AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #3261 Del Skrevet 14. mai 2013 Og dagen etter parsermoni starter de på en NY uke. De filmer hver eneste dag, men siden det går på tv kun fire dager i uken, er også uken der inne kun 4dager. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 14. mai 2013 #3262 Del Skrevet 14. mai 2013 Lauretta sa hun valgte KR pga hun mente hun kjente han best. Bullshit Hun valgte KR pga hun visste hun ville stå sterkt med han pga han har vært med før og hun tenkte det ville være smart å splitte et sterkt par. Enig! Men hun tok et dumt valg. Altså, dette kan gå begge veier... Jeg tror hun ryker med en gang, eller så finner hun seg en liten gruppe som kan gå imot KR med hun, for han går garantert imot hun. Men jeg lurer på hvordan det skal gå! Jeg er så spent på hva som skjer framover nå. Men jeg skulle ønske Tina kunne være med litt lenger, jeg digget hun! Ellers så var hun kjempeirriterende. Stemmen hennes, måten hun snakket på, at hun sa nice hele tiden og øyenbrynene... Og at hun stelte seg bak KR. Jeg kan bare ikke forstå det! Hvorfor dem? :'( ææ jeg ble litt trist jeg... Håper hun får masse motgang der inne. Leste flere steder her at KR motsier seg selv fra forrige sesong, så da lurer jeg veldig på hvordan han ville spilt om han var med i enda en sesong da han har opplevd flere sider haha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. mai 2013 #3263 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Har du lest dette en plass? Jeg trodde de var inne på hotellet hele tiden jeg Jeg kjenner Amir. Og i tillegg ser vi flere ganger at håret til jentene plutselig har blitt farget, og at de fortsatt har fine Acryl negler etter 8 uker osv. En annen ting er at de også er i Mexico en stund før de starter å spille inn serien. Man ser aldri noen komme inn kritthvite, og blir solbrente. De er alltid litt solbrune fra starten. OG en siste ting: Når noen sjekker ut må de ikke reise direkte hjem til Norge. Ingen får lovt til å reise hjem før alle ukene er gått. Dette er fordi da kan folk hjemme legge merke til hvem som kommer hjem og hvem som fortsatt er der, og det røper spillet. Endret 14. mai 2013 av LonelyAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 14. mai 2013 #3264 Del Skrevet 14. mai 2013 Det blir sikkert som den gangen med Maren, ble så forbanna når hun kom inn igjen. Alle er storfornøyde(både seere og deltagere) over å bli kvitt disse "fæle" personene, men skjermen elsker de, derfor blir de sendt inn igjen HELE forbanna tiden! Verste var at Maren sendte de inn igjen etter 2-3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #3265 Del Skrevet 14. mai 2013 Verste var at Maren sendte de inn igjen etter 2-3 dager De sendte henne igjen dagen etter faktisk. Sammen med Niklas Vindel. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #3266 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg kjenner Amir. Da lyger han til deg. De har ikke fri i helgene. En uke der inne varer kun i 4 dager. Så alle dagene blir filmet. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 14. mai 2013 #3267 Del Skrevet 14. mai 2013 Verste var at Maren sendte de inn igjen etter 2-3 dager Ble hun ikke sendt inn 2 ganger hun også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. mai 2013 #3268 Del Skrevet 14. mai 2013 Maren ja. Hun var hvertfall irriterende. Gud så mye dumt som kom ut av kjeften hennes! Jeg synes hun nye snakker så rart jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 14. mai 2013 #3269 Del Skrevet 14. mai 2013 Verste var at Maren sendte de inn igjen etter 2-3 dager Ahahah, husker det SÅ godt! Hadde ventet så ekstremt lenge på at Maren ENDELIG skulle ryke, så blir hun sendt inn igjen på 1,2,3. Ble såååå irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #3270 Del Skrevet 14. mai 2013 OG en siste ting: Når noen sjekker ut må de ikke reise direkte hjem til Norge. Ingen får lovt til å reise hjem før alle ukene er gått. Dette er fordi da kan folk hjemme legge merke til hvem som kommer hjem og hvem som fortsatt er der, og det røper spillet. Amir, Thomas, Ariel og Mads dro rett hjem til Norge og videre på en måneds sydentur til Gran Canaria. De ble ikke værende i Mexico. Det burde du vite, venninnen til Amir. De som ble stemt ut første uken dro også rett hjem. Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. mai 2013 #3271 Del Skrevet 14. mai 2013 Amir, Ariel og de dro jo til syden rett etter de ble stemt ut. Det er vel kun de som kan komme tilbake igjen som blir igjen i Mexico. Sikkert for å spare penger. PH blir spilt inn i Januar og februar. Det er vel ikke før mot slutten det blir avslørt hvem deltagerene er. Å det er kun de fra startcastet. Guttene og jentene er på forskjellige hoteller 1 uke før innspillingen eller noe sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 14. mai 2013 #3272 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg håper ikke Lauretta skal fortsette med å si nice i hver eneste settning fremover. Jeg foretrekker i hvert fall "nice" fremfor "lissom" i hver eneste setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 14. mai 2013 #3273 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg kjenner Amir. Og i tillegg ser vi flere ganger at håret til jentene plutselig har blitt farget, og at de fortsatt har fine Acryl negler etter 8 uker osv. En annen ting er at de også er i Mexico en stund før de starter å spille inn serien. Man ser aldri noen komme inn kritthvite, og blir solbrente. De er alltid litt solbrune fra starten. OG en siste ting: Når noen sjekker ut må de ikke reise direkte hjem til Norge. Ingen får lovt til å reise hjem før alle ukene er gått. Dette er fordi da kan folk hjemme legge merke til hvem som kommer hjem og hvem som fortsatt er der, og det røper spillet. Hmm.. syntes Oda var ganske kritthvit jeg da, og så ut som en rosa gris de første ukene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. mai 2013 #3274 Del Skrevet 14. mai 2013 Hmm.. syntes Oda var ganske kritthvit jeg da, og så ut som en rosa gris de første ukene. Det gjorde hun vel under hele oppholdet Oda har nok en hudtype som bare blir rosa og ikke brun. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snakkis Skrevet 14. mai 2013 #3275 Del Skrevet 14. mai 2013 Tror magne ryker denne uken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 14. mai 2013 #3276 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg regner med at de fleste griller seg i solarium før de skal inn på paradise! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #3277 Del Skrevet 14. mai 2013 Tror magne ryker denne uken.... Hvorfor ryker han? Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. mai 2013 #3278 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg lurer på om Glen havner i faresonen denne uka. Siden de viste på previewen at han snakke med Louis og kalte sterkealliansen for rotter eller noe, og hu fløy og sladra med en gang. Charlotta kommer sikkert til å ha mer lyst til å stå med han nye som kommer inn, siden han er så god venn med KR. Men jeg tror Isabel ville valgt Glen foran Patrick hvis det skulle komme til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mai 2013 #3279 Del Skrevet 14. mai 2013 Ble så skuffet over Patrik jeg.. Trodde han skulle være en tøff spiller og være litt aktiv med spillet.. Men han er jo bare helt i bakgrunnen hele tiden.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. mai 2013 #3280 Del Skrevet 14. mai 2013 Hmm.. syntes Oda var ganske kritthvit jeg da, og så ut som en rosa gris de første ukene. Så tar det kanskje flere dager før hun får antydning til farge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg