Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Lo godt av Tina. Først våkner hun med et stort glis og erklærer til kameraene at hun våknet med en god magefølelse og følte at alt var perfekt. Så sier hun på parsplitten (når hun skjønner hvor det bærer) at hun har hatt en dårlig magefølelse hele dagen. Bestem deg da din vimse.

Lauretta gjorde helt rett og var tøffeste på lenge der inne! Bort med Tina og en liten smekk over den store kjeften på Keiser KR. Storspilleren KR tåler ikke at andre er tøff og spiller, buhu...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Ho spælla det sterkeste kortet sitt me en gang! Det blir ho ikkje å komme langt med her inne"

Kjære deg KR, det er nå hun har det sterke kortet, det er nå hun må spille det. Det er noe av greia med parsplitt. Erfaren spiller, sa du?

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor alle har så mye imot KR. Digger han jeg da :fnise:

De andre er så kjedelige synes jeg. Patrick, Glenn, Charlotta, Pia osv er egentlig et stort gjesp!

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

JEG ELSKET DET!!! Håper KR er den neste som ryker! For en drittsekk han er. I forrige sesong han var helt på den at kjæresteparene skulle ut, og så sitter han faen meg der nå å sipper fordi hun sendte ut kjæresten hans.

Hvis Tina kommer inn igjen så kaster jeg tv'n ut vinduet! :sur:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte KR i starten. Men ble lei av KR-Tina-greia, så jeg begynte istedenfor å heie på snillelaget! Nå som Tina er ute, tror jeg at jeg heier på KR igjen. KR og Isabell i en finale hadde vært gøy, men veldig lite sannsynlig

Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis Tina kommer inn igjen så kaster jeg tv'n ut vinduet! :sur:

Heelt enig!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Må bare si at jeg heier på Birger og Isabell! Birger har de morsomste kommentarene :biggrin:

Edit: Jeg er sjokkert over hvor falsk Louis er. Først var hun med de slemme, så gikk hun over til de snille når hun følte hun ble dolket, så går hun tilbake til de slemme igjen etter hun får bekreftelse på at de vil ha henne der.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til tross for at jeg synes Paradise er underholdende, sitter jeg å venter litt på at det snart skal være finale. Hvor mange uker er det igjen? Ikke helt heldig å være avhengig av dette i eksamenstiden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg.... egentlig kunne jeg ønske PH gikk noenlunde direkte med tiden...da hadde kanskje tv3 forstått at det er ganske få av seerne som synes det er gøy å bruke tiden sin på se Kristian René og Charlotta sippe over en som bare har brukt tiden sin på hotellet til å mobbe og være bitchy... herregud altså.. ENDELIG er hun ute og jeg håper hun ikke kommer inn igjen. Og så håper jeg KR ryker som neste mann, for mer psyko fyr skal du lete lenge etter. Hva tror han egentlig?? At alle der inne jobber for at han og Tina skal vinne? "Å splitte et par som har følelsa før hverandre e det dummeste du kan gjør.." Det dummeste man kan gjøre er vel å FÅ følelser for hverandre der inne på hotellet!

PH provoserer skikkelig i år! Det er den beste sesongen hittil..

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppfører jo seg som om kjerringen er død. Get over it! Beste som har skjedd der inne. Endelig!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud! Dere ser henne om 8 dager!!

Hva?! Kommer hun inn igjen?? Det er vel ikke lov til å spoile i denne tråden.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til tross for at jeg synes Paradise er underholdende, sitter jeg å venter litt på at det snart skal være finale. Hvor mange uker er det igjen? Ikke helt heldig å være avhengig av dette i eksamenstiden...

Finalen er 19. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh. Hvorfor sa de navnet på den nye deltageren i vignetten om hva som skjer i morgen?

Da blir det jo ikke mye spenning i hvem det kan være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?! Kommer hun inn igjen?? Det er vel ikke lov til å spoile i denne tråden.

Nei, det vet jeg ingenting om. Men det er 8 dager til finalen og jeg regner med at de treffes etter PH.

Altså 2 uker til finalen. Og en PH-uke er 4 dager lang, altså 8 dager til de er ferdige med hele PH!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg.... egentlig kunne jeg ønske PH gikk noenlunde direkte med tiden...da hadde kanskje tv3 forstått at det er ganske få av seerne som synes det er gøy å bruke tiden sin på se Kristian René og Charlotta sippe over en som bare har brukt tiden sin på hotellet til å mobbe og være bitchy... herregud altså.. ENDELIG er hun ute og jeg håper hun ikke kommer inn igjen. Og så håper jeg KR ryker som neste mann, for mer psyko fyr skal du lete lenge etter. Hva tror han egentlig?? At alle der inne jobber for at han og Tina skal vinne? "Å splitte et par som har følelsa før hverandre e det dummeste du kan gjør.." Det dummeste man kan gjøre er vel å FÅ følelser for hverandre der inne på hotellet!

PH provoserer skikkelig i år! Det er den beste sesongen hittil..

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

Hvis det er så ille se på, så er det bare å se på noe annet. Ingen som tvinger deg! :roll:

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...