Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså, Isabell gjorde ikke en eneste ting for å få Sander til å ikke velge henne.

Hun gjorde ikke en eneste ting for å få Sander til å velge henne heller.

(Jeg er for øvrig ikke enig, Isabell og gjengen snakket med Sander om at det lureste var å velge Charlotta - hvorfor tror du ellers han vurderte å velge Charlotta og snakket med henne?)

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle som havner på solo får ikke så ofte en makt.

Magne fikk ingen makt sist uke og kan heller ikke huske Isabel fikk noen makt da hun havnet på solo.

Sander burde ha splittet KR og Charlotta.

Endelig våknet svensken opp og nå blir det drama.

Men skjønner ikke helt hvem Patrick kan stå med til torsdag da? Kanskje en liten sjanse hos Louis, men tviler.

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

Det er da mange som har fått makt eller fordel ved å havne på solo, bare se episodene igjen, du! Hvorfor tror du at Charlotta og KR ville at Sander skulle splitte dem? Fordi de var sikker på at det får en fordel, om det faktisk skjer, vet vi jo ikke, men det er en stor sjanse for at Patrick får en fordel.

Men ja, var på tide av Patrick våknet litt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde ikke en eneste ting for å få Sander til å velge henne heller.

Ja? er jo akkurat som å samtykke det. Sier seg selv at han kom til å velge Isabell, hans gamle partner. Såpass skjønte jo Isabell. Så det å ikke gjøre noe er jo som å samtykke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da mange som har fått makt eller fordel ved å havne på solo, bare se episodene igjen, du! Hvorfor tror du at Charlotta og KR ville at Sander skulle splitte dem? Fordi de var sikker på at det får en fordel, om det faktisk skjer, vet vi jo ikke, men det er en stor sjanse for at Patrick får en fordel.

Men ja, var på tide av Patrick våknet litt, ja!

Så si meg hvem som har fått makt da for jeg kan ikke huske det? Jeg gidder da ikke så alle episodene igjen :roll:

Kr troddde jo han fikk makt ved å sitte alene under den lunsjen og når han fikk brev under frokosten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

.-L-., no offence, men har du navnedysleksi?

Anonym poster: a50a2c964b4e240c6d8a82e13d0cd046

Nei, navn skrives på ulike måter. Det er bare ikke viktig nok for meg at jeg gidder å følge med på om det er en a eller e på slutten av navnes hennes. Synes det er litt komisk at man henger seg opp i det :fnise: Selv om jeg tror det er andre grunner bak et slik innlegg som du kommer med. Er ikke så lurt å feede en tullegutt med ting han kan tulle med :P Det er jo helt Bøtte-bård..

Charlotte begynner jo å grinne på parsplitten så det ser mørkt ut for Kr. Izabell er litt fjortis som går og sladrer, men men. Håper Kr og Patric får Zander og Izabell ut.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, navn skrives på ulike måter. Det er bare ikke viktig nok for meg at jeg gidder å følge med på om det er en a eller e på slutten av navnes hennes. Synes det er litt komisk hva at man henger seg opp i det :fnise: Selv om jeg tror det er andre grunner bak et slik innlegg du kommer med. Er ikke så lurt å feede en tullegutt med ting han kan tulle med :P Det er jo helt Bøtte-bård..

Charlotte begynner jo å grinne på parsplitten så det ser mørkt ut for Kr. Izabell er litt fjortis som går å sladrer, men men. Håper Kr og Patric får Zander og Izabell ut.

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabell er faktisk ikke så skral til å få en følelse av hvordan folk rundt henne tenker. Patrick er beregnende, har en mye mer tilmålt oppførsel enn KR. Det tror jeg Isabell har fått med seg. Tror det blir vanskelig for Patrick å skli under radaren denne uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt Bøtte-bård..

Aha! Så det er du som ødelegger alle trådene her inne med å skrive Ola-Ballong.

Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja? er jo akkurat som å samtykke det. Sier seg selv at han kom til å velge Isabell, hans gamle partner. Såpass skjønte jo Isabell. Så det å ikke gjøre noe er jo som å samtykke.

Isabell og Birger informerte Sander hvordan situasjonen var og hvem det var lurest å velge, mer kan en faktisk ikke gjøre. Sander ville valgt Isabell uansett, før eller seneren. Og din store favoritt KR hadde gjort nøyaktig det samme, han hadde ikke nølt med å kaste ut C og Louis om Tina kom inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Aha! Så det er du som ødelegger alle trådene her inne med å skrive Ola-Ballong.

Nei, det kom ikke fra meg. Jeg bare hjelper med å spre det artige ordet :nigo: Det er forresten Ivar-ballong. Var noen som vente noe med navndysleksi? :fnise:

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så si meg hvem som har fått makt da for jeg kan ikke huske det? Jeg gidder da ikke så alle episodene igjen :roll:

Kr troddde jo han fikk makt ved å sitte alene under den lunsjen og når han fikk brev under frokosten.

Kan ikke huske hvem det var, men det er flere som har fått fordel ved å havne på solo. Gidder ikke å se episodene for å finne ut akkurat hvem det var. Det er er da ganske vanlig at gjestene får fordeler når de har ingen partner, slik har det alltid vært på paradise - selv om ikke absolutt alle får fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke huske hvem det var, men det er flere som har fått fordel ved å havne på solo. Gidder ikke å se episodene for å finne ut akkurat hvem det var. Det er er da ganske vanlig at gjestene får fordeler når de har ingen partner, slik har det alltid vært på paradise - selv om ikke absolutt alle får fordeler.

KR fikk en fredning den uken han sjekket inn, ellers kan jeg ikke huske noen har fått en fordel på solo denne sesongen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabell og Birger informerte Sander hvordan situasjonen var og hvem det var lurest å velge, mer kan en faktisk ikke gjøre. Sander ville valgt Isabell uansett, før eller seneren. Og din store favoritt KR hadde gjort nøyaktig det samme, han hadde ikke nølt med å kaste ut C og Louis om Tina kom inn :)

Ja, men de kunne ha fått ham til å heller velge henne "senere".

Nope, tviler på at KR (den beste deltakeren der inne, btw) hadde vært såpass idiot å jagd vekk en fra hans egen allianse.

Hadde Sander og de andre hatt en hjerne, hadde de hjulpet Patrick mer, slik at de sannsynligvis hadde sikret seg en stemme i en eventuell finale. KR hadde aldri ditched C eller Louis på den måten ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotta og Tina prater visst ikke:

"Er Kristian Rene og Tina fortsatt venner?

jag vet faktiskt inte. jag å tina pratar inte och jag känner inte att jag har så mycket med de att göra."

Fra bloggen hennes.

Trodde de var BFF´s jeg, men tydeligvis ikke :fnise:

Edit!!!

KR har fått seg ny dame etter noen uker:

http://charlottahedlund.blogg.no/1369082185_svar_p_frgorna.html#comment

Les svarene.

Endret av Rægs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope, tviler på at KR (den beste deltakeren der inne, btw) hadde vært såpass idiot å jagd vekk en fra hans egen allianse.

Hadde Sander og de andre hatt en hjerne, hadde de hjulpet Patrick mer, slik at de sannsynligvis hadde sikret seg en stemme i en eventuell finale. KR hadde aldri ditched C eller Louis på den måten ;)

Åh? Han ville jo ditche både Oda, Erik og Glenn. Så synes ikke han er så fryktelig trofast mot sin egen allianse.

Anonym poster: 3f6172af06bcc5688a1e8fa0f4fc90a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KR fikk en fredning den uken han sjekket inn, ellers kan jeg ikke huske noen har fått en fordel på solo denne sesongen. :)

Ikke jeg heller.

Det ingen fordel å havne på solo. Det er jo en grunn til alle gruer seg til parsplitten. Man får ikke automatisk en fordel med å havne på solo. Heller det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du så at de prøve å få ham til å velge Charlotta? Mer kan en faktisk ikke gjøre. Ikke det, nei? Han hjalp ikke Erik, Oda hjalp han heller ikke så mye (han snakket med Patrick, akkurat som B og I snakket med Sander :P) og han var såpass feig at han ikke turte å stille seg bak Lauretta, men fikk bestekompisen sin Magne til å gjøre det. I tillegg presterte han å true Lauretta med å velge Magne, fyren må være litt av en dust om han trodde det ville fungere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Forstår ikke helt hvorfor Kr ville gi den nye gjesten makt. Greit at han ville gamble, men han hadde jo ikke akkurat statestikken på sin side. Var liksom Tina og Magne som kunne kommet inn fra deres gjeng, resten er mer på de andre sin side. Skulle fulgt mer med i mattetimene..

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Charlotta og Tina prater visst ikke:

"Er Kristian Rene og Tina fortsatt venner?

jag vet faktiskt inte. jag å tina pratar inte och jag känner inte att jag har så mycket med de att göra."

Fra bloggen hennes.

Trodde de var BFF´s jeg, men tydeligvis ikke :fnise:

Edit!!!

KR har fått seg ny dame etter noen uker:

http://charlottahedl...na.html#comment

Les svarene.

Kanskje Tina kommer inn igjen og backstabber Charlotta for å stå med KR, og at det er derfor hun ikke snakker med dem nå. Hmm.

Anonym poster: 4ad68b43f9d5606015e1f883588153c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...