Sitronmelis Skrevet 30. mai 2013 #4221 Del Skrevet 30. mai 2013 Eh, nei. Eh JO! Fordi om hun kanskje ikke virker kjempesmart, så er hun jo uansett en verdig vinner? Man trenger ikke være smartest i verden for å være en verdig vinner vet du 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. mai 2013 #4222 Del Skrevet 30. mai 2013 Håper Birger får mye motgang neste uke. Han har ikke hatt noe særlig motgang eller blitt satt i fare. Bare seilet med hele veien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 30. mai 2013 #4223 Del Skrevet 30. mai 2013 Eh JO! Fordi om hun kanskje ikke virker kjempesmart, så er hun jo uansett en verdig vinner? Man trenger ikke være smartest i verden for å være en verdig vinner vet du Hvor i kommentaren min sa jeg at man måtte være kjempesmart :klaske: Den eneste grunnen til at Isabell har vart så lenge er fordi hun har vært en liten sukkersøt, bamse elskende jente. Hun beviste i dagens episode at hun er feig og ikke noe i nærheten av å være taktisk smart. Hun er alt annet enn en verdig vinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 30. mai 2013 #4224 Del Skrevet 30. mai 2013 Håper Birger får mye motgang neste uke. Han har ikke hatt noe særlig motgang eller blitt satt i fare. Bare seilet med hele veien. Birger kan godt være involvert i litt action, bare han ikke ryker! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 30. mai 2013 #4225 Del Skrevet 30. mai 2013 I semifinaleuken har det "alltid" vært sånn at man kan ofre sin partner for å sikre seg en billett videre. Skjønner godt at folk stilte seg bak den de stoler mest på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4226 Del Skrevet 30. mai 2013 I semifinaleuken har det "alltid" vært sånn at man kan ofre sin partner for å sikre seg en billett videre. Skjønner godt at folk stilte seg bak den de stoler mest på. Ikke jeg heller! Med mindre produksjonsfolkene har sakt til deltagerne at i år er detikke sånn eller noe annetjuks. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 30. mai 2013 #4227 Del Skrevet 30. mai 2013 Ikke jeg heller! Med mindre produksjonsfolkene har sakt til deltagerne at i år er detikke sånn eller noe annetjuks. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 30. mai 2013 #4228 Del Skrevet 30. mai 2013 Dessuten hadde ikke Pia eller Isabell kunne stilt seg bak Remi, for alle guttene må ha en person bak seg før en jente kan stille seg bak en som allerede har partner. Så her er det nok TV3 som bestemte en del angående utfallet av parseremonien. Så lenge Charlotta og Tina allerede sto bak partnerne sine og det var ledige gutter igjen, måtte Isabell og Pia gå til andrevalget deres om de hadde valgt Remi på første (noe vi ikke kan vite om de hadde). Utfallet ble at det var opp til Louis, og hun tok den trygge utveien og klager på at de andre ikke har "baller" nok til å ta tøffe valg. Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1 Jeg tenkte på det jeg også, det var en veldig merkelig rekkefølge i dag. Når noen har fredning bør de gå først, slik at den som får to bak seg må ta et valg istedenfor at den som får fredning kan velge hvem som skal hjem. Men i dag var jo rekkefølgen enda mer på rævva, de gikk jo hulter til bulter og det har MYE å si for utfallet. Tåpelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetannbarnet Skrevet 30. mai 2013 #4229 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor i kommentaren min sa jeg at man måtte være kjempesmart :klaske: Den eneste grunnen til at Isabell har vart så lenge er fordi hun har vært en liten sukkersøt, bamse elskende jente. Hun beviste i dagens episode at hun er feig og ikke noe i nærheten av å være taktisk smart. Hun er alt annet enn en verdig vinner. Herregud!!! Jentene ble påvirket av partnerne sine. Hadde guttene vært litt mer støttende hadde de gjort det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4230 Del Skrevet 30. mai 2013 Spørs hva slags grad av dysleksi man har. Er jo omtrent det samme som å be en lam person og reise seg og gå, for en utenforstående såklart. Uansett hvor alvorlig dysleksi man har, er der mulig å bli flink. Så sammenligningen din er helt på trynet. En som er lam vil ikke kunne trene seg opp til å gå, såpass skjønner du vel Men det krever ressurssterke foreldre og en viss grad av intelligens å mestre det. Her kommer nok Tina til kort. Anonym poster: 05348b42c2f4039c97f6593e457b4958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2013 #4231 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Snakk om feige folk. Hadde sendt ut Tina eller Charlotta. Nå står jo de i fare for å ryke selv neste uke. Hadde Charlotta røket, hadde Remi vært i fare. Makan til tullette spill.. Louis blir jo avslørt, så det er jo mulig alle vil ha hun ut først. Lite smart egentlig da hun er den svakeste spilleren nå. Lauretta lurte jo faktisk ikke folk. Hun forsto jo bare ikke hva hun holdt på med. Louis har jo bevisst gått bak ryggen på alle utenom Glenn, så ja Tror hun Sliter nå.. Endret 30. mai 2013 av .-L-. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 30. mai 2013 #4232 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Tror ikke Louis vet helt selv hvem hun spiller med en gang, annet enn at hun vil spille med/være partner med Glenn. Det virket som smart spill en stund men så ble det bare surr.... Hun har jo også skiftet mening til kamera/snakkeboksen ofte! Først var hun heelt på Charlotte og de sitt lag og bare "glenn kalte dere rotter!!" og så bare "nei jeg har ikke spilt med dem på leeeeng jeg bare later som" og frem og tilbake..hallo? Hun irriterer meg. Isabell er den eneste jeg liker litt der inne, selv om hun burde få mer baller og høre mindre på Sander.... Endret 30. mai 2013 av SoftKitty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 30. mai 2013 #4233 Del Skrevet 30. mai 2013 Noen som la merke til på pandoras igår, så spurte Charlotta Lauretta om noe, et oppfølgingsspm altså ikke fra boksen, og hun sa "Det vil jeg ikke svare på nå" og Charlotta bare "JO DET MÅ DU".... Ble så glad først når Lauretta sa "Nei det må jeg ikke" men så svarte hun jo likevel..argh. Charlotta er så typisk mean girl som alltid skal ha viljen sin og alle må gjøre som hun sier og forklare alt for henne osv..synes hun er slemmere enn Tina egentlig som bare virker til å ha litt tempramentsissues... (Lavmål å kalle andre jenter for fitter da, selv om det er et spill, situasjonen hadde jo ikke NOE med Isabell å gjøre en gang) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 30. mai 2013 #4234 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor i kommentaren min sa jeg at man måtte være kjempesmart :klaske: Den eneste grunnen til at Isabell har vart så lenge er fordi hun har vært en liten sukkersøt, bamse elskende jente. Hun beviste i dagens episode at hun er feig og ikke noe i nærheten av å være taktisk smart. Hun er alt annet enn en verdig vinner. Er Charlotta og Tina så mye mer verdig da? De har jo allerede blitt sendt hjem en gang! (Vet du ikke nevnte dem her, men sånn som jeg har skjønt fra tidligere kommentarer heier du på dem?) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 30. mai 2013 #4235 Del Skrevet 30. mai 2013 Bygdegutten har visst noe på gang med Lauretta så ikke den komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 30. mai 2013 #4236 Del Skrevet 30. mai 2013 Har Glenn plutselig blitt hetero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 30. mai 2013 #4237 Del Skrevet 30. mai 2013 Heier på Charlotta, Tina og Louis. Patrik og Remi er også grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2013 #4238 Del Skrevet 30. mai 2013 Bygdegutten har visst noe på gang med Lauretta så ikke den komme! Serr? Eller kødder du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 30. mai 2013 #4239 Del Skrevet 30. mai 2013 Serr? Eller kødder du Har lest det jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2013 #4240 Del Skrevet 30. mai 2013 Jaja, de passer seg litt sammen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg