AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5181 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva heter den første sangen de spilte i dag? (åpningsintro på en måte) Anonymous poster hash: 6ad51...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 13. juni 2013 #5182 Del Skrevet 13. juni 2013 To pupper koster ikke 150.000 heller da. Nei, de koster 30 000. Og du får ingen leilighet til 120 000 begynner å bli spinkel EK også da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetannbarnet Skrevet 13. juni 2013 #5183 Del Skrevet 13. juni 2013 Kjedelig finale. Ganske obvious at Sander og Tina vant. Kjedelig at det kun er avstemning og ikke en eller annen utfordring og skuffende at Sander ikke slapp kulen. Unner faktisk ikke Tina å vinne i det hele tatt! For å få litt action måtte jeg nesten se episoden fra i fjor da Vida slapp kulen. Morsomt øyeblikk! Og trynet på Andreas da han tapte. Hoho. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5184 Del Skrevet 13. juni 2013 Pga artikkelen om Tinas operasjon tidligere i uken trodde jeg vi ble lurt til å tro at Tina vant. Rart at Mastif/tv3 tillater det. Anonymous poster hash: bcf36...d52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5185 Del Skrevet 14. juni 2013 Å HÆRREGUD, NERVENE ER PÅ HØYKANT... NÅ STÅR TINA OG SANDER Å HOLDER KULENE... LURER PÅ OM NOEN AV DEM SLIPPER DEN... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 14. juni 2013 #5186 Del Skrevet 14. juni 2013 Syns det er utrolig flott av Tina å stå imot Kristian sin hersking: "DU SLÆPP DEN KULA!".... Bra Tina! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetannbarnet Skrevet 14. juni 2013 #5187 Del Skrevet 14. juni 2013 Pga artikkelen om Tinas operasjon tidligere i uken trodde jeg vi ble lurt til å tro at Tina vant. Rart at Mastif/tv3 tillater det. Anonymous poster hash: bcf36...d52 Ja, det er ganske utrolig egentlig.. Men Tina er jo ikke akkurat verdens lureste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juni 2013 #5188 Del Skrevet 14. juni 2013 Akkurat sett finalen. Synes det var en kjedelig episode. Jaja, Tina og Sander vant. Helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 14. juni 2013 #5189 Del Skrevet 14. juni 2013 Om det ikke var nok at avisene skriver at hun kommer rett fra puppe-operasjon, så ser man jo fortsatt strøkene stikke opp fra blusen... (Bilde 52 av 76 på saken hos Side2.no ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 14. juni 2013 #5190 Del Skrevet 14. juni 2013 Da kan jeg endelig åpne spoilertråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juni 2013 #5191 Del Skrevet 14. juni 2013 Satt virkelig å koste meg når Isabell skulle forsvare seg. Visste allerede hvordan det skulle gå før hun starta Enda mer morsomt over hvor få stemmer hun og Birger fikk. Sånn kan det gikk, de "spilte" vel ikke spillet så bra som de trodde de gjorde Eh nei, Tina og Sander vant fordi de hadde en fra slemmelaget og en fra snillelaget. Juryen besto nesten bare av folk fra slemmelaget, så de aller fleste skjønte jo på forhånd at de kom til å vinne. Har ingenting med at Birger og Isabell var noen dårlige spillere. Og alle her inne har fått med seg hvor mye du misliker Isabell, så ganske unødvendig av deg å skrive samme dritten om henne gang på gang i denne tråden. Du virker veldig barnslig som noen andre har nevnt med holdningen din. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5192 Del Skrevet 14. juni 2013 Tror jeg blokkerer Sparks igjen jeg. Irriterende uten spoileren også. Anonymous poster hash: 0a401...8c8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. juni 2013 #5193 Del Skrevet 14. juni 2013 Nei, de koster 30 000. Og du får ingen leilighet til 120 000 begynner å bli spinkel EK også da.. Unasett så er det bedre enn ingenting, og mer enn det hun hadde fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 14. juni 2013 #5194 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Finnes grenser. Og det å forgude Justin Bieber og kosebamser i en alder av 24 er "jæææævlig sick masse" Helt enig i at Isabell er veldig barnslig i forhold til andre på hennes alder. Men jeg syns hun har veldig mange andre kvaliteter som veier opp for dette. Hun har alltid virket reflektert når hun snakker til kamera, hun er hyggelig mot alle og lager glede. At hun da liker Justin Bieber og bamser ødelegger ikke det gode inntrykket jeg har fått av henne Edit: Ser at mange andre også har svart på dette. Leste ikke gjennom alt før jeg postet. Endret 14. juni 2013 av lol92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. juni 2013 #5195 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg var også veldig skeptisk til Isabel i starten (blond jente med silikon og bamser... kan umulig bli bra), men så fort vi fikk se litt mer av henne ble det klart at hun absolutt ikke er dum og umoden. Hun virker reflektert og voksen på tross av at hun har beholdt barnet i seg på enkelte vis. Det som trekker Isabel ned i Paradise-sammenheng er at hun ikke jobber bra under press. Når hun får viktige oppdrag (da de skulle hente bildet til en utsendt deltager/ringen hun skulle plassere hos noen) og når hun skal svare på spørsmål (miss paradise/grillingen) så klarer hun ikke å vise hva hun er god for. På tross av dette liker jeg Isabel, hun virker tvers gjennom god og vil ingen vondt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5196 Del Skrevet 14. juni 2013 Hva heter den første sangen de spilte i dag? (åpningsintro på en måte) Anonymous poster hash: 6ad51...5d1 Truls - Out of yourself Anonymous poster hash: 894e9...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 14. juni 2013 #5197 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det er litt naivt å tro at Isabella er som hun er fordi hun bare "er seg selv" og har "behold barnet i seg". Tror det er en taktikk hun har hatt hele livet, å se søt og uskyldig ut og leke et barn for at folk skal like henne. Brydde meg ikke til å begynne med, men når jeg så henne på trehjulsykkelen, skylden på en demon og kjefte pga en maur må jeg si at jeg mistet litt respekt for henne. Alt i alt virker hun som en slitsom person å forholde seg til, for hun er så "se så søt jeg er !" hele tiden og forventer at jeg skal ta hode på skrått og si "awww" hver gang, noe jeg rett og slett ikke hadde orket i en venninne. Men ser også at hun har tatt noen smarte valg og hun er nok ikke helt dum, eller like uskyldig som hun fremstår,men som det blir sagt her oppe, så jobber hun dårlig under press og må være en forferdelig partner, av og til virker det som om hun ikke greier å verken formulere seg eller snakke. Det blir så usammenhengende og forenklet. Syns det er trist at Tina vant, syns hun har gjennom hele spillet vært grusom, forbanna og backstabbet folk. Det hun gjorde mot KR var helt sykt,men samtidig så følte jeg at det bare lå i hennes natur å være sånn. Endret 14. juni 2013 av Butterscotch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5198 Del Skrevet 14. juni 2013 Nei, de koster 30 000. Og du får ingen leilighet til 120 000 begynner å bli spinkel EK også da.. Det kommer ann på. Jeg betalte 22 000 for mine. Anonymous poster hash: 53268...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 14. juni 2013 #5199 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det kommer ann på. Jeg betalte 22 000 for mine.Anonymous poster hash: 53268...5fc Huge difference. Med 128 000 kommer hun jo til å få DEN leiligheten da. Poenget var at hun sutra over at hun trengte pengene fordi hun sårt trengte en leilighet(skittent triks) og det første hun bruker penger på er pupper. Jeg mistenker absolutt ikke at hun er den skarpeste kniven i skuffen, men det behøver man vel ikke å være heller, for å prioritere leilighet før pupper... Endret 14. juni 2013 av -Alva- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 14. juni 2013 #5200 Del Skrevet 14. juni 2013 Har du 120k så er du jo på god vei til en helt grei EK da.. Og at hun "trenger" leilighet...eh, alle vil jo såklart kjøpe leilighet. Er skikkelig sur for at Isabell og Birger ikke vant, men det var jo ganske åpenlyst hvem som ville få mest stemmer av den juryen, så så veldig spennende var det ikke. Er egentlig litt glad ingen slapp kula, synes det er en så kjip ting å gjøre. Utrolig hvor lav premien er da egentlig... 150k for å drite seg ut på TV så lenge er ikke akkurat godt betalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg