Gjest jurgy Skrevet 5. juni 2013 #4441 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvis en av de tre er KR og han kommer inn igjen, er jeg nesten 100% sikker på at han kommer til å vinne, eller eventuelt så i en veldig spennende finale. Da har tv3 gjort det klart at de vil at han skal vinne. Blir jo fjerde gangen han kommer inn! Blir litt kjipt at de gjør det så åpenbart. Fy fa*en er du helt dum? Spoiler hver eneste episode!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4442 Del Skrevet 5. juni 2013 Det de har på seg er ikke vikinghjelmer uansett, så det har vel ikke noe å si. Dessuten skal man ikke ha tre punktum før man skriver "og". Det er heller ikke vanlig å begynne setningen med "Og". Tulling. Alltid morsomt med de som pirker men driter på draget selv. Det var egentlig mer det du skrev som irriterte meg, om du ikke skjønte det! Prøvde å få deg til å se hvor teit det var å si at man blir flau av andre sine feil, men jeg fikk antakelig ikke frem poenget mitt slik at du forsto det. At du kaller andre for en tulling, øker ikke inntrykket av oppførselen din i en positiv retning. Det er ikke personlig mot deg, men jeg syntes du hadde en dårlig innstilling / oppførsel og reagerte på det. Uansett. Veldig glad for at Charlotta røk ut idag Nå håper jeg Tina ryker imorgen, selv om det ser dårlig ut i og med at hun skulle være med å plukke opp "dauinger". Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2013 #4443 Del Skrevet 5. juni 2013 Hadde satt pris på om dere ikke siterer spoilinger! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4444 Del Skrevet 5. juni 2013 AB over her. Vil bare legge til en siste ting før jeg slår denne diskusjonen død. Om du følte deg støtt av kommentaren min om rettskrivingen, Morteno, beklager jeg det på det. Jeg er veldig bevisst på å ikke komme med banneord eller kallenavn her inne, slik at ingen føler seg truffet eller tolker innleggende mine på en nedlatende måte. Så beklager om den kommentaren kunne tolkes tvetydig. Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 5. juni 2013 #4445 Del Skrevet 5. juni 2013 Bare ikke Tina vinner så er jeg egentlig fornøyd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4446 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvorfor i all verden ville Isabell at Magne skulle bestemme? Om hun hadde sagt Lauretta og hvis Louis på en eller annen måte hadde gått med på det så hadde jo Tina dratt hjem. En stor konkurrent mindre. Ååå hun er så dum! Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 Jeg skjønner faktisk godt at hun valgte Magne av de tre, Lauretta er det jo ingen som vet hva tenker uansett (er hvertfall ingen selvfølge at hun ville valgt Tina en gang til!) Like så vil jeg si at det var like viktig å få hjem Charlotta som Tina..Charlotta står dessuten mye sterkere med Remi enn hva Tina gjør!!! Anonym poster: 4059feb363ecdc1b116f5c81d6566260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4447 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg skjønner faktisk godt at hun valgte Magne av de tre, Lauretta er det jo ingen som vet hva tenker uansett (er hvertfall ingen selvfølge at hun ville valgt Tina en gang til!) Like så vil jeg si at det var like viktig å få hjem Charlotta som Tina..Charlotta står dessuten mye sterkere med Remi enn hva Tina gjør!!! Anonym poster: 4059feb363ecdc1b116f5c81d6566260 Nja, jeg regner med at KR kommer inn igjen og det tror jeg Isabell også gjør. Tina og KR står mye tryggere sammen enn Charlotta og Remi. Jeg tror faktisk Lauretta ville sendt hjem Tina. Hvis L virkelig var forelsket av KR så bør hun jo være rasende på Tina. Men jeg tror ikke helt på den forelskelsen. Jeg tror hun bare ville lage show. L er ikke så dum som hun ble fremstilt på TV. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2013 #4448 Del Skrevet 5. juni 2013 Magne hadde aldri turt å sende ut Tina uansett. Da hadde han vel fått bank av KR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 5. juni 2013 #4449 Del Skrevet 5. juni 2013 Nja, jeg regner med at KR kommer inn igjen og det tror jeg Isabell også gjør. Tina og KR står mye tryggere sammen enn Charlotta og Remi. Jeg tror faktisk Lauretta ville sendt hjem Tina. Hvis L virkelig var forelsket av KR så bør hun jo være rasende på Tina. Men jeg tror ikke helt på den forelskelsen. Jeg tror hun bare ville lage show. L er ikke så dum som hun ble fremstilt på TV. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 Ja, jeg tror også Lauretta ikke er så dum som mange tror... Hun snakket jo om at "Hallo, vi skal jo lage tv her da". Hun ble ihvertfall ikke den anonyme og kjedelige! Synes hun viste seg som moden da hun røk ut også - og veldig bra at hun fortalte "sannheten" og advarte de andre mot Louis sitt dobbeltspill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2013 #4450 Del Skrevet 5. juni 2013 Må si det irriterer meg over at Pia og Isabell allerede har tilgitt Louis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 5. juni 2013 #4451 Del Skrevet 5. juni 2013 Syns Tv3 kan kutte ut denne viaplay driten som gjør at folk kan se episodene før de kommer på TV. Tydeligvis har maaange mer enn nok fritidsproblemer at de må spamme ned både facebook,twitter og flere forumer om hvem som ryker og hvem som kommer inn igjen. Da som oftest sånn "da kommer Per inn idag. Åja foresten, spoiler" Jeg vet at motivet er å få "paradise fans" til å klikke i vinkel å mobbe folk fordi de ser på å bryr seg, men de eneste idiotene her er dere. HOLD KJEEFT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. juni 2013 #4452 Del Skrevet 5. juni 2013 Må si det irriterer meg over at Pia og Isabell allerede har tilgitt Louis Louis er jo midt mellom de to gruppene, så det er sikkert lurt å prøve å få henne på deres lag. Nå som Charlotta er ute vil kanskje Louis spille med Pia og Isabel for å få ut Tina. Så blir det alle mot alle igjen i finaleuka. Men jeg skjønte ikke hvorfor Charlotta ble venn med Louis igjen med en gang? Innrømte hu ikke at hu hadde prøvd å sende hjem Charlotta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2013 #4453 Del Skrevet 5. juni 2013 Syns Tv3 kan kutte ut denne viaplay driten som gjør at folk kan se episodene før de kommer på TV. Tydeligvis har maaange mer enn nok fritidsproblemer at de må spamme ned både facebook,twitter og flere forumer om hvem som ryker og hvem som kommer inn igjen. Da som oftest sånn "da kommer Per inn idag. Åja foresten, spoiler" Jeg vet at motivet er å få "paradise fans" til å klikke i vinkel å mobbe folk fordi de ser på å bryr seg, men de eneste idiotene her er dere. HOLD KJEEFT Og TV3 sitt motiv er å få folk til å kjøpe abonnement på Viaplay. Irriterende, men de kommer nok neppe til å slutte å legge ut neste dags episode, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2013 #4454 Del Skrevet 5. juni 2013 Louis er jo midt mellom de to gruppene, så det er sikkert lurt å prøve å få henne på deres lag. Nå som Charlotta er ute vil kanskje Louis spille med Pia og Isabel for å få ut Tina. Så blir det alle mot alle igjen i finaleuka. Men jeg skjønte ikke hvorfor Charlotta ble venn med Louis igjen med en gang? Innrømte hu ikke at hu hadde prøvd å sende hjem Charlotta? Jeg ser den, men det er irriterende for jeg vil ha ut Louis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2013 #4455 Del Skrevet 5. juni 2013 Louis og Glenn er søte sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2013 #4456 Del Skrevet 5. juni 2013 Louis er jo midt mellom de to gruppene, så det er sikkert lurt å prøve å få henne på deres lag. Nå som Charlotta er ute vil kanskje Louis spille med Pia og Isabel for å få ut Tina. Så blir det alle mot alle igjen i finaleuka. Men jeg skjønte ikke hvorfor Charlotta ble venn med Louis igjen med en gang? Innrømte hu ikke at hu hadde prøvd å sende hjem Charlotta? Det tror jeg også. Louis og Glenn må jo bare velge allianse, ellers kan det bli tynt bak dem i finalen hvis de når helt dit. Når det gjelder Charlotta/Louis så tror jeg det rett og slett handler om at det ikke er så lurt å være uvenner så nære finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4457 Del Skrevet 5. juni 2013 Louis og Glenn er søte sammen da Etterhvert som vi har "blitt kjent" med Louis synes jeg personligheten hennes blir verre og verre, og jeg synes ikke hun er like pen utseende-messig lenger. Jeg klarer heller ikke å synes at de to er søte sammen på samme måte som jeg synes Tina og KR sammen bare var kvalmt å se på. Jeg beklager hvis dette ansees som slemt, men jeg klarer ikke glede meg på deres vegne. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2013 #4458 Del Skrevet 5. juni 2013 Er ikke Remi og Charlotta blitt kjærester etter PH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4459 Del Skrevet 5. juni 2013 Synes ikke de ser spesielt bra ut inne på Paradise. Men både Pia og Isabell er kjempe pene i denne videon: http://www.seher.no/917644/pia-byttet-ut-kjaeresten-med-paradise-isabell Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #4460 Del Skrevet 5. juni 2013 Skriver fra mobil, derfor svaret havner inne i her. Poenget er at jeg ikke vet det er spoiler før du sa i fra. "Jeg håper Birger ryker" er like lite spoiler som "jeg er dritt lei av Kr, kan ikke han ryke snart?". hvis du ikke hadde sagt ifra hadde jeg ikke visst at han kom til å ryke. det var du som indirekte spoilet Hvor sa jeg i fra om at det var kommentaren om Birger som var spoiling? Den påpekte jeg etter at episoden hadde gått på TV og da vet jo alle det uansett. Det eneste jeg skrev var først at en person spoilet og da nevnte jeg verken navn eller hva det ble spoilet om. Så innrømte jeg etter kommentar fra en annen AB at det var Sparks det var snakk om. Ut over det skrev jeg ingenting om hva jeg mente ble spoilet før etter at episoden der Birger røk hadde gått på TV. Dette sånn at de som vil unngå spoiling kan være klar over den snikete spoilingen hennes og blokkere henne. Dere som ikke bryr dere kan jo bare la være å blokkere og fortsette å stole på at alt hun skriver kun er spekulasjoner. Egentlig ganske artig at dere velger å hardnakket forsvare en notorisk spoiler i en tråd som skal være spoilerfri. Don't shoot the messenger Anonym poster: dd15429bc26c2073623a4ad665c1e0c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg