Gjest Fluttershy Skrevet 18. mai 2013 #3561 Del Skrevet 18. mai 2013 Den sangen til Iselin er fæææææl!! I dag har jeg fått sett min første PH deltager(Dennis) live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3562 Del Skrevet 18. mai 2013 Den sangen til Iselin er fæææææl!! I dag har jeg fått sett min første PH deltager(Dennis) live Kan tenke meg at han var like fjortis-aktig, oppmerksomhetssyk og klysete i virkeligheten som på tv? og var øynene hans like "sykt fine" som han selv påpekte da han var med? :D Hehe. Isabell er en stor favoritt hos meg. Synes hun virker reflektert i alt hun sier, det er en grunn til at hun får mye kameratid. Pia derimot...... (*himler med øynene*) Kjedelig og intetsigende. Noen andre som synes Charlotta ser langt eldre ut enn 20 år? Jeg ville tippet på minimum 26. Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #3563 Del Skrevet 18. mai 2013 Birger, erik og mads var og åt på restauranten der kjæresten min jobba i går erik sto visst å vimsa i kassen da han skulle ha seg en øl, skjønte ikke hvor mye en halvliter var, og tok evigheter før han ble enig med seg selv til slutt. Helt spaced Anonym poster: 95fb45461620aba970aebfc56155013a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 18. mai 2013 #3564 Del Skrevet 18. mai 2013 Kan tenke meg at han var like fjortis-aktig, oppmerksomhetssyk og klysete i virkeligheten som på tv? og var øynene hans like "sykt fine" som han selv påpekte da han var med? :D Hehe. Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e Så han bare i forbifarten desverre :-P Grunnen til at jeg la merke til han i utgangspungtet var det utrolig fettete håret hans. Jeg skulle ønske Isabell og Birger endte opp som par og ble vinnerene. Jeg liker dem veldig godt, til tross for at de ikke er dem som lager mest liv og røre der inne. Veldig enig i at vi trenger personligheter som KR og Tina der inne, men jeg synes absolutt ikke at de bør vinne. KR har virkelig sunket lavt etter han mistet fangruppen sin der inne. Han oppfører seg absolutt ikke ok mot Lauretta. Jeg håper han går ut før finalen. Louis synes jeg virket veldig ok når hun kom inn, men hun har også tapt seg med all baksnakkingen osv. som hun har holdt på med der inne. Jeg synes det var skikkelig frekt når hun satt bak Isabell og hermet etter henne når hun snakket med en eller annen(husker ikke hvem). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 18. mai 2013 #3565 Del Skrevet 18. mai 2013 Så han bare i forbifarten desverre :-P Grunnen til at jeg la merke til han i utgangspungtet var det utrolig fettete håret hans. Jeg skulle ønske Isabell og Birger endte opp som par og ble vinnerene. Jeg liker dem veldig godt, til tross for at de ikke er dem som lager mest liv og røre der inne. Veldig enig i at vi trenger personligheter som KR og Tina der inne, men jeg synes absolutt ikke at de bør vinne. KR har virkelig sunket lavt etter han mistet fangruppen sin der inne. Han oppfører seg absolutt ikke ok mot Lauretta. Jeg håper han går ut før finalen. Louis synes jeg virket veldig ok når hun kom inn, men hun har også tapt seg med all baksnakkingen osv. som hun har holdt på med der inne. Jeg synes det var skikkelig frekt når hun satt bak Isabell og hermet etter henne når hun snakket med en eller annen(husker ikke hvem). SÅÅÅÅ enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. mai 2013 #3566 Del Skrevet 18. mai 2013 Ei venninne av meg kunne fortelle at bygdegutten er utvist fra høgskolen i Lillehammer p.g.a juks og at han ble kastet ut av flere studenhjem fordi han stjal mat. Om det er sant vet jeg ikke, men ingenting overrasker meg når det kommer til bygdegutten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. mai 2013 #3567 Del Skrevet 19. mai 2013 Ei venninne av meg kunne fortelle at bygdegutten er utvist fra høgskolen i Lillehammer p.g.a juks og at han ble kastet ut av flere studenhjem fordi han stjal mat. Om det er sant vet jeg ikke, men ingenting overrasker meg når det kommer til bygdegutten. Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3568 Del Skrevet 19. mai 2013 På reklamen ser vi Charlotta grine under parsplitt/parsermonien IGJEN. Kan det bety Kristian Rene ryker da? Hvorfor griner hun liksom? Å jeg vedder på at den nye gjesten er Sander. Triana sa en gammel deltager sjekker inn. Å vi ser Isabel smile. Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 19. mai 2013 #3569 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg møtte Birger på byen for noen uker siden. Alt for høy på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mai 2013 #3570 Del Skrevet 19. mai 2013 Seriøst? 100 % Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3571 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg møtte Birger på byen for noen uker siden. Alt for høy på seg selv. Ja han trodde vel han var superkjendis Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 19. mai 2013 #3572 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg møtte Birger på byen for noen uker siden. Alt for høy på seg selv. Usj. Er tragisk når ph deltakere blir høye på seg selv bare fordi de har vært med på paradise (dennis er vel et godt eksempel). Altså, vil nok ikke si at det å delta i et program som ph er en svær bragd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 19. mai 2013 #3573 Del Skrevet 19. mai 2013 Missliker det at de viser folk som gauler i klipp og slikt. For det at Charlotta nok en gang griner, betyr vel bare en ting? at en hun er glad i ryker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 19. mai 2013 #3574 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Usj. Er tragisk når ph deltakere blir høye på seg selv bare fordi de har vært med på paradise (dennis er vel et godt eksempel). Altså, vil nok ikke si at det å delta i et program som ph er en svær bragd! Nope. En fra i fjor som var innom VELDIG kort er fast kunde hos meg. Første gangene var han så sykt høy på seg selv, og ene gangen spurte han om paradise-rabatt. Lata som om jeg ikke viste hva paradise var, så etter det har han vært ålreit Endret 19. mai 2013 av Spiderpig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 19. mai 2013 #3575 Del Skrevet 19. mai 2013 Nope. En fra i fjord som var innom VELDIG kort er fast kunde hos meg. Første gangene var han så sykt høy på seg selv, og ene gangen spurte han om paradise-rabatt. Lata som om jeg ikke viste hva paradise var, så etter det har han vært ålreit Åh lol! Smart gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 19. mai 2013 #3576 Del Skrevet 19. mai 2013 Missliker det at de viser folk som gauler i klipp og slikt. For det at Charlotta nok en gang griner, betyr vel bare en ting? at en hun er glad i ryker. Ja synes det er unødvendig å vise Charlotta (andre å for den sak skyld) grine på sermonier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3577 Del Skrevet 19. mai 2013 Usj. Er tragisk når ph deltakere blir høye på seg selv bare fordi de har vært med på paradise (dennis er vel et godt eksempel). Altså, vil nok ikke si at det å delta i et program som ph er en svær bragd! Jeg fikk inntrykk av at Dennis virket ganske høy på seg selv allerede den første gangen vi så ham på tv, med en gang han sjekket inn. Men det er vel de fleste fra før av, som tør å være med på Paradise Hotel Noen som husker Daniel Hamnes fra noen år tilbake? Han virket som "erketypen av å være høy på seg selv, men røyk ut etter noen få uker. Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #3578 Del Skrevet 19. mai 2013 Ei venninne av meg kunne fortelle at bygdegutten er utvist fra høgskolen i Lillehammer p.g.a juks og at han ble kastet ut av flere studenhjem fordi han stjal mat. Om det er sant vet jeg ikke, men ingenting overrasker meg når det kommer til bygdegutten. Jeg syns i grunn det er litt teit å poste rykter her inne. Det er ingen her inne som kan bekrefte at det er sant, og jeg som har bodd i en bygd, vet hvor fort det oppstår rykter, rykter som ikke har noe rot i virkeligheten. Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2013 #3579 Del Skrevet 20. mai 2013 Trist at Magne røk. De spilte jo helt feil i forhold til Lauretta + han kompisen kom og tok plassen. Jeg tror siktet blir rettet mot Izabell og Birger. Man må begynne å tenke på hvem man helst vil stå mot i en finale. Jeg tror Lauretta kommer til å spille ut seg selv, mens jeg er spent på hva Louis kommer til å gjøre. Christian ble for glad i Tina og det kombinert med at har hatt for mye makt har fått han til å stikke for mye ut. Akkuratt nå står Louis og han nye best. Glenn er godt likt, men Lauretta springer rundt over alt og kan ikke stoles på. Christian eller Charlote ryker om den ene gruppen får makt, Birger eller Izabell om den andre gruppen får. Off, jeg skulle vært med! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 20. mai 2013 #3580 Del Skrevet 20. mai 2013 Lauretta kommer nok til å spille ut seg selv ja. Hun spiller vel med Birger og de nå, men hun er nok den siste de kommer til å redde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg