smalls Skrevet 16. mai 2013 #3461 Del Skrevet 16. mai 2013 "se hva som skjer neste uke" gidder jeg ikke å se på en gang. Der spoiler de så fælt. Neste uke blir det krig mellom KR og Lauretta Jeg synes Birger kan få motgang nå, Jammen meg på tide. Patrick å!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 16. mai 2013 #3462 Del Skrevet 16. mai 2013 Herlig av Lauretta! Skulle egentlig bare mangle - det er et spill og man MÅ ta et valg, og da har man full rett til å velge slik man ønsker det selv! Uten å la KR eller noen andre styre valget! KR og Magne som gliser og ler når andre må ut, når ting går imot dem er det liksom verdenskrig... Kristian Rene har lenge vært min favoritt, også i fjor, fordi han lager action og bra TV. Nå har han synket JÆVLIG dypt i mine øyne. 1. Han presterer å TRUE Lauretta fordi hun tar sitt eget valg etter trivsel. 2. Han snakket nedsettende om kjæresteparene på PH i fjor, og sa mange ganger at "kjærligheten må ikke vinne her inne". Men i år, når det gjelder han selv, så "går det faen ikke an å splitte et par som har følelser for hverandre". Jævla hykler! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 16. mai 2013 #3463 Del Skrevet 16. mai 2013 Har det vært noe flørting i det hele tatt mellom Isabell og Patrick? Jeg har gått glipp av noen episoder. Hadde liksom forventet at det skulle skje noe der, siden han mente hun er den søteste jenta og sånt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 16. mai 2013 #3464 Del Skrevet 16. mai 2013 Har det vært noe flørting i det hele tatt mellom Isabell og Patrick? Jeg har gått glipp av noen episoder. Hadde liksom forventet at det skulle skje noe der, siden han mente hun er den søteste jenta og sånt..? Han virker som prøver seg, men hun virker ikke interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mai 2013 #3465 Del Skrevet 16. mai 2013 Det nytter ikke å true andre. Herregud Beste er å være fake og heller slikke Laurettas ræv. Ingen bombe at hun valgte Glenn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3466 Del Skrevet 16. mai 2013 Fikk skikkelig vondt av Glenn. Det må være fælt å være forelsket i en som ikke er forelsket tilbake og som gir deg skyldfølelse når han blir sendt ut. Positivt at Charlotta ga ham en god klem! Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 16. mai 2013 #3467 Del Skrevet 16. mai 2013 Han virker som prøver seg, men hun virker ikke interessert... Okay. Hehe, tror de fleste jenter hadde tatt Patrick over Sander any day! Da synes jeg Isabell har rar smak. Det kunne jo være fordi Patrick har vist seg "billig" på hotellet, men det har jo Sander også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2013 #3468 Del Skrevet 16. mai 2013 Lauretta har hvertfall bein i nesen. Det skal hun ha. Men jeg synes hun er merkelig jeg. Hun snakker så rart å. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3469 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes Lauretta er kjempepen! Ingen andre her som synes det, virker det som? Derimot synes jeg ikke Charlotta er pen i det hele tatt, så der går jeg nok litt mot "strømmen" Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3470 Del Skrevet 16. mai 2013 En god spiller er en som klarer å holde følelsene i sjakk, iallefall når det kommer til sinne. Det gjør ikke KR. Hvis man hører hva han sier i snakkeboksen og ser hva han gjør praksis, så går det ikke opp.. Fyren er nok ikke dum, men en god spiller er han ikke. Han er langt fra spesielt intellegent heller. Da går både Birger, Isabell og flere av de andre han en høy gang. KR er stor i kjeften, det er det han er. Han er selvsikker så lenge han surfer der oppe, men så snart den minste ting går han i mot, så faller han sammen som et korthus og slutter å tenke. Det er ikke tegnet på smarte/sterke mennesker. Anonym poster: 91955c93ef41617d2c6e77d7f0f67cf3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 16. mai 2013 #3471 Del Skrevet 16. mai 2013 Hun er jo polsk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 16. mai 2013 #3472 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er jo ikke så rart at Lauretta "snakker rart" når hun bare har bodd i Norge i noen år. Du kan jo selv prøve å lære deg polsk og å tilpasse deg et helt nytt samfunn med andre ord, uttrykk og normer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2013 #3473 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er jo ikke så rart at Lauretta "snakker rart" når hun bare har bodd i Norge i noen år. Du kan jo selv prøve å lære deg polsk og å tilpasse deg et helt nytt samfunn med andre ord, uttrykk og normer. Øh jeg vet hun er fra Polen da. Jeg synes hun snakker rart. Er det noe å himmle med øynene etter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3474 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes å hun snakker rart Big deal. Noen som vet hvor høy Magne er? Han virker jo veldig høy da, Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 16. mai 2013 #3475 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Okay. Hehe, tror de fleste jenter hadde tatt Patrick over Sander any day! Da synes jeg Isabell har rar smak. Det kunne jo være fordi Patrick har vist seg "billig" på hotellet, men det har jo Sander også. Jeg hadde tatt Patrick over Sander any day! Så jeg forstår ikke helt hva det er med henne.. Syns Patrick er dritheit.. Vil ha han på tv bare for å se på han, selv om han ikke lager noe spesielt med drama. Endret 16. mai 2013 av Poirot 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3476 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg hadde tatt Patrick over Sander any day! Så jeg forstår ikke helt hva det er med henne.. Syns Patrick er dritheit.. Vil ha han på tv bare for å se på han, selv om han ikke lager noe spesielt med drama. Det er vel personligheten hans som er problemet da. Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 16. mai 2013 #3477 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Øh jeg vet hun er fra Polen da. Jeg synes hun snakker rart. Er det noe å himmle med øynene etter? Ja, det synes jeg at det er. De fleste som snakker gebrokkent vil jo gjøre at det kan høres "rarere" ut enn for oss med norsk som morsmål. Jeg synes å hun snakker rart Big deal. Noen som vet hvor høy Magne er? Han virker jo veldig høy da, Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 Aner ikke, men hvis jeg skal gjette: kanskje Magne er 195 høy, og de andre er rundt 180? KR er vel kanskje 175-180 tipper jeg, når jeg så ham ved siden av MANGne. :D PS: Digg at Magne er ute. Endret 16. mai 2013 av Sarafina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 16. mai 2013 #3478 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes PH må ha slike sterke personligheter som Tina, KR, Louis osv. Skulle alle ha vært som Pia f.eks, så hadde jo PH vært kjempe kjedelig å se på. Ja, bare se det for deg... Å ha mange som pia og patrick der inne. Isabell hadde vel vært den som hadde gjort mest ut av seg, men da hadde det blitt som venner som drar på ferie. Ikkenoe drama Fikk skikkelig vondt av Glenn. Det må være fælt å være forelsket i en som ikke er forelsket tilbake og som gir deg skyldfølelse når han blir sendt ut. Positivt at Charlotta ga ham en god klem! Åå jeg syntes så synd på han, det så ut som han hadde det skikkelig vondt Jeg synes Lauretta er kjempepen! Ingen andre her som synes det, virker det som? Derimot synes jeg ikke Charlotta er pen i det hele tatt, så der går jeg nok litt mot "strømmen" Vi trenger folk som ikke liker det "dagligdagse", eller hva jeg skal kalle det? - Jeg ville rive av meg håret da magne røk ut. Da hadde jeg bare en ting å se fram til, nemlig å se han gå ut av porten med strykebrettet på slep! Men neiiida, de viste ingenting overhodet. De har vel vist at alle andre som har røket går ut av porten? Så hvorfor viser de ikke magne med sitt berømte strykebrett da Nå håper jeg bare han har satt det igjen til de andre på mandag, haha. Noen som vet hva bloggen til Tina er? Jeg finner den ikke på google... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 16. mai 2013 #3479 Del Skrevet 16. mai 2013 Håper på krig og masse drama neste uke! Og litt motgang for KR, han spyr jo ut patetiske kommentarer hver gang noen ikke følger hans (les:"keiserens") ordre. Meget underholdende for min del, hvertfall. Synes også han Remi skal gjøre litt mer ut av seg, trodde jo at han var en sånn som lagde mye liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2013 #3480 Del Skrevet 16. mai 2013 Tror nok det blir mye drama neste uke. En gammel deltager sjekker jo inn. Lurer på hvem. Erik? sander? Tina? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg