Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere måtte velge, hvem av Kristian Rene og Tina vil dere skal vinne?

Jeg sier Kristian. Jeg synes Tina er mer ufordragelig enn Kristian og det får vi se i mandagens episode!

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Veeldig vanskelig, siden jeg ikke vil at noen av dem skal vinne. Men ja, enig, heller Kristian tror jeg. Han er høy på seg selv, men ikke ufordragelig som Tina.

Aller mest håper jeg at de kommer til finalen, men taper.

Men hvem er det foreløpig som er i juryen, noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis dere måtte velge, hvem av Kristian Rene og Tina vil dere skal vinne?

Jeg sier Kristian. Jeg synes Tina er mer ufordragelig enn Kristian og det får vi se i mandagens episode!

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Ingen av dem er verdige vinnere, men måtte jeg ha valgt, hadde jeg definitivt valg Kristian. Tina er den personen som fortjener det minst. Frekk, stor i kjefter, mobber, baksnakker og tror hun er noe hun ikke er (les: smart).

Anonymous poster hash: 9932f...c80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt Kristian Rene. Uten tvil! Tina er verre.

Tina er fæl og en rappkjefta bitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig vanskelig, siden jeg ikke vil at noen av dem skal vinne. Men ja, enig, heller Kristian tror jeg. Han er høy på seg selv, men ikke ufordragelig som Tina.

Aller mest håper jeg at de kommer til finalen, men taper.

Men hvem er det foreløpig som er i juryen, noen som vet det?

Det er vel Lauretta, Magne, Birger, Charlotta, Pia og Remi? Så er det vel 2 til som blir med i juryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Lauretta, Magne, Birger, Charlotta, Pia og Remi? Så er det vel 2 til som blir med i juryen.

Da har slemmelaget og snillelaget 3 stemmer hver foreløpig da mest sannsynlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har slemmelaget og snillelaget 3 stemmer hver foreløpig da mest sannsynlig..

Man kan jo aldri vite med Lauetta :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Patrik :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av dem er verdige vinnere, men måtte jeg ha valgt, hadde jeg definitivt valg Kristian. Tina er den personen som fortjener det minst. Frekk, stor i kjefter, mobber, baksnakker og tror hun er noe hun ikke er (les: smart).

Ville også valgt Kristian fremfor Louis. Louis er den mannen som har irritert meg i flere uker nå. Falsk, utspekulert og generelt bare et irriterende menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi går ut i fra at det er ti personer i juryen, så blir det vel Pia, Remi, Patrik, Charlotta, Birger, Lauretta, Magne og Erik. Pluss de to som ryker ut i finaleuka. Hvis det er færre enn ti, for eksempel åtte, så tror jeg ikke Magne kommer med i juryen fordi så mange har ryket ut etter han. Mens hvis det er fler enn ti så kommer jo blant annet Oda i juryen.

Er det noen som husker hvor mange de pleier å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isabell Andersen 24 Oslo Ep 1- Raymond Luis "Louis" Furnes 26 Kristiansund Ep 21- Glenn Henriksen 22 Molde Ep 33- Sander Johansen Kalstrup 22 Gausdal Ep 1-28, 41- Tina Caroline Skovdal 22 Oslo Ep 1-37, 45- Kristian René Johansen 22 Tromsø Ep 8-44, 51- Pia Christine Alvheim Sandersen 25 Asker Ep 27-52 (Jury) Remi Osnes 24 Tromsø Ep 38-52 (Jury) Patrik Bergholm 25 Stockholm Ep 29-51 (Jury) Charlotta Hedlund 20 Bollnäs/Oslo Ep 1-12, 28-50 (Jury) Birger Dahl 24 Tromsø Ep 1-49 (Jury) Lauretta Magdalena Mencel 20 Polen/Bærum Ep 37-48 (Jury) Magne Alexander K. Robberstad 24 Nesodden

Ep 1-10, 12-40 (Jury)

Wikipedia er tingen. Fra Magne og oppover er juryen.

Anonymous poster hash: 473d0...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabell Andersen 24 Oslo Ep 1- Raymond Luis "Louis" Furnes 26 Kristiansund Ep 21- Glenn Henriksen 22 Molde Ep 33- Sander Johansen Kalstrup 22 Gausdal Ep 1-28, 41- Tina Caroline Skovdal 22 Oslo Ep 1-37, 45- Kristian René Johansen 22 Tromsø Ep 8-44, 51- Pia Christine Alvheim Sandersen 25 Asker Ep 27-52 (Jury) Remi Osnes 24 Tromsø Ep 38-52 (Jury) Patrik Bergholm 25 Stockholm Ep 29-51 (Jury) Charlotta Hedlund 20 Bollnäs/Oslo Ep 1-12, 28-50 (Jury) Birger Dahl 24 Tromsø Ep 1-49 (Jury) Lauretta Magdalena Mencel 20 Polen/Bærum Ep 37-48 (Jury) Magne Alexander K. Robberstad 24 Nesodden

Ep 1-10, 12-40 (Jury)

Wikipedia er tingen. Fra Magne og oppover er juryen.

Anonymous poster hash: 473d0...af3

Okei, så de er ni i juryen da. Det gir vel egentlig mening siden det ikke kan bli uavgjort på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Oda og Erik er med i juryen. Da hadde vel også de vært dauinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke Oda og Erik er med i juryen. Da hadde vel også de vært dauinger.

Nei!! Juryen består jo av langt flere folk enn de som er dauinger... Dauingene er jo bare de siste som røyk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ifølge kommentarfeltet på bloggen til Jazzgeir frir KR igjen på tirsdag, og det er da klippet er fra

Anonymous poster hash: eb3f2...ff1

Forstår ikke greia med når han faktisk fridde, jeg. De sa det i forrige uke, men det skjer visst ikke før i neste uke? Hæ? Skulle ønske han kunne ha snakket om det i media så vi får en klarhet i det, men jeg skjønner jo at det ikke er så veldig gøy å snakke om for dem slik status er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nei!! Juryen består jo av langt flere folk enn de som er dauinger... Dauingene er jo bare de siste som røyk ut.

Den består vel alltid av de ti siste som røk ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte håper jeg Kristian vinner, slik at vi slipper ham i neste sesong. Men da skal han sikkert vinne Paradise to år på rad! :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...