Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lauretta er jo helt blåst!! :klaske:

Jeg vedder på hun ryker veldig fort. Hvem er det som vil stå med en så dum og vinglete person?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Lauretta gikk til Charlotta for å innynde seg? Minner meg litt om den "ukule jenta" på skolen som prøver alt for å bli venner med de litt bitchy og mest populære... Så tror de at å komme med slik "sensitiv informasjon" gjør at de vil klare å bli venner med de populære...

Synes Louis spiller et litt for farlig spill nå! Hun hadde flaks i dag, men!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min liste (fra den jeg liker best til den jeg liker minst):

1) Birger. Han har vokst i mine øyne, og virker som en bra fyr. Han var en av de jeg mislikte mest i begynnelsen, men etter at han la fra seg kjekkaseriet blomstret han opp.

2) Patrick. Jeg synes faktisk han virker ganske normal og for meg fremstår han som den smarteste der inne. I hvert fall slik han bli fremstilt.

3) Isabell. Synes hun virker som hun har oversikt der inne, selv om hun gjør noen dumme valg. Men jeg liker at hun er snill med de andre. Og hun er saklig.

4) Pia. Dum og anonym. Liker henne likevel fordi hun virker uhøytidlig og ler av seg selv.

5) Remi. Fikk veldig dårlig førsteinntrykk av ham, men nå synes jeg han virker som en helt ok fyr. Spesielt etter at Kristian røk.

6) Glenn. Jeg har fått litt lite inntrykk av ham, synes han blir litt anonym. Men han virker som en grei person. Forelskelsen i Magne trekker kraftig ned.

7) Louis. Går opp og ned på listen min for hver dag som går. I begynnelsen var hun helt topp, så falt hun kraftig, men nå befinner hun seg ca. på midten. Er flink i "spellet", men liker ikke diva-faktene.

8)Tina. Fortsatt slitsom, men ikke like fremtredende som før. Det mest irriterende med henne for tiden er det fornærma ansiktsuttrykket hun har hele tiden. Og måten hun snakker på.

9) Lauretta. Sladrer til alle for å prøve å bli tatt opp i begge gjenger. Selv om det var flott at hun sendte ut Tina, har hun ikke gjort så mye flott etterpå.

10) Sander. Nei, du er ikke guds gave til menneskeheten.

11) Charlotta. Et tvers gjennom vemmelig menneske. I hvert fall slik hun fremstår på TV.

Anonym poster: 06afca84a5f7a9535470440632ca6061

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig i at Pia fremstår som ekstremt blåst i toppen, men til hennes forsvar har hun bodd lenge utenlands så når hun skal snakke norsk blir det ofte noen feilkoblinger eller det tar veldig lang tid å tenke seg frem til riktig ord.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Hvor har hun bodd, og hvordan visste du det??

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hva var målet med PH i år. Finne flest jenter med tenna på tørk?

Pia og Charlotta? Ingen av de andre vel...?

Oh, Yes! Pia er virkelig ikke attraktiv, lurer på hva birger ser i henne?

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Louis tror hun er på himlmla smart, men dette kan slå tilbake på ho. Hun spiller jo med begge lag nå.

Bra skuespill i kveld, men hvor lenge skal hun klare å holde på sånn?

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Wow så falsk Louis er da.

Lauretta graver jo sin egen grav da!! Går det ann å bli mer blåst her? Tipper ingen vil spille med Lauretta nå. For en fjott.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor fikk vi ikke høre hva alle lranglet om?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor fikk vi ikke høre hva alle lranglet om?

Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ble spilt musikk da de kranglet?

Hallo jeg vil få det med meg da! Dumme TV3. :kjefte:

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Streamen fungerer ikke her heller, er det fordi mange kobler seg til den nå?

Anonym poster: 3ef30ec13ef9c1f6ab2d8cb57a8c1e47

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om Isabell har noen barnslige interesser, så synes jeg hun fremstår som veldig moden i kommentarene i snakkebolsen.

Lauretta er veldig slitsom. Lurer på om hun noen gang blir sliten av seg selv?

Og hvorfor tror Tina at hun kan sjefe over alle?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spilt av Louis, men det spillet hun kjører nå kommer ikke til å vare lenge. Og når hun blir avslørt så bryter helvete løs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, TV3 viste jo i "neste uke"-vignetten hvem nestemann med pest blir. Fader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...