Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første episode sett :) Gleder meg til neste!

Det hadde jeg ærlig talt aldri trodd! Men kult! Paradise ruler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest .-L-.

Det hadde jeg ærlig talt aldri trodd! Men kult! Paradise ruler ;)

Hee? hva er dette for noe diss.. Underholdning, er underholdning :fnise:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hee? hva er dette for noe diss.. Underholdning, er underholdning :fnise:

haha. Det er da ikke diss :P Jeg digger jo paradise selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt om at Birger er onkel til min sønn ble fjernet? Hvorfor det? :P

Anonym poster: 371d7ba66017f8fc0e3d17dc7dee3656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en dialektting? Jeg kjenner en meget oppegående fyr fra Ski som snakker sånn :)

Det irriterte meg grenseløst i begynnelsen da :P

Det er hvertfall ikke en dialekt-ting fra Ski. I Ski snakker de ikke utpreget dialekt. Det er vel ikke særlig lett å høre forskjell på en fra Ski og en fra Oslo eller andre Follo-steder. Og vi sier ikke "jeg synes henne er fin" i Oslo/Follo!

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp sett gårsdagen episode, og kjenner at Tina skremmer meg litt! Ville ikke komt på kanten med henne altså...Synes også Isabell er veldig søt med en bamsen sin :fnise:

Men stakkars Mette, fikk veldig vondt av henne når ingen ville ha henne der :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen dialekter bare er sånn.

Hørte en godt voksen, veltalt, mann fra Nordland snakke om at noen var så og så mange år mindre og større enn andre. Det høres enda verre ut enn gamlere.

Også opperst og underst istedet for øverst og nederst.

Anonym poster: d3d0d0c5d5523049d934a03d785f7acf

Haha, jeg sier både mindre, større og gamlere enn meg jeg! Har aldri reagert på at det skulle være rart, alle sier det her jeg kommer fra iallefall:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall ikke en dialekt-ting fra Ski. I Ski snakker de ikke utpreget dialekt. Det er vel ikke særlig lett å høre forskjell på en fra Ski og en fra Oslo eller andre Follo-steder. Og vi sier ikke "jeg synes henne er fin" i Oslo/Follo!

Kanskje han har det fra foreldrene da.. Jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nettopp sett gårsdagen episode, og kjenner at Tina skremmer meg litt! Ville ikke komt på kanten med henne altså...Synes også Isabell er veldig søt med en bamsen sin :fnise:

Men stakkars Mette, fikk veldig vondt av henne når ingen ville ha henne der :trist:

Jeg likte Isabell selv jeg! Kjempesøt og sjarmerende til ca tusen!

Og ang den bamsen hennes- jeg kan nesten garantere at det kommer til å bli et oppdrag som innholder at noen må stjele eller gjøre noe med den! ...(sånn som det var i fjor)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina tegner på bryn eller fordi noen steder har hun bryn andre steder ikke.

Endret av muffin26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten liker jeg Oda best av jentene. Oda virker som en morsom jente med litt bein i nesa uten å være helt sjefete som Tina. Charlotta er veldig pen, hun kan gjerne bli en stund til. Og Ariel virker også veldig ålreit.

Og Tina da, bare fordi jeg ser for meg at hun kan bli veldig underholdende :fnise:

Hadde du kjent Oda i virkeligheten ville du nok ikke sittet igjen med et like positivt inntrykk.

Anonym poster: c12776936727586f58d7c129ccbc376b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Hehe, ser vi har forskjellige meninger om Isabell her.

Jeg tåler ikke sånne "Tihi, jeg er så søt og sær, sjekk ut bamsen min som jeg har gitt et ordentlig rart navn"-jenter. Nei, det er ikke søtt, slutt og bær frem den påtatte særheten din for å kamuflere mangel på personlighet.

Så jeg syntes (på et veldig kort førsteinntrykk) at hun var den mest intetsigende av alle og mente det var et elendig castingvalg, men jeg tok jo feil da siden hun faller i smak hos folk.

Er vel bare jeg som er sær. TIHI.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser vi har forskjellige meninger om Isabell her.

Jeg tåler ikke sånne "Tihi, jeg er så søt og sær, sjekk ut bamsen min som jeg har gitt et ordentlig rart navn"-jenter. Nei, det er ikke søtt, slutt og bær frem den påtatte særheten din for å kamuflere mangel på personlighet.

Så jeg syntes (på et veldig kort førsteinntrykk) at hun var den mest intetsigende av alle og mente det var et elendig castingvalg, men jeg tok jo feil da siden hun faller i smak hos folk.

Er vel bare jeg som er sær. TIHI.

Helt enig med deg! Du sa hva jeg ikke klarte å formulere.

Takler ikke sånn påtatt søthet, og hvertfall ikke fra voksne folk.

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser vi har forskjellige meninger om Isabell her.

Jeg tåler ikke sånne "Tihi, jeg er så søt og sær, sjekk ut bamsen min som jeg har gitt et ordentlig rart navn"-jenter. Nei, det er ikke søtt, slutt og bær frem den påtatte særheten din for å kamuflere mangel på personlighet.

Så jeg syntes (på et veldig kort førsteinntrykk) at hun var den mest intetsigende av alle og mente det var et elendig castingvalg, men jeg tok jo feil da siden hun faller i smak hos folk.

Er vel bare jeg som er sær. TIHI.

Helt enig! Personlighet er greit, men sånn påtatthet er så ufattelig slitsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der et søtt når man er 14 men ikke 24!

Jeg synes ikke det er søtt og tror heller ikke gutta synes det er noe turn on at en jente på hele 24 år løper rundt med en bamse og snakker med en babystemme.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads syns det blir deilig å slippe kaklinga fra 14 damer! Ehh.. Er de ikke 9?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg klarer heller ikke la være å irritere over folk på langt over 20 år som fortsatt ikke kan forskjell på bruken av hun/henne. "Jeg sa det til hun.." "Henne fortalte at..." aaaargh!!! :bond:

Totalt enig med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...