Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, det er flere her i tråden som liker de snille. Men hvorfor skrev du da alle, til og med store bokstaver?

Anonym poster: 3f6172af06bcc5688a1e8fa0f4fc90a3

herregud da. Trenger ikke å ta alt så bokstavelig.

De aller FLESTE idenne tråden heier på de snille. Sånn fornøyd?

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud da. Trenger ikke å ta alt så bokstavelig.

De aller FLESTE idenne tråden heier på de snille. Sånn fornøyd?

Har egentlig den motsatte oppfatningen jeg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er flere som heier ppå Birger, Isabel. Den snille gjengen.

Det er veldig mange i denne tråden som sier de ikke liker KR, Tina osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg heier på Isabel og Birger fordi de har vært redelige hele tiden, har ikke manipulert noen, vært frekke og utspekulerte, hatt behov for "regjere" på hotellet, kjefter ikke på samtlige om de ikke blir fornøyd med avgjørelsene som blir tatt, er ikke dobbelmoralske, etc. Jeg er egentlig glad for at folk heier på "de snille", for de betyr at de heller ikke liker mennesker som oppfører seg på den måten. Det hadde vært leit om flertallet heiet på folk som oppfører seg så kvalmt i blant. :)

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spoilere.

Takk for rapporter, keep up the good work! (Selv om det er litt kjipt for en paradise-tittende moderator å gå igjennom de...)

Niennas, mod.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor ALLE heier på Pia å de jeg.

Jeg digger KR, Louis og de.

Det er vel INGEN som heier på Pia og de. Men Birger og Isabell og de er det flere som heier på. Har intrykk av at det er rundt 50/50 på de to alliansene.

Sparks henger inne på spoilertråden. Først skiver hun der inne at *navn* ryker, for så å skrive her inne i den spoilerfrie tråden det som skjer fremover, men godt pakket inn ved å feks si "han velger garanteeeert *navn*" eller "håper *navn* ryker!!" Og alle som har sett postene til Sparks inne i spoilertråden, vet at det er akkurat det som skjer.

Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8

Takk for the heads up. Da setter jeg sparks på ignorert bruker, og håper at ingen andre i denne tråden siterer sparks. Oppfordrer til å gjøre det samme.

Tråden er ryddet for spoilere.

Takk for rapporter, keep up the good work! (Selv om det er litt kjipt for en paradise-tittende moderator å gå igjennom de...)

Niennas, mod.

Du burde jo ikke få jobben med denne tråden!! Den må du jo da få adoptert bort til en av de andre ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert den eneste i denne tråden som ikke håper Birger vinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Takk for the heads up. Da setter jeg sparks på ignorert bruker, og håper at ingen andre i denne tråden siterer sparks. Oppfordrer til å gjøre det samme.

At jeg ikke tenkte på ignorer-funksjonen, lurt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tviler jeg sterkt på. Det er ikke SÅ spesielt å heie på KR og lakeiene hans :)

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du sikkert ikke lest tråden :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel INGEN som heier på Pia og de. Men Birger og Isabell og de er det flere som heier på. Har intrykk av at det er rundt 50/50 på de to alliansene.

Du burde jo ikke få jobben med denne tråden!! Den må du jo da få adoptert bort til en av de andre ;)

Hvordan ignorerer man brukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på brukernavnet ditt øverst på den menylinjen. Der får du et valg som heter Ignorerte brukere. Velg den også legger du inn navnet på den du vil ignorere. Husk å huk av på kryssene for at du vil ignorerer innlegg også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Trykk på nicket ditt øverst på siden, da kommer det frem en meny der du kan velge "Ignorerte brukere". Så er det bare å legge til de du vil ignorere. :)

Edit: For treig :lol:

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke følt med i tråden. Men er ikke dette her å fryse ut et annet menneske?

Anonym poster: e6ec3715b2d4bfeb0204a4aaf615563f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun spoiler og ødelegger morroa for resten så kan det ikke komme som en overraskelse at noen ikke ønsker å lese innleggene hennes.

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo. Et menneske som spolier. I en tråd det ikke er lov å spoile i. Så hvis brukeren hadde holdt seg for god for å spoile hadde jeg heller ikke ignorert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*fulgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo. Et menneske som spolier. I en tråd det ikke er lov å spoile i. Så hvis brukeren hadde holdt seg for god for å spoile hadde jeg heller ikke ignorert.

Ahhh, disse fremmedordene. Spoile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på brukernavnet ditt øverst på den menylinjen. Der får du et valg som heter Ignorerte brukere. Velg den også legger du inn navnet på den du vil ignorere. Husk å huk av på kryssene for at du vil ignorerer innlegg også da ;)

Trykk på nicket ditt øverst på siden, da kommer det frem en meny der du kan velge "Ignorerte brukere". Så er det bare å legge til de du vil ignorere. :)

Edit: For treig :lol:

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...