AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3401 Del Skrevet 16. mai 2013 Mobber dialekten hans? Hæ? Selvfølgelig sladrer hun til de personene som står henne nærmest når en person snakker dritt om de. Hadde jo alle gjort. Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b Da hun og Glenn lå i sengen og Glenn lettet sitt hjerte til henne og var veldig åpen og alvorlig, avbrøt hun og lo nedlatende av han, mens hun liksom klappet han på skuldra og sa: -Æ må le av dialekta di.. hehe.." Det er ikke måten en bør reagere på overfor et menneske som har det tøft synes jeg. Tipper det kommer mer fra den kanten. Kanskje hun rett og slett er sjalu? Det kommer jo endel sure kommentarer fra den kanten på Glenns forelskelse i Magne osv... Og tar man i betraktning hvordan hun gnikket seg inntill Glenn- ikke bare èn gang- men maange ganger med det samme man kom, så.. ja.... Kan hende det er Magne hun er redd for å miste som sengekamerat og for den sakens skyld da. Hun var jo ekstremt betatt av Magne selv i starten. Vet ikke om det har avtatt jeg.... Anonym poster: 91955c93ef41617d2c6e77d7f0f67cf3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2013 #3402 Del Skrevet 16. mai 2013 Som KR sier så løper jo Lauretta rundt som en hodeløs kylling. Først snakker hun med Isabel og de, så løper hun til Magne og de, for å så løpe tilbake til Isabel og de. herregud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3403 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg er bare så utrolig kåt på Magne!!! Er mann selv, but still....... Anonym poster: 4f3d0cf4ba934b5c436ff0ae3d130b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mai 2013 #3404 Del Skrevet 16. mai 2013 Vært år blir jo en av de utstemte sendt inn igjen i finaleuken. Vedder på det er Tina som får komme inn igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 16. mai 2013 #3405 Del Skrevet 16. mai 2013 Ååå, orker ikke at Tina kommer inn igjen!! Men kan tenke meg at det blir henne, om noen tidligere får komme inn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 16. mai 2013 #3406 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg har sansen for han. PH trenger en som forstår seg på spillet, og som klarer diverse utfordringer Jeg er ikke enig i at han forstår spillet så mye mer enn de andre, og det beviste han da han ble forbannet på Lauretta da hun stilte seg bak ham. Hva eksakt er det som gjør ham til en god spiller? At han snakker dritt om andre? At han truer med å kaste ut folk som går i mot ham og gruppen hans? At han kaller seg selv for "keiseren"? At han har høye tanker om seg selv? At har fått utdelt makt opptil flere ganger? Det er greit at det er underholdende og skaper litt drama (jeg for min del syns det blir forutsigbart og kjedelig i lengden), men det jeg ser er ikke en god spiller, men en hissig og selvgod fyr. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 16. mai 2013 #3407 Del Skrevet 16. mai 2013 Hmm nei ikke så mye. Han burde ryke. Hva skal man med en så kjedelig person?? Patrik var skuffende. Tok oss med storm første episoden, ellers har han vært helt anonym. Gjør ingenting om han ryker, vil ikke legge merke til det. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 Eh, det er vell ikke det at Patrik ikke sier eller gjør noe, det er vell heller TV3 som kun viser oss KR prate hele episoden. Virker som at noen av dere ikke skjønner at Paradise blir kuttet ned fra 24timer til 40 minutter. Syntes det er dumt å påstå at en person er gørr kjedlig fordi du ikke hører noe fra han. Det er TV3 som klipper alt til, ikke Patrik som er kjedlig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2013 #3408 Del Skrevet 16. mai 2013 Eh, det er vell ikke det at Patrik ikke sier eller gjør noe, det er vell heller TV3 som kun viser oss KR prate hele episoden. Virker som at noen av dere ikke skjønner at Paradise blir kuttet ned fra 24timer til 40 minutter. Syntes det er dumt å påstå at en person er gørr kjedlig fordi du ikke hører noe fra han. Det er TV3 som klipper alt til, ikke Patrik som er kjedlig. Vi har jo ikke forutsetninger for å bedømme han som person, det eneste vi har forutsetning for å bedømme er det TV3 viser oss. Og det de viser er kjedelig. Antar at han ikke gjør så mye spennende og interresant, da hadde de vel vist det og! Tv-personligheten Patrik er kjedelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3409 Del Skrevet 16. mai 2013 Eh, det er vell ikke det at Patrik ikke sier eller gjør noe, det er vell heller TV3 som kun viser oss KR prate hele episoden. Virker som at noen av dere ikke skjønner at Paradise blir kuttet ned fra 24timer til 40 minutter. Syntes det er dumt å påstå at en person er gørr kjedlig fordi du ikke hører noe fra han. Det er TV3 som klipper alt til, ikke Patrik som er kjedlig. Hadde han gjort noe sprell og stukket seg frem ville det ha blitt vist på tv. Han er veldig laid back og rolig. Han blir veldig anonym sammenlignet med alle de "sterkere" personlighetene der inne. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mai 2013 #3410 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Eh jeg vet jo at TV3 klipper og limer, men Patrick er kjedelig! Hadde han laga litt drama og gjort noe spennende osv, så hadde de jo vist det på tv så klart. vi må jo bedømme det TV3 viser oss. Som en annen her så tidligere, så var faktisk Patrick like kjedelig i sin sesong. Endret 16. mai 2013 av smalls 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mai 2013 #3411 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jeg synes PH må ha slike sterke personligheter som Tina, KR, Louis osv. Skulle alle ha vært som Pia f.eks, så hadde jo PH vært kjempe kjedelig å se på. Jeg vil heller at Patrick ryker ut enn KR eller Magne. De lager hvertfall action! Endret 16. mai 2013 av smalls 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 16. mai 2013 #3412 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg gleder meg så til å lese spoilertråden etter finalen for å se hva folk spekulerte! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 16. mai 2013 #3413 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes det er alt for mye spill og taktikkprat og allianser og bæsj..det er så kjedelig.. Jeg liker best når de blir kjempefulle og gjør dumme ting og sier dumme ting og krangler og sånn^^ Skulle vært flere stokk dumme bimboer der med fine utsagn. Glenn kom jo med et bra når han sa han fikk "dårlige vibrasjoner" da..det er vel mer normalt å si "dårlige vibber" ^^ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3414 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg gleder meg så til å lese spoilertråden etter finalen for å se hva folk spekulerte! Det er egentlig ganske lite spekulering, men mye spoiling. Jeg har fått vite hvem som sjekker ut en god stund i forveien de siste ukene, og det har alltid stemt. Spoilertråden Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3415 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes det er spillet som er gøy. Jeg liker når de må spille og sette andre i fare osv. Fylledrama og sånt er jo gørr kjedelig. Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2013 #3416 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes Magne er drit morsom jeg Ler av nesten alt han sier i snakkeboksen. Det at han hadde med seg strykebrett helt ned til Mexico tok virkelig kaka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 16. mai 2013 #3417 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er jo litt rart at Patrik er kjedelig. Vant ikke han sesongen i Sverige? For å vinne må man vel være spennende nok til å være lenge i castingen, eller så hadde vel de sendt han ut kjapt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 16. mai 2013 #3418 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes Magne er drit morsom jeg Ler av nesten alt han sier i snakkeboksen. Det at han hadde med seg strykebrett helt ned til Mexico tok virkelig kaka Hahaha. Holdt på å dø av latter når de viste det klippet. Hva faen! Strykebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 16. mai 2013 #3419 Del Skrevet 16. mai 2013 Eh, det er vell ikke det at Patrik ikke sier eller gjør noe, det er vell heller TV3 som kun viser oss KR prate hele episoden. Virker som at noen av dere ikke skjønner at Paradise blir kuttet ned fra 24timer til 40 minutter. Syntes det er dumt å påstå at en person er gørr kjedlig fordi du ikke hører noe fra han. Det er TV3 som klipper alt til, ikke Patrik som er kjedlig. Patrik har tydeligvis ikke gjort noe som har vært verdt å vise på tv, annet enn å ha sex, for da hadde de klippet det inn. Han er tydeligvis veldig anonym og gørr kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 16. mai 2013 #3420 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg synes Magne er drit morsom jeg Ler av nesten alt han sier i snakkeboksen. Det at han hadde med seg strykebrett helt ned til Mexico tok virkelig kaka Magne får meg til å smile hver eneste gang han sier noe i snakkeboksen. Har mer sansen for han, enn foreks Birger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg