Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer til og savne Heidi Lien min aller beste venninne i hele verden, du er min sjelevenn<3 Ariel Søyland godingen <3 Jante Den gale <3 Sandra den uskyldige <3 Daniel den store <3 med fler ;) see yah soon biatches..... Så sorry no Moore blogg for en stund:(

Haha!! Tina sin blogg. :ler:

22 år sa du?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg likte KR så mye bedre i fjor!

"A Triana får fløbber i fit*a når a ser Kristian René!" :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charlotta er så dum. De sesongene jeg har sett (den første og de to siste) har jo folk som har holdt seg litt i bakgrunnen vunnet. Når du står og snakker dritt om folk er du ikke en sterk spiller, men en person resten av gruppa ikke liker og vil ha ut. Hvordan forventer hun å få stemmer i juryen når hun oppfører seg som en bitch? Jeg liker Isabell,virker som en oppegående jente :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg ph før første reklamepause (som er nå) - hva har jeg gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æssjj.. hun tilbake igjen.. Merker jeg blir irritert bare jeg hører stemmen hennes :sukk:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Det er jo tydeligvis en bonus å ryke ut i slutten. Det ender jo alltid med at de kommer inn igjen rett før finalen, og da har de vært "fredet" for alle utfordringer som var inne på hotellet i mens de var ute. :jolie:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt oppgitt over hvor ekstremt barnslige de er der inne.. Flasketuten peker på lekte jeg på barneskolen jeg. "Du må nusse pikken til han", "du må kline med den og den", "du har større pupper en meg".. Trodde de var fra 20-25år jeg, ikke 12-14.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt oppgitt over hvor ekstremt barnslige de er der inne.. Flasketuten peker på lekte jeg på barneskolen jeg. "Du må nusse pikken til han", "du må kline med den og den", "du har større pupper en meg".. Trodde de var fra 20-25år jeg, ikke 12-14.

Håper ikke du lekte flasketuten peker på på samme måte som de gjør når du gikk på barnskolen :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyfaen, jeg synes Charlotta er fæl. Syns ikke hun burde snakke så mye om at Isabell har seilt seg gjennom spillet, Charlotta har faktisk røket ut selv og kommet inn igjen. Også ler hun når Isabell prater.. Har ikke ord, hun er jo bare frekk :(

Anonym poster: 473d077ada691eb51660f24eeb518af3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror Tina og KR fikk være sammen den ene natten mellom torsdagen og dagens episode. Om hun ikke visste at han var ute hadde hun sett overrasket og sur ut da hun kom inn og fikk se de andre. Vi vet jo at hun har dårlig pokerfjes. Synes i grunn det er litt juks om utstemte deltagere kan være sammen utenfor, planlegge og diskutere for så å bli sendt inn igjen.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det blir drama fremover ;) Trenger ikke KR for å få drama!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som det blir drama fremover ;) Trenger ikke KR for å få drama!

Nei man trenger Tina får å lage drama ;)

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia og Birger har sex igjen ja :roll:

Gud så alle baksnakker der inne. Noen verre enn andre så klart, men alle gjør det jo.

Jeg har aldri vært på fest i voksen alder hvor vi har lekt flaske tuten peker på-.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du lekte flasketuten peker på på samme måte som de gjør når du gikk på barnskolen :ler:

Neii, vi var vel kanskje ikke sååå drøye på den tiden da :fnise:

Lurer på om de selv kommer på at de skal leke det, eller om det er produksjonen som steller det i stand for å "skape tv"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...