har Tina og Pia to stemmer hver" eller noe..men Louis må jo ha hatt 2 stemmer også? Det var jo 7 stykker som skulle ha stemt..??

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina stemte på Isabell.

De har et skikkelig rart system der man kan stemme på så mange man vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tror ikke jeg gidder mer PH nå som KR er tilbake i dreamteam med Tina. SÅ morsomt program er det ikke. Og jeg er drittlei begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker KR, irriterer det meg noe grenseløst hvor synlig det er at TV3 vil at han skal vinne...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er drittlei av stemmen til Isabell nå. Hvem som helst kan vinne utenom henne for min del.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest verdige vinneren er jo Birger. Rart at TV3 gir sjanse etter sjanse til Tina, KR og den gjengen der, mens Birger røk ut helt umerkelig etter så mange uker...

Men akk, SANDER da... Han begynte så bra og sa at "je kommer ITTE til å gi meg", men så gjør han nettopp det. Til en viss grad kan jeg jo forstå at man ikke orker Tinas sure tryne, vi vet jo ikke om den ble stående der i timevis eller hva.

Så Sander sender inn sin ERKEkonkurrent Kristian - og deretter, enda mer sjokkerende, gir han Tina en finaleplass. HALLO!!! De har jo vært erkefiender hele veien og kjempet på forskjellige lag. Dette må være det dummeste som har skjedd der inne, snille laget hadde ligget veldig mye bedre an om de ikke gir bort sine sjanser tl "fienden". Sander burde gitt det smykket til Pia. P spiller jo på lag med han, og i tillegg er han jo garantert en stemme fra Pia dersom han selv står i finalen. Veldig merkelig...

Likevel, bra at Isabell ikke måtte ut.

Også TROR Sander at Tina kommer til å være ærlig mot ham og støtte han fremover... Går det an å være så naiv?

Litt rart, siden han sa i begynnelsen av episoden at han kom til å være sta...

Endret av Sarafina
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at TV3 burde hatt en "three strikes and you're out" regel. Da hadde vi sluppet å få Kristian inn igjen. I forrige sesong lagde han god underholdning, men nå lager han bare kvalme. Han er ikke så dyktig i spillet som han skal ha det til selv. Han har hatt ekstremt flaks som har fått komme inn igjen så mange ganger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som ble forbannet ? Jeg spoilet jo aldri om du mente meg da.

Du legger opp forventninger til episoden, og om at det kommer til å skje noe "stort". Du har spoilet ikke noe direkte, men likevel så spoilet du likevel. Selv ble jeg pottesur av å se Birger ryke, men jeg gikk ikke inn her og skrev det. For da hadde jeg røpet at det skjedde noe som gjorde meg forbanna, og det er ikke greit.

Anonym poster: bff40084ee6e56ac4270829905dc8c63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er det faktisk en bra ting med at Kristian fikk komme inn igjen. Tina blir i bedre humør. :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er det faktisk en bra ting med at Kristian fikk komme inn igjen. Tina blir i bedre humør. :nigo:

Du skal vel ikke være så sikker på det? ;)

Hun er vel alltid i dårlig humør uansett. For en kjerring. Selv kan hun si om andre at "jeg håper hun ryker på hue og ræva ut".

Når Tina selv har motgang er tonen en annen: "for en drittkjerring som sendte meg ut. Hun fortjener IKKE å være der inne, for de som fortjener det er meg, Kristian, Charlotta" osv., noe i den duren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...