Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror Isabell er den aller sterkeste vinnerkandidaten dersom hun står i en finale, etterfulgt av Birger. Hun har vel spilt åpent og ærlig, blir likt av de fleste (alle?), er søt og blid og sprer glede på hotellet, i tillegg spiller hun likevel synes jeg, tenker taktisk og holder seg klart til ett lag.

Noe av grunnen til at jeg tror Isabell har sterkere vinnersjanse enn Birger, er fordi flere av gutta der inne fortjener en seier og er bedre likt enn jentene, tror jeg, Jeg tror at Isabell vil stå sterkt med både Glenn, Birger, Sander dersom han kommer inn. Birger vil kanskje ikke stå like sterkt i en finale dersom han står med Lauretta eller Pia, for eksempel, er vel utenkelig om han skulle ende opp med å stå sammen med en fra det andre laget? Men skulle Isabell og Birger stå sammen i en finale, vil de garantert vinne - tror jeg.

Herregud så dum Kristian Rene er. Han har på mange måter spilt ut seg selv. Ved å la være å true Lauretta ville Magnes sjanser til å få bli vært noe større - og kommer KR til å få Laurettas stemme i en evt. finale nå? No way. Og KR som tror han er sååå smart.

Jeg tror ikke at noen på slemmelaget kommer til å vinne. Men det kommer jo helt an på hvem som blir konkurrentene i en finale. KR og Magne (dersom han kommer inn igjen) er virkelig ikke godt nok likt, det er heller ikke Charlotta eller Tina (dersom hun kommer tilbake). Da tror jeg at Louis sine sjanser er noe større - men selv synes jeg hun virker som en ekkel og sleip "slange" som smisker vilt med KR, så jeg håper virkelig ikke hun vinner.

Håper på action til siste slutt og en jevn finale med snillelaget versus "de slemme", og at førstnevnte stikker av med seieren såklart.

Endret av Sarafina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morteno

Jeg tror Isabell er den aller sterkeste vinnerkandidaten dersom hun står i en finale, etterfulgt av Birger. Hun har vel spilt åpent og ærlig, blir likt av de fleste (alle?), er søt og blid og sprer glede på hotellet, i tillegg spiller hun likevel synes jeg, tenker taktisk og holder seg klart til ett lag.

Noe av grunnen til at jeg tror Isabell har sterkere vinnersjanse enn Birger, er fordi flere av gutta der inne fortjener en seier og er bedre likt enn jentene, tror jeg, Jeg tror at Isabell vil stå sterkt med både Glenn, Birger, Sander dersom han kommer inn. Birger vil kanskje ikke stå like sterkt i en finale dersom han står med Lauretta eller Pia, for eksempel, er vel utenkelig om han skulle ende opp med å stå på det andre laget? Men skulle Isabell og Birger stå sammen i en finale, vil de garantert vinne - tror jeg.

Herregud så dum Kristian Rene er. Han har på mange måter spilt ut seg selv. Ved å la være å true Lauretta ville Magnes sjanser til å få bli vært noe større - og kommer KR til å få laurettas stemme i en evt. finale nå? No way. Og KR som tror han er sååå smart.

Jeg tror ikke at noen på slemmelaget kommer til å vinne. Men det kommer jo helt an på hvem som blir konkurrentene i en finale. KR og Magne (dersom han kommer inn igjen) er virkelig ikke godt nok likt, det er heller ikke Charlotta eller Tina (dersom hun kommer tilbake). Da tror jeg at Louis sine sjanser er noe større - men selv synes jeg hun virker som en ekkel og sleip "slange" som smisker vilt med KR, så jeg håper virkelig ikke hun vinner.

Håper på action til siste slutt og en jevn finale med snillelaget versus de slemme", og at førstnevnte stikker av med seieren såklart.

Isabell tenker taktisk? Alle valgene hun har tatt hittil har hun dritet totalt på draget. Dama eier ikke snøring. Skjønner heller ikke hvorfor alle guttene alltid sier hun er den søteste/peneste. Hva er galt med verden.

Liker Birger, da. Måten han snakker på får meg i godt humør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. For hvis Pia vinner, så er det tidenes kjedeligste vinner-deltaker, spør du meg... men det virker jo som om hun er godt likt, så det kan absolutt skje (dersom hun står sammen med en sterk gutt som Birger). Lauretta er for ny og for "skravlete og vinglete" til å ha vinnersjanser. Men, hvem vet. Husker da Petter Pilgaard vant, da vant han sammen med en helt ny og anonym jente som het Benedicte. Alle ga jo sin stemme til dem pga. Petter.

Pilgaard er vel også den eneste av PH-deltakerne noensinne som har blitt en form for B-kjendis? Til tross for at vi nå har hatt 5 sesonger. De andre har vel havnet i Y-kjendiskategorien eller lavere, vel Niklas Vindel og KR er vel kanskje blitt D-kjendiser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell tenker taktisk? Alle valgene hun har tatt hittil har hun dritet totalt på draget. Dama eier ikke snøring. Skjønner heller ikke hvorfor alle guttene alltid sier hun er den søteste/peneste. Hva er galt med verden.

Liker Birger, da. Måten han snakker på får meg i godt humør.

Glemte å si at jeg ikke har sett absolutt alle episodene, så det kan godt hende jeg tar feil på noe her. Men Isabell har fått bli fra starten og er veldig godt likt, så hun har nok gjort mye riktig :)

PH er jo på mange måter en konkurranse om å bli best likt - og hvem er bedre likt enn Isabell?

Vel, kanskje Glenn, men han har jo vært der så kort. Eller Birger, men gutta på slemmelaget "klager" jo mye over Birgers oppførsel, gjør de ikke?

PS. Har lagt merke til at Isabell alltid smiler veldig mye når det kommer inn nye gutter, så det kan jo hjelpe på at de legger merke til positiviteten hennes. Det gjorde jo for eksempel ikke Tina i like stor grad, dersom jeg husker riktig.

PS2. Synes det er rart at det ikke har blitt noe mer med Patrik og noen av jentene, skulle jo trodd at Charlotta eller Isabell hadde vært "gode kandidater" der.

Haha, det ble mange innlegg fra meg - sorry, har hengt meg opp i serien ;)

Endret av Sarafina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en twist der paradise hotels deltakere må bytte plass med robinsonekspedisjonenes midt under sistnevntes helvetesuke. :danse:

Jaja, det er lov å drømme...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skulle Isabell og Birger stå sammen i en finale, vil de garantert vinne - tror jeg.

Enig med det du skriver. Hvis Isabell og Birger står i finalen kommer de uten tvil til å vinne. Nytter ikke å være helt taktisk smart 24/7, man må også være godt likt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ekstremt lyst til at KR skal vinne, men tviler sterkt. Er jo bare hans egen allianse som liker ham. Og hvis han hadde stått med, let's say Tina, tviler jeg på at det hadde hjulpet.

Men har en følelse på at hun kommer til å bli kasta tilbake, uka før finalen eller i selve finale uken.

Når er finalen egentlig? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mest på at KR blir pælma ut. Den vesle knotten er jo så full av magesyre at han kan lade et bilbatteri bare ved å hoste på startkablene...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg tror Kr kommer til å spille for å vinne nå, og med det ta risker for å få makt. Det tør ikke i alle fall ikke Izabell og jeg tviler på at Birger gjør noe heller for å få makt. Så de står nok for tur tror jeg. Så kommer det inn en ny gutt?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Glemte å si at jeg ikke har sett absolutt alle episodene, så det kan godt hende jeg tar feil på noe her. Men Isabell har fått bli fra starten og er veldig godt likt, så hun har nok gjort mye riktig :)

PH er jo på mange måter en konkurranse om å bli best likt - og hvem er bedre likt enn Isabell?

Vel, kanskje Glenn, men han har jo vært der så kort. Eller Birger, men gutta på slemmelaget "klager" jo mye over Birgers oppførsel, gjør de ikke?

Birger står like sterkt som Izabell imo da mange av guttene velger han fremfor henne. Jentene vil velge Izabell siden de har sterkere bånd til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger står like sterkt som Izabell imo da mange av guttene velger han fremfor henne. Jentene vil velge Izabell siden de har sterkere bånd til hverandre.

Ja, men tror du Birger vil stå sterkt dersom han står med Pia, Lauretta el.? i finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Ja, men tror du Birger vil stå sterkt dersom han står med Pia, Lauretta el.? i finalen?

Tror han hadde stått sterkest med Charlotte, og Isabell med Glenn. Patrik har bare ikke knyttet de samme relasjonene som han.

Charlotte slipper kulen hvis hun står med Birger :P Og, hun er kanskje ikke smart nok til å se fordelene med å stå med Birger i en finale, da de har begge gruppene bak seg. Hvis de skulle stå sammen før finalen, kan hun også finne på å kaste han ut.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i finaleuken ryker folk i hytt og pine. Det kan godt væe KR og Isabel blir partnere i finalen eller Birger og Louis. Man vet jo aldri. I finale uken skjer det så mye og det er jo gøy.

Er man smart, så prøver man å bli godt likt. Man må jo tenke på at folk faktisk skal stemme på deg i finalen.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når er egentlig finalen? Noen som har noen kilder å vise til? Noen har sagt om 2 uker andre har sagt 19.juni. Sååå hva stemmer egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

.-L-., no offence, men har du navnedysleksi?

Anonym poster: a50a2c964b4e240c6d8a82e13d0cd046

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I finaleuken tar de jo å omrokerer flere av parene.

Man får ofte en mulighet for å sikkre seg en plass i finalen med å sende partneren sin hjem osv.

Mange gøye twister. Cant wait :)

Må være helt grusomt surt å ryke ut rett før finaleuken :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...